אשכוליות גדולות

14/02/2017 891 צפיות תגובה אחת

וואי! וואי! את הסיפור הזה שילמו לי כדי שאספר לכם!!
בואו נתחיל!

לפני שבוע אישה בשם פרומה ביץ', התאהבה בפירות שונות, אך לא ידעה שהיא תאכל בעתיד פרי ממש גדול.. עבר יום, ופרומה קנתה פירות שונות, כגון: בננות, קלמנטינות, תפוחים, תפוזים, פומלות, אבוקדו, ועוד המון סוגי פירות.. אבל לא אכלה אותם, אלא רק הסתכלה עליהם, כי מאוד אהבה אותם.. עברו להם שבועיים שלמים, והפירות כבר התרקבו, ופרומה ממש כעסה עליהם, ולא ידעה שהפירות לא מדברים.. חלפו להם ימים ושבועות, ופרומה לא קנתה אף פרי, על אף שממש רצתה.. הגיעה הלילה, פרומה נרדמה על הספה, וחלמה על פירות שהולכים לכיוון פיה, ומבקשים בבקשה שתקנה אותם.. עלתה השמש, והגיע הבוקר.. פרומה חשבה על החלום, ופתאום, איש בחליפה ומזוודה הגיע לכיוון דלתה של פרומה, ודפק בדלת.. פרומה פתחה את הדלת, וראתה איש.. הוא שאל אותה למה רשום על הדלת "כאן גרים בכיף: פרומה ופירותיה", והיא ענתה לו שהיא אז אהבה פירות אבל עכשיו מאוד כועסת עליהם.. האיש הציע לה לקחת מה שיש במזוודה, ובתמורה ייתן לה שמונים מיליון שקלים במזומן.. פרומה לא יכלה לסרב, כי הייתה מאוד זקוקה לכסף, ושאלה מה יש בתוך המזוודה.. האיש פתח את המזוודה, והיא ראתה תשעה אשכוליות גדולות.. פרומה שאלה למה הוא הביא את האשכוליות, והאיש ענה לה שאם היא תאכל בעשר דקות את כל האשכוליות, הוא ייתן לה את כל הכסף.. פרומה רצתה להגיד לו כן, אבל נזכרה שהיא אמרה שהיא לא תאכל יותר אשכוליות.. אבל היא הייתה ממש זקוקה לכסף ממש, ולא ידעה מה לעשות, אבל לבסוף אמרה לו כן.. האיש מאוד שמח, והוא אמר לפרומה שהיא לא תתחרט.. פרומה שאלה איך הוא יראה אותה אוכלת, והאיש ענה לה שהוא ישים מצלמה, וככה הוא יראה אותה, ואף, יעלה את זה לאינטרנט.. פרומה הסכימה והתחילה לאכול.. כאשר האיש הלך, פרומה חיסלה אשכולית אחת, ועוד הייתה רעבה ועברו שתי דקות.. כעבור שלוש דקות פרומה אכלה עוד שלוש אשכוליות, וכבר הייתה מפוצצת, אבל היא אמרה: "לי יש כוח רצון, ולי יהיה את כל הכסף".. כעבור שתי דקות, היא חיסלה עוד שתי אשכוליות, ועוד הייתה רעבה.. פרומה אכלה את כל ארבעת האשכוליות שזה כל מה שנשאר והסתיים הזמן.. פרומה כיבתה את המצלמה וקראה לאיש.. כעבור יום, האיש הגיע לבית שלה, וראה שכל האשכוליות נגמרו, ועוד בעשר דקות.. הוא לא האמין, וברח.. פרומה הופתעה שהאיש ברח, ובכתה ממש..
אבל פרומה אמרה לעצמה:
"בשביל מה הייתי צריכה את הכסף הזה.. אם יש כוח רצון השגתי את הכל"!!!

מוסר השכל: כשלאיש יש כוח רצון, הוא השיג את הכל!!


תגובות (1)

רימית!
לא קיימת הבטחה שהבטחת בתחילת הסיפור.
הבטחת שיקרה משהו עם אהבת של פרומה לפירות… ומוסר ההשכל לא קשור בכלל לאהבתה לפירות.
כל ההתחלה של הסיפור והאמצע מיותרים. חבל כי יש לך דרך יפה בכתיבה להעביר את התהליך.
בנוסף אומרים פירות *שונים* (לא שונות).
בהצלחה. :)

נ.ב: אני לא מדרג סיפורים…

14/02/2017 18:28
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך