כאב – הקדמה

Miri.t 03/12/2013 556 צפיות אין תגובות

"חלום ! " שמעתי את צעקה של אמי במעורפל בזמן שאני בכלל הסתכלתי על הנר עם האש החזקה והיפהפייה שבוערת עליו .
"חלום , מה את עושה שמה מלמעלה " שוב שמעתי את אמי והפעם היא החלה לעלות במדרגות באותו הרגע כיביתי את הנר ושמתי אותו מתחת למיטה .
"מה עשית פה?" נפתחה הדלת של חדרי במהירות ומבטה של אמי היה עצבני ולצערי היא ראתה את העשן שהיה מהנר כשכיביתי אותו . " אני לא מאמינה ! את עוד תשרפי לי את הבית ! "היא צעקה עליי וראיתי את מבטה המטורף בעיניים . בחיים לא ראיתי ככה את האמא החורגת שלי –קסנדרה , היא תמיד הייתה בסדר איתי כמובן , שהיו כמה ריבים ולא קצת והרבה פעמים לא הסכמנו על משהו אבל אנחנו מסתדרות בסדר בדרך כלל ואני מחשיבה אותה כחברה טובה ;יותר נכון להגיד שהחשבתי .
לרגע המחשבות שלי ניתקו אותי מהמציאות אך ברגע אחד שהרגשתי את ידה פוגעת חזק בלחי שלי ואחר כך בכל מקום אפשרי בגוף שלי רק אז, חזרתי למציאות .
"תפסיקי! " התחננתי בזמן שעיניי התמלאו בדמעות והרגשתי מחנק בגרון .
"כשאת תפסיקי לעשות את השטויות האלה ותתחילי להקשיב לי אני אפסיק !" היא אמרה בעצבנות ועזבה אותי לרגע , כל כך רווח לי אפילו שהגוף שלי עדיין בער מכאב .
לרגע אחד לא שמתי לב אבל היא פשוט הסתכלה עליי ופתאום המבט הכועס שהיה אליה הפך להיות למאוכזב ורציני ; היא יצאה מהחדר בטריקת הדלת של החדר שלי בחוזקה ואני נשארתי שמה על הרצפה הקרה בחדר שלי כשכל הגוף שלי כואב.
"אני כל כך שונאת אותה " אמרתי לעצמי , לא לא ! רגע אני לא מתכוונת לזה , היא עושה את זה רק מדאגה .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך