bjaui6
אפילו אני מרוצה מזה ואני לא מתרצה בקלות. אשמח לביקורת.

התהילה בלחיות. (לתחרות של ההקדמות שלב ראשון)

bjaui6 25/07/2015 874 צפיות 4 תגובות
אפילו אני מרוצה מזה ואני לא מתרצה בקלות. אשמח לביקורת.

"תעזוב אותי" האישה צעקה על הגבר שהצמיד אותה בסמטה הצדדית. "בואי נעשה את זה בדרך שלי ולא תיפגעי" הגבר אמר והוציא סכין. האישה דחפה אותו ורצה במהירות לכיוון הגשר אך הגבר רץ אחריה במהירות ועצר אותה על יד המעקה.
"אף אחד לא יציל אותך" הוא אמר והצמיד את הסכין לגרונה.
"עזוב אותה" נשמע קול מאחוריו, הגבר הסתובב והביט בגיחוך על האיש לבוש מעיל הגשם. "אני מבין שאתה לא רואה את יחסי הכוחות" הוא אמר אל האיש והראה את סכינו.
הגבר הדף את האישה ונתן לה לברוח במהירות.
האיש התקרב אליו והסתכל בזלזול על הסכין, הוא שלח את ידו לכתף הגבר אך הגבר לא היסס ודחף את הסכין לבטנו של האיש.
האיש אפילו לא מצמץ או התקפל, תפס את ידו של הגבר, עיקם אותה, ותוך שניות נשמע קול פיצוח והגבר צעק מכאבים.
האיש הסתובב לעבר המעקה ועמד שם זמן מה.
הגבר התאושש אחרי כמה דקות והתקדם בשקט לעבר האיש ומיהר לשסף את גרונו. הדם נזל על גרונו של האיש אך כעבור כמה שניות הפסיק, נספג בעורו ובמקום שהסכין שיספה לא נשאר סימן. הגבר המופתע כשל לאחור, האיש סובב את ראשו אליו ועיניו הירוקות מראות עצב. שיערו השחור של האיש נפרע ברוח בעוד הוא מתפס על המעקה.
"מה אתה?" הגבר שאל בפחד, האיש סובב את ראשו. והגבר שמע את קול האיש בתוך ראשו אומר "אני הוא אכילס"
והאיש קפץ מהגשר.


תגובות (4)

יפה

26/07/2015 12:58

דאמט זה טוב.
לרגע נזכרתי בדקסטר לא יודעת למה חחח

26/07/2015 19:45

יואוו זה כזה מושלםם ואהבתי מאודד

26/07/2015 20:10

תודה לכולם על המחמאות.
יש סיכוי שאני אמשיך את זה כסיפור בפרקים.

26/07/2015 20:58
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך