Offir Margulis
"משולש אהבה זה נורא. משולש פיצה זו אהבה. אפשר לוותר על משולש האהבה ובמקום זה לקבל אותו כפיצה?!"

"אהבה מתוך החשכה"- סיפור בהמשכים (פרק 11)

Offir Margulis 24/03/2019 533 צפיות אין תגובות
"משולש אהבה זה נורא. משולש פיצה זו אהבה. אפשר לוותר על משולש האהבה ובמקום זה לקבל אותו כפיצה?!"

פרק 11: סמי.

מאז ומתמיד, כל מה שהעסיק את גרושתי "נעמה", הייתה שפת הסימנים וכל מה שנלווה לה.
היא התעסקה בזה רוב הזמן, ובכל פעם שחברתה לין התארחה אצלנו בבית, נהגתי לנעוץ בה מבטים מאוהבים. כך אני חושב. אולי אני פשוט צריך את לין לצדי ולא את נעמה.

נעמה היא נסיון לא מוצלח של הוריי לגרום לי לאושר. אני זקוק לאושר הזה. האושר שנלקח ממני בבת אחת.

ועכשיו לין מאושפזת. כן. היא מאושפזת. היא עברה תאונה. אני לא יודע כיצד להגיב לזה, אבל אני חושב שזה מאד מכאיב לי לצפות בה כך, בבית החולים, חסרת כל.

יותר מביך שהן חברות, הכי קרובות, ואני הגרוש של נעמה, אוהב את אותה החברה הקרובה שלה. תמיד דמיינתי כיצד ייראו הילדים שלנו. כמה יפים הם יהיו.

כששמעתי שהיא מתחילה לצאת עם בחור עיוור שנעמה שידכה לה, הבנתי עד כמה עשיתי טעות שפשוט לא גמרתי עם נעמה בהקדם האפשרי.

עכשיו זה כבר יהיה מאד מביך…

אני יודע שזה נשמע מוזר, ונורא לעשות דבר שכזה לנעמה, אך זה הדבר הנכון. עליי להפריד ביניהם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך