Offir Margulis
"לפעמים אנחנו נוטים לחשוב שהאדם אותו אנו כל כך רוצים רוצה בנו בחזרה. ומה עם כל אלה ששותקים, ומבפנים כל כך אוהבים אותנו?!"

"אהבה מתוך החשכה"- סיפור בהמשכים (פרק 12)

Offir Margulis 24/03/2019 545 צפיות אין תגובות
"לפעמים אנחנו נוטים לחשוב שהאדם אותו אנו כל כך רוצים רוצה בנו בחזרה. ומה עם כל אלה ששותקים, ומבפנים כל כך אוהבים אותנו?!"

פרק 12: תחושות לא שגרתיות.
לפעמים את לא מבינה היכן את נמצאת, מה התרחש, מה מצבך. את לחוצה מבפנים, מרגישה לחצים חזקים…
"לין, קומי. נו, קומי! בבקשה!" -ניערה אותי בכוח חברתי נעמה.
פניה החווירו, והיא איבדה כל תקווה.
"מה יהיה? עוד לא התעוררה הבחורה? מתי תבוא הגאולה?!" -נכנס סמי אל תוך החדר בבהלה.
"מה אתה עושה כאן סמי?" -היא שאלה בפנים זעופות.
"מה שאת עושה כאן. מבקר.
חוץ מזה שאני לא חייב לך שום הסבר בקשר למה שאני עושה!" -הוא השיב לה מחמיץ פנים.
"בסדר, אין לי כוחות להתמודד עם הגרוש שלי עכשיו. לינה קומי בבקשה! תתעוררי! פקחי עיניים! בבקשה! נו! לינה! לין!" -היא שוב ניערה אותי בכוח עד אפיסת כוחות. היא התפרצה בבכי מר.
סמי החל לחבק אותה חזק. היה נראה שהיה לו קשה המצב. טוב, לשניהם.
אדם לא נראה בקרבת מקום. אדם שאני הכי אוהבת. האדם המושלם!
"איפה החבר שלה את יודעת?" -שאל סמי את נעמה בסקרנות. הוא קיווה לשמוע שהוא לא מגיע.
"אני לא יודעת… הוא עיוור אתה יודע… לא נראה לי שכל כך פשוט בשבילו להגיע לכאן…" -היא השיבה לו מנסה לנחם.
"את יודעת… זה לא ממש מנחם המשפט הזה… הוא לא הגיע כי לא נוח לו, כי מעכשיו זה לא אותו דבר. כי היא בסיכון. כי הוא פחדן, ועוד מלא דברים…" -הוא השיב לה. שתיקה חונקת שררה באותו הרגע. דממה שאפשר לשמוע רק את העמוד שאליו הייתי מחוברת.
"תגיד… אתה לא מעוניין בלין, נכון?" -שאלה אותו בהתעניינות כשהיא מנגבת את דמעותיה.
"אני…" -הוא לא סיים את שרצה לומר, ופקחתי את העיניים.
"לין? הכול בסדר? את בסדר! את בסדר! ידעתי שתהיי בסדר!" -היא שוב ניערה אותי בכוח, ובכתה בכי של אושר.
"היי, הרגעי! מה קורה פה? זה היה סוג של חלום נכון?! כי אני יכולה להבטיח לכם שהייתי באוטו וחלמתי על האביר שלי. אדם! אדמקה שלי! כן! אדם הנסיך העיוור שלי. הוא הכול עבורי! ואני גם יכולה לספר ש…." -השבתי מבלי להפסיק לדבר. כהרגלי אני מדברת בלי סוף…
היא צחקה.
"אז הכול בסדר איתך! ידעתי!" -היא קטעה אותי וחיבקה אותי.
"הקשיבי! הוציאי מהראש שלך את אדם! הוא לא בשבילך! הוא לא בא! הוא לא הראה נוכחות! לעומתו, אני כאן!" -התפרץ לשיחתנו סמי, בעלה של נעמה.
"רק רגע… מה הולך פה? נעמה! איפה הטבעת שלך?!" -שאלתי אותה בתדהמה.
"אה… הרבה קרה מאז שעברת את התאונה… ואפילו לפני. את פשוט לא רצית להקשיב. כל מה שראית זה רק 'אדם, אדם, אדם' וזהו…" -היא השיבה לי בעצב.
"אז זה לא הלך ביניכם?!" -שאלתי בסקרנות.
"כמו מה זה נראה לך לינה? מה את אומרת אני ואת דייט אחד ואת בעננים?" -שאל אותי סמי וחייך.
מה לעזאזל?! ממתי סמי רוצה להזמין אותי לדייט?! ממתי מישהו רוצה להזמין אותי לדייט?! איפה אדם? למה הוא לא כאן?!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך