מלאך ספיר
סורי שזה יצא כזה... מוזר.... גרוע.

הקדמה לאשמת הכוכבים- אל תקראו

מלאך ספיר 14/08/2014 838 צפיות 4 תגובות
סורי שזה יצא כזה... מוזר.... גרוע.

אני חושבת שאני יחידה, מקווה, שכותבת הקדמה לספר הזה, ייאי.
***
אני רימון יד.
הייתי יכולה לציין שאני רימון יד בגודל רגיל אבל בהתחשב בעובדה שאני מי שאני אז אני רימון הרסני וגדול במיוחד.
לא משנה איך יספרו את הסיפור שלי, לי לא אכפת.
הרי מי רוצה לראות סיפור על שני נאהבים חסרי מזל? תמיד ימצאו אנשים שיעדיפו את הגרסה השמחה של החיים. אבל יש כאלה שיביטו לאמת ישר בעיניים ולא יתנו לה להתרחק.
אני מעדיפה להיות הגרסה הראשונה. זה גם מה שרוצים כל בני האדם סביבי, חוץ מאלה שיודעים שכל הקסם נמצא במי שאני, מישהי שההורים החליטו שהיא בדיכאון.
כשקוראים בחוברות הסברה על סרטן רואים שדיכאון הוא תופעת לוואי של סרטן וגם דאגה.
אבל זאת לא האמת, העולם מורכב משקרים שהולכים ומסתבכים עד שמגלים אותם ונישברים.
אבל האמת היא היחידה; כל העולם הוא תופעת לוואי של סופניות. גם הוא.
בסוף אף אחד לא יזכור שחייתי על פני האדמה אבל אני יודעת שגם אחרי שאמות אני יזכור אדם אחד ויחיד. אותו.


תגובות (4)

אזכור, ספי!
חוץ מזה, והעובדה שאני לא בטוחה עד כמה זה מתאים לסגנון של הספר (לא קראתי אותו, קראתי חלק באנגלית וראיתי את הסרט, אז אל תעוטו עליי בצרחות) זאת הייתה הקדמה מאוד יפה. למה שלא נקרא? זה היה מאוד מעניין.

14/08/2014 13:38

    לא ראית אשמת הכוכבים ?
    (פרצוף מזועזע!)

    14/08/2014 14:28

מדהים ! אהבתי נורא!
ביקורת תקבל בערב,יחד עם הניקוד (:

14/08/2014 14:12

יש לי שם חדש? קוראים לי ספי? באמת? ייאי.

14/08/2014 14:24
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך