נסיכה של שבת
אנא, תשתפו את התחרות בכל דרך אפשרית לכל מי שאתם מכירים באתר!! זה חשוב!! אתם יכולים להירשם בתגובות כאן למטה! ואתם לא צריכים לעשות לייק!! נכון מגניב?... בהצלחה לכולם!!!

הזמנה אישית לתחרות התגובות והדירוגים הראשונה באתר!!! כנסו כולם!!!

נסיכה של שבת 23/04/2015 849 צפיות 4 תגובות
אנא, תשתפו את התחרות בכל דרך אפשרית לכל מי שאתם מכירים באתר!! זה חשוב!! אתם יכולים להירשם בתגובות כאן למטה! ואתם לא צריכים לעשות לייק!! נכון מגניב?... בהצלחה לכולם!!!

בס"ד

זאת לא ממש תחרות סיפורים רגילה. זאת בעצם תחרות תגובות ודירוגים.
ובכן, קבלו הזמנה אישית לתחרות:

ברוכים הבאים לתחרות התגובות והדירוגים הראשונה באתר!! (כך נדמה לי..)
כללי התחרות:
*נרשמים לתחרות בתגובות למטה.
*מגיבים+מדרגים כמה שיותר סיפורים/שירים/ואנלוידעת מה עוד, מכל רחבי האתר לדורותיו, שיש להם בין אפס לשלוש תגובות!!! (כולל).
*יש לכם שבוע להגיב לכמה שיותר סיפורים/שירים ("…ואנלוידעת מה עוד"…)!!
*בחמישי הבא, שעה 10:15בלילה, (אפשר עד יום שישי, שעה 1:00 בצהריים) מעלים סיפור חדש תחת הכותרת "תחרות התגובות 1", כותבים שם לכמה סיפורים/שירים ("…ואנלוידעת מה…") העונים לקריטריונים, הגבתם+דירגתם! (תהיו ג'נטלמנים ואל תרמו…!! סתם, סומכת עליכם…) ושולחים לי קישור של ה"סיפור" הזה בפרטי ([email protected]).
*בעזרת ה' במהלך יום שני שלאחר גמר התחרות, יפורסמו הזוכים בתחרות התגובות הראשונה באתר!!! (מקום שלישי, שני וראשון!) הזוכים יפורסמו תחת הכותרת : "הזוכים בתחרות התגובות והדירוגים הראשונה באתר!"

שימו לב!!
*יש להגיב+לדרג!!
*אין להגיב כמה תגובות לאותו סיפור! (כלומר, אם בא לכם דווקא לעשות את זה, מי אני שאעצור אתכם?! אבל גם אם תגיבו מאה תגובות לאותו סיפור, זה ייחשב לכם רק לתגובה אחת!)
*תגובות פוגעניות לא נכללות בתחרות!!
*אם רק הגבתם או רק דירגתם, זה נחשב לחצי. אפשר להשלים אותו על ידי עוד חצי. אתם מבינים.
*תכתבו בבקשה תגובות אמיתיות, כלומר, אל תכתבו לכולם "יפה אהבתי מאד" בלי בכלל לקרוא!! תקראו ואז תביעו את דעתכם!!
*להזכירכם: הקריטריונים הם: סיפור/שיר (ואתם יודעים מה…), שיש לו נכון לרגע זה בין אפס לשלוש תגובות!! (כולל) לא יותר! מכל רחבי האתר. (לא משנה זמן ההעלאה שלהם!)

מטרת התחרות היא להעלות את אחוז התגובות באתר ואולי גם לגלות כותבים לא מוכרים באתר, שזה בעצם לגרום כיף לכולנו בתכל'ס!! (כך אני מקווה!)

אז צאו לדרך…עכשיו!! ושיהיה לכולנו כיף!!!

בהצלחה רבה לכולם!! לילה טוב!!


תגובות (4)

לדעתי זה יופי של רעיון. הייתי משתתפת, אבל יש לי בקושי זמן להגיב לך כרגע.

25/04/2015 23:03

    בס"ד
    תודה רבה על הפרגון!! אני ממש מבינה את זה שאין זמן.. לא נורא שאת לא משתתפת, העיקר עשית לי ממש טוב בתגובה שלך! תודה!!
    והתגעגעתי אליך!..
    לילה טוב ושבוע מהמם!!

    26/04/2015 00:52

ו רעיון מדהים.אשתתף.

01/05/2015 14:11

    בס"ד
    תודהה!!
    זה בדיוק נגמר היום.. אולי אני אעשה עוד אחת מתיישהו.
    אבל תודה! שימחת אותי מאד!!
    יום טוב לך וערב שבת שלום!!

    01/05/2015 16:08
סיפורים נוספים שיעניינו אותך