Scarlett
הכי אהבתי מכל הקטעים את הקטע של נ.ר5 "חנון של צבעים" ממליצה לקרוא (מי שעוד לא קרה) בהמשך אני גם אציג את הקטעים הטובים ביותר. || *אני ראיתי שהיו כמה הערות על שגיאות הכתיב שלי, רק רציתי להסביר ולהתנצל מראש: יש לי בעיה עם שגיאות הכתיב, זה הרבה יותר טוב ממה שהיה לי פעם אבל לפעמים יש לי טעויות. בבקשה על תעירו לי בנושא הזה, אני אשתדל להקפיד יותר. תודה וסליחה מראש:)

הנושא השני-

Scarlett 07/08/2016 777 צפיות 2 תגובות
הכי אהבתי מכל הקטעים את הקטע של נ.ר5 "חנון של צבעים" ממליצה לקרוא (מי שעוד לא קרה) בהמשך אני גם אציג את הקטעים הטובים ביותר. || *אני ראיתי שהיו כמה הערות על שגיאות הכתיב שלי, רק רציתי להסביר ולהתנצל מראש: יש לי בעיה עם שגיאות הכתיב, זה הרבה יותר טוב ממה שהיה לי פעם אבל לפעמים יש לי טעויות. בבקשה על תעירו לי בנושא הזה, אני אשתדל להקפיד יותר. תודה וסליחה מראש:)

ממש הפתיע אותי שאחרי שבוע שלם רק ארבע הגישו.
טוב, בכל מקרה, הקטעים שהגישו היו מעולים:) הפעם אין אחד שמודח מהתחרות מפני ששתי כותבים כבר ירדו.
כל מי שהגיש קטע ממשיך למשימה הבאה:
השבוע חשבו על דבר שהייתם רוצים לשנות בעולם, הדבר הראשון שעולה לכם לראש. כי המשימה השבוע היא לכתוב על הדבר הזה. בחרו כל דבר שהייתם משנים, כמו; גזענות, רעב, דתות, מחלה או כל דבר אחר שעולה לכם בראש.
זה יכול להיות גם להפך, דברים חיוביים שהייתם רוצים לשנות, כמו חברויות, אהבה…
וזה יכול להיות דברים נטרלים כמו חוקים מסוימים או כל דבר שנראה לשם שזקוק לשנוי.
זה לגמרי לבחירתכם!
על הדבר הזה תוכלו לכתוב באיזו צורה שתרצו, הנושא הוא הדבר שרציתם לשנות, אתם יכולים לכתוב אליו בכל דרך. זה יכול להיות שיר, קבוצת חמשירים, סיפור, קטע…
זה יכול לעסוק בנושא הזה באופן כללי או קטע שמסביר שאותו צריך לשנות ולמה.
**אני חייבת לציין שאת הרעיון לקחתי מתחרות כתיבה שהתקיימה בעיר הספרים לפני מספר חודשים. (11 לייתר דיוק)

*אין הגבלה באורך הקטע

בהצלחה!!

אפשר להגיש עד יום חמישי הזה

הפעם אני אכתוב את הביקורות רק בנושא השלישי

(אם כותבים שעוד לא הגישו יגישו את הקטע היום הם יוכלו להיכנס בחזרה לתחרות)


תגובות (2)

מישהו…? זה עד מחר…

11/08/2016 00:51

אני אכתוב על אחידות

11/08/2016 16:18
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך