A. K. Koren
נכון שזה מסופר מנקודת המבט של קאסי אבל הדמות היא ברייני. בו עוסק הסיפור.

אחי הקטן (לתחרות הסיפורים של פפר )

A. K. Koren 31/07/2016 762 צפיות 2 תגובות
נכון שזה מסופר מנקודת המבט של קאסי אבל הדמות היא ברייני. בו עוסק הסיפור.

יש לי אח חדש. קוראים לו ברייני.
הוא בן 11.
יש לו שיער בלונדיני-שטני חלק ומעט פרוע שמגיע עד קצה צווארו. יש לו עיניים חומות-סגולות ועור שתמיד נראה מעט ירקרק. הוא רזה ומעט נמוך מבני גילו.
ברייני הוא שובב. הוא גם אוהב לצחוק ולהתבדח. הוא מעט חסר ביטחון אבל מפצה על זה באומץ שלו. יש לו בעיה- הוא תמים מדי ובוטח בקלות. אבל הוא גאון, כאילו ממש גאון! הוא לומד יחד איתי בכיתה י' למרות שהוא קטן מאיתנו בחמש שנים. הו כן, שכחתי את הפרט הכי חשוב- הוא חייזר.
ולא, אני לא חייזרית. אני בת אדם רגילה.
אתם בטח שואלים איך יכול להיות שאחי חייזר, ואני בת אנוש? ההסבר הוא פשוט.
אמי התחתנה עם חייזר.
אמי, מירנדה, היא בת אדם רגילה כמוני וכמוכם. לפני שבע- עשר שנים היא התחתנה עם אבא שלי- גם הוא בן אדם רגיל- ואז אני נולדתי. כשהייתי בת שבע הם התגרשו.
יום אחד כשהייתי בת שלוש-עשרה, הגיע לעבודה שלה עובד חדש בשם בראם.
בראם הוא אחלה. הוא חתיך, וחמוד, ומצחיק, ובכללי לא הייתה לי בכלל בעיה איתו. ולכן, כשהייתי בת ארבע-עשרה, והם הודיעו שהם מתחתנים דווקא די שמחתי. מי לא היה רוצה אבא כמו בראם? .
אבל יחד עם בראם הגיע בנו – ברייני.
בהתחלה לא סבלתי אותו. כאילו, נכון שהוא ממש דומה לבראם- חוץ מהעיניים והגוון של העור, הם מאמא שלו – אבל זה אומר שבראם ואמא שלי לא יתייחסו רק אלי…
אני יודעת שזה תינוקי ואנוכי ואגואיסטי לשנוא מישהו רק מכיוון שבגללו אני לא במרכז העניינים אבל ברייני היה ממש מיוחד ומשך את תשומת הלב של כולם. כי לא משנה כמה לא סבלתי אותו, לא יכלתי להכחיש שהוא היה מגניב וחמוד בטירוף…
עם הזמן הבנתי שאמי ובראם אוהבים אותי כמו שאני, וזה שברייני בתמונה לא מוציא אותי ממנה. אז הרפיתי מזה והתחלתי להשקיע את כוחי ומרצי לתקן את כל מה שעשיתי לברייני ולהתיידד איתו.
עכשיו מגיעה השאלה הגדולה- איך גיליתי שבראם וברייני חייזרים?
נכון הזכרתי קודם שהשקעתי את כוחי בלתקן את מה שעשיתי לברייני? אז זו התשובה. מה שעשיתי בעצם, היה לנסות לגרום לברייני להיראות רע. לגלות את הסודות האפלים שלו, ולספר לכולם.
עקבתי אחריו, ועשיתי רשימות של דברים משונים ומיוחדים אצלו. ולאחר כמה אירועיים חריגים והרבה השקעה גיליתי את הסוד שבראם הצליח להסוות כל כך טוב-
הם חייזרים.
כשגיליתי זאת, בהתחלה תיכננתי לספר לאמא שלי ולכולם על ברייני, ככה שכולם יפחדו ממנו ולא יאהבו אותו ויחשיבו אותי לגיבורה .
אבל העניינים הסתבכו, ואמי גילתה שלא רק ברייני חייזר אלא גם בראם. זה עורר בלגן והיא רצתה להתגרש ממנו.
זה ממש לא היה מה שרציתי שיקרה.
לא רציתי שאמי ובראם יפרדו.
הם אהבו אחד את השני ואותי ואת ברייני ואנחנו אהבנו אותם.
ככה יצא שאני- קאסי- והאח שלא סבלתי- ברייני- שיתפנו פעולה כדי לחבר בחזרה בין ההורים שלנו.
במהלך הזמן שבילינו יחד כדי להחזיר אותם, לא רק שהתחלתי להסתדר עם ברייני אלא ממש התחלתי לחבב אותו.
בסופו של דבר, הורינו חזרו אחד אל השני והכל הסתדר.
אמי ואני למדנו לקבל את החייזריות של בראם וברייני, וכך הם יכלו לפחות בבית, להיות הם, בלי הצורך להתאמץ ולהסתיר את טבעם האמיתי.
בראם הפך בעיני עוד יותר מגניב, כשהוא הדגים לנו את יכולתיו המיוחדות- טלקנזיס ועוד כמה יכולות שאני לא ממש יודעת איך להגדיר ובאיזה שם לקרוא להם.
זהו הסיפור של המשפחה שלי.
שמי קאסי ולאנט ויש לי אח חייזר.
ואני אעשה הכל כדי לשמור על אחי.


תגובות (2)

רק רציתי להעיר שהתגית לא נכונה, זה פשוט: התחרות של פפר, בלי האשטגים (#), כדי לך לשנות כדי שהיא תראה את זה:)

31/07/2016 21:56

הו. אוקיי

31/07/2016 23:21
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך