צבעים של אהבה (לתחרות של סקרלט)

כותב מהלב 03/08/2016 738 צפיות 8 תגובות

הלכתי לבית ספר, לבי מלא באושר. השמיים היו צבועים בכחול בהיר, הציפורים הצבעוניות צייצו והעצים היו צבועים בירוק יפהפה.

ומדוע הייתי כה מאושר, למעשה? כי היום היה היום שבו אני אדע מה היא אהבה. הרי קבעתי להיפגש עם אהובתי, לאחר הלימודים.

אז לאחר כמה שיעורים אפרוריים משעמום, פגשתי אותה. היא לבשה חולצה אדומה וג'ינס. היא הייתה יפהפייה, כרגיל.
"היי" אמרתי בחיוך רחב.
"היי" היא אמרה בחיוך קצת מאולץ, לא הבנתי למה.
"אז תוכל לתת לי להעתיק את השיעורים במתמטיקה?" היא שאלה.
בהיתי בה בחוסר הבנה.
"מה?"
"קבענו שניפגש היום ותיתן לי להעתיק את השיעורים במתמטיקה, אתה לא זוכר?"
"אה… אולי קלטתי רק את החלק ש… ניפגש… אבל אין בעיה…"

בלבי הרגשתי תחושה אפרורית של כאב חזק. חשבתי שהמטרה של הפגישה היא אחרת ממה שהיא באמת הייתה.
היא לא באמת התעניינה בי. היא רצתה רק להעתיק ממני את שיעורי הבית במתמטיקה.
נתתי לה להעתיק את השיעורים.
"תודה" היא אמרה.
ופשוט הלכה משם.

חזרתי מבית ספר, לבי מלא בצער.
השמיים היו צבועים באפור כהה, הגשם השקוף ירד והעצים היו צבועים בירוק מכוער.


תגובות (8)

אאוץ'. נחמד מאוד.

03/08/2016 01:45

ואו, אהבתי ממש את הרעיון! :)

03/08/2016 01:50

תיאורים מדהימים!!

03/08/2016 09:51

אהבתי את איך שכל העולם השתנה לפי ההרגשה שלו:) באופן כללי, הרעיון יפה, יש רק דבר אחד שהפריע לי: אתה כתבת "השמיים היו כחולים בכחול כהה", "העצים היו ירוקים בירוק יפיפה". זה לא ממש נכון להגיד ירוק בירוק. תנסה להחליף את המילה הראשונה ב- צבועים או משהו כזה. "צבועים בירוק יפיפה". חוץ מזה ממש אהבתי:)

03/08/2016 11:23

    תודה רבה, שמח שאהבת:)
    ותודה על ההערה, אני אשנה:)

    05/08/2016 04:27
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך