בועה משלי
אף פעם לא הייתי בדיכאון ולא היה קרוב משפחה או חבר\ה. זה למה זה כזה מופרך. תודה לאל שזה לא שלב של הדחות!

דיכאון.

בועה משלי 06/08/2014 797 צפיות 7 תגובות
אף פעם לא הייתי בדיכאון ולא היה קרוב משפחה או חבר\ה. זה למה זה כזה מופרך. תודה לאל שזה לא שלב של הדחות!

אני בדיכאון.
למה? לא יודעת!
אולי זה נובע מזה שהחברות שלי הן פקאצות צבועות.
אולי זה נובע מזה שעוד חבר שלי זרק אותי.
אולי זה נובע מזה שההורים שלי לא שמים עלי גרוש, ורק מכריכים אותי לבלוע את הכדורים נגד דיכאון.
אולי זה בכלל בגלל שאני בולעת את הכדורים האלה. הכדורים "נגד דיכאון", שאמורים 'כאילו' לעזור, אבל ממלאים אותי בתחושה ריקנית כזאת, שאולי אני לא בדיכאון, אבל אני גם לא יכולה לשמוח.
אבל זה לא משנה את העובדה שאני בדיכאון.
דיכאון, התחושה השחורה הזאת שממלאת אותך מכל כיוון, התחושה הזאת שגורמת לך לצוף בתוכה, ועוטפת אותך מכל כיוון.
דיכאון, התחושה הזאת שגורמת לך להיכנס אל תוך עצמך ולא לצאת. התחושה שגורמת לך לא להרגיש כלום מלבדה.
דיכאון, התחושה הזאת שגורמת לך להרגיש דיכאון.
יש לי דודה, שהיא כולה קופצנית ועליזה. היא תמיד אומרת לי שכשהיא הייתה בגילי היא הייתה בדיכאון, והייתה בטוחה שהיא לא תוכל לצאת מזה. "ממש כמוך." היא כל הזמן אומרת לי, אבל כשאני שואלת אותה איך היא יצאה מזה, היא אמרה שהיא יצאה מזה על ידי צחוק.
מטומטמת! זה הקטע של דיכאון! זה גורם לך לא לצחוק!
"הכרתי בחור, שכולו היה פירסינג, וקעקועים, ותסרוקות מטומטמות. גם הוא היה בדיכאון, והוא אמר לי שהוא יצא מזה על ידי זה שהוא עשה קעקועים ופירסינג. זה מגוחך לחלוטין, ולא האמנתי לו.
בכל מקרה, אחרי כמה זמן התיידדנו, והוא הציע לי לעשות פירסינג. למרות שעדיין חשבתי שזה מגוחך עשיתי קעקוע על הכתף בצורה של ציפור. לא הרגשתי כלום, זה לא עזר בגרוש.
דווקא בגלל שזה לא עזר, זה שחרר אותי, [ככה שזה כן עזר], והתחלתי לצחוק. מאז ההרגשה שלי רק השתפרה, והפסקתי להיות בדיכאון!" זה היה הסיפור האחרון שהיא סיפרה לי עד עכשיו. זה היה אתמול.
הסתכלתי עליה בשאט-נפש, לא האמנתי איך היא מצפה ממני להאמין לזה – או יותר מכך, איך היא לעזאזל מצפה ממני ליישם את זה? בסוף הפגישה הזאת היא אמרה שהיא לא תדבר איתי יותר על דיכאון.
תכלס? זו הייתה הקלה מטורפת. אבל אחרי זה חשבתי על הסיפור הזה וגיליתי שהוא נשמע הרבה יותר הגיוני משאר הסיפורים שהיא סיפרה לי.
היום התחלתי לחפש ילדים עם פירסינג לדבר איתם ברחוב או בבית הספר.
היום לא הלך לא הלך לי ממש, אז הלכתי לעשות נזם.
למרות שזה היה יפה, זה לא עזר.
אבל מי יודע? יכול להיות שמחר יבוא אליי איזה בחור עם פירסינג ויתחיל לדבר איתי.
נכון לעכשיו? אני בדיכאון.


תגובות (7)

את כותבת מהמם :-)

07/08/2014 00:03

תודה רבה.

07/08/2014 00:15

הו, אהבתי. זה ממש מזכיר לי את אשמת הכוכבים. בשורה האחרונה – ״נכון לעכשיו? אני חולת סרטן.״
אהבתי את זה מאוד.
[וגם אני פירסינגיתת- חלום חיי עגילים.]
ציון וביקורת מעמיקה תגיע שכל הקטעים יעלו.

07/08/2014 00:46

את כותבת ממש יפה!
ויש גם אנשים בלי פירסינג שיכולים לעזור, תמשיכי לחפש

07/08/2014 04:39

פחות הבנתי את הפואנטה [בחצי השני של הקטע]. בהתחלה תיארת את זה ממש יפה [וגם דיי נכון למען האמת].
אהבתי:)
המשיכי לכתוב:>

07/08/2014 05:27

מכריכים=מכריחים (אלא אם הם נותנים לה כריכים בניגוד לרצונה)
אבל הדודה הרגה אותי ><
הכתיבה יפה.

07/08/2014 13:00

אוקי, חקירות לעומק~
הקטע הראשון עם החברות ופאקצות, אפשר להיכנס מזה לדיכאון?
אוקי התיאור של הדיכאון היה נחמד. למרות שאפשק היה לדמות אותו למשהו אחר, חזק יותר ואפל יותר.
והקטע עם הפירסינג, אני בתור אחת שחובבת עגילים לא עושה את זה בשביל להיפטר מדיכאון, יכול להיות שכן. אבל בדרך כלל זה כי אני אוהבת את הכאב. וכי זה יפה. אל מצד אחר, כל פעם שהדיכאון תוקף – או שמקעקעים או שמחוררים. ואז מתעסקים בכאב הפיזי ולא בכאב הנפשי.
כתיבה טובה.

07/08/2014 19:19
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך