the one sitting next to you
אם אתם מעלים פרק תכתבו בכותרת- האתגר לראליסטים- ואחריו את שם הסיפור ואני אזכור.

אתגר סיפורי אהבה- מין תחרות שכזו

the one sitting next to you 13/12/2014 1188 צפיות 7 תגובות
אם אתם מעלים פרק תכתבו בכותרת- האתגר לראליסטים- ואחריו את שם הסיפור ואני אזכור.

אז ככה, לאחרונה (בעצם כמעט מאז ומתמיד) שמתי לב שבאתר יש הרבה סיפורי אהבה שפשוט מקבלים פניות זהות בעלילה, או מבוססות על אותו הקונספט.
יש איזו בחורה עם מגננות ובחור ששובר את החומות. היא יפה אבל היא לא חושבת שהיא יפה. אתם תכתבו שהיא לא כמו כל הבחורות ואז תעשו אותה בדיוק כמו כל הבחורות.
קראתי כמה ספרים (ספרים אמיתיים שהוצאו לאור) שהיה בהם סיפור אהבה ונחשו מה? הוא לא היה בחור חתיך במיוחד. היא לא הייתה יפיפייה. הם היו נורמליים. או שבמקרה של elanor and park הוא חשב שהיא מוזרה במשך הרבה זמן, היא חשבה שהוא מעצבן. ואיך הם התאהבו? אלא לא היו מחוות רומנטיות גרנדיוזית, אלא דברים שבאמת יכולים לקרות לכן בחיים האמיתיים.

אז מה התחרות הזאת תהיה בעצם? זו תחרות זה עד 20 פרקים שבהם אני מאתגרת אתכם לכתוב סיפור שכן יהיה סיפור אהבה אבל יהיה כמה שיותר מציאותי, בלי אנשים מוכשרים ברמות, בלי בנות יפיפיות יתר על המידה, בלי בחורים ערסים סטוציונרים שהיא מצליחה לשנות.

הסיפור יישפט לפי הפרמטרים הבאים:
-רמת הכתיבה (שפה)
-סימני פיסוק.
-מה שהסברתי קודם (פסקה קודמת)

על כל פרק עד 15 נקודות.
הקדמות לא נחשבות פרק, מקסימום 5 נקודות.

תודה לכל מי שייענה לאתגר הזה :)


תגובות (7)

אוף, אני כותבת פנטזיה.

13/12/2014 21:59

    בדיוק בגלל זה אני עושה תחרות סיפורי אהבה. גם אני כותבת פנטזיה, ואך ורק פנטזיה. אבל יש הרבה אנשים באתר שכותבים סיפורי אהבה, ואני כן רוצה למצוא אנשים שכותבים טוב.

    13/12/2014 22:01

    ואני אומרת את זה בכך שאני כבר יודעת שאת כותבת טוב….

    13/12/2014 22:01

אני, המ.. אני לא יכולה.. אני עסוקה עם עוטי הקשקשים וגם זה בקשי ואחרי הכל.. כל כך מפתה אותי לנסות לכתוב כזה דבר, אבל, אבל. לא, מלי. אני כותבת פנטזיה, ואם תרצי, אממ.. ארן, הבאת לי רעיון. אולי אני אכניס את זה לפנטזיה שלי? אם כך זו לא ממש הרשמה, אלא התייעצות- להפוך את עוטי הקשקשים לסיפור חנונים? (ההפך מסיפור ערסים) ואם כן אז את תשפטי אותו? גם אם לא, לא ממש משנה לי כי אני כותבת בשבילי.

14/12/2014 00:26

מתי יעלה האתגר הראשון?
אני בעקרון אשמח להשתתף.

14/12/2014 19:40

אני רוצה להשתתף! מתי האתגר הראשון?

18/12/2014 17:00

אני אשמח להשתתף, אהבתי את הרעיון של התחרות.

02/01/2015 15:30
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך