זה הסיפור הראשון שאני מעלה אז בבקשה תכתבו בתגובות את דעתכם

אל תוך השמיים

30/12/2018 526 צפיות תגובה אחת
זה הסיפור הראשון שאני מעלה אז בבקשה תכתבו בתגובות את דעתכם

אל תוך השמים מאת: יהונתן וינוקור
1986\4\3
יומני היקר אתמול שידרו (בפעם הלא יודע כמה) את הנחיתה של ניל אמסטרונג על הירח והרבה ילדים מהכיתה (ואני בתוכם) אמרו שגם הם רוצים להיות אסטרונאוטים כשהיו גדולים, וילד אחד, שקוראים לו דוד אמר שהוא ראה סרט שנקרא "בחזרה לעתיד" ושעד גיל 21 כולנו נגיע לירח ולא רק זה אלא שעד שנת אלפיים כולנו נסתובב בחליפות כסופות מוזרות כאלה, אז אמרתי לו "אף אחד לא יסכים לוותר על השלייקס ומכנסי הבנות הנפוחים, אנחנו לא נלבש חליפות מכוערות" אז דוד אמר לי "יאיר מה אתה מצחיק? הרי עד לפני 500 שנה כולם הלכו בכותנות לילה מוזרות. והיום אף אחד לא מתלבש ככה." לתשובה הזאת היתי יכול לענות 101 תשובות, אבל ידעתי שאם אענה זה יתפתח למריבה אז שתקתי. כשהגעתי הביתה שאלתי את אבא אם עד גיל 21 אגיע לירח אז הוא אמר לי "אם תאמין תגיע." (איך אני שונא את המשפטים האלה…..)

2005\6\7
יומני היקר שבוע שעבר קיבלתי את כנפי הטייס שלי, אני בן 18 וחצי. בדיוק חזרתי ממטס חיל האוויר, זה פשוט מגניב, מטוסי חיל האוויר טסים בשמי הארץ ועושים תרגילים ותמרונים.

2006\1\14
יומני היקר היום הגשתי בקשה למבחנים לטיסה לנאס"א ולהכשרה לאסטרונאוט, מענין אם יקבלו אותה,אם כן אני פשות אקפוץ משמחה.

2006\3\8
יומני היקר קיבלו את הבקשה שלי למבחנים, כל החודש עשיתי מבחנים ועברתי!!!!! בשבוע הבא אטוס בעזרת ה' לנאס"א, היום הגעתי למרכז החלל הישראלי,והמילה היחידה שיש לי לומר על המקום הזה היא ואוו בכול פינה מחקרים ותצוגות והכל אבל הכל בנושא חלל!!!!! שבוע הבא אני אטוס לנאס"א שם יסבירו לי על המבצע, אחרי האמונים כמובן…..

2006\3\16
יומני היקר עליתי על הטיסה לנאס"א, הטיסה הזאת מאוד שונה מטיסה קרבית, דבר ראשון:יש במטוס הרבה הרבה יותר מקומות מבמטוס קרב. דבר שני:המטוס הרבה אבל הרבה יותר אטי, והטיסה נמשכה שעות. טוב הגעתי. בשדה התעופה חיקתה לי מונית שלקחה אותי למפקדת נאס"א, וכמו שספרתי על הסוכנות הישראלית זה היה אותו דבר רק טוב פי 10. בסוף אחרי מאמצים רבים, מצאתי את המדריך שלי, לידו עמד מתורגמן, הוא הסביר שיהיה לי חודש של בדיקות ואימונים בסופו יערכו לי מבחנים ורק אם אני אעבור, אז אני ועוד חמישה אסטרונאוטים נזכה לטיסה קצרה סביב כדור הארץ, באותו הרגע הרגשתי שאני עומד להתעלף, "רק חודש?" שאלתי אותו "רק חודש" הוא ענה לי "בתנאי שתעבור את המבחנים."

2006\3\19
יומני היקר היום היום השני בתוכנית האימונים, כרגע חזרתי מאימון מגניב, הלבישו אותי בחליפה מרופדת והכניסו אותי לחדר שבו היה מאוורר גדול ברצפה, ופשוט ריחפתי!!!!!!

2006\4\14
יומני היקר היום ה30 הלך ואני איתו, אני כותב בך תוך כדי בכי, שבוע הבא אני אצטרך לטוס לארץ אני עכשיו במונית לשדה התעופה יש שם מלון, בו אלון עד הטיסה.

2006\4\19
יומני היקר יששששששששששששששששששששששששששששששש הצלחתי לשכנע את מפקדת נאס"א לתת לי ניסיון נוסף, אמנם יהיה לי עוד חודש אימונים, אבל בכל זאת, ניסיון נוסף.

2006\5\19
יומני היקר עברתי!!!!!!!!!! אני עכשיו בדרך לשדה התעופה או השיגור ואני עומד לטוס-
אל תוך השמים


תגובות (1)

הסיפור יכול להיות טוב יותר אם תכתוב אותו בצורת סיפור ולא בצורת. יומן, בהצלחה!

30/04/2019 20:26
סיפורים נוספים שיעניינו אותך