mayaviner
אני לא אוהבת איך שייצא לי.

כאב ✏

mayaviner 05/09/2014 927 צפיות 8 תגובות
אני לא אוהבת איך שייצא לי.

"'כאב,' אני עניתי.
'זה מה שאת מרגישה? מה כואב לך? היד? הבטן? הגרון?' היא שאלה ושמה את רגלה השמאלית על רגלה הימנית. היא כיווצה את גבותיה, כאילו מנסה להתרכז.
היא לא מבינה כלום. היא מנסה, בכול יכולתה להבין מה שלומי, מה עובר בראשי, אבל אני אחרת. אחרת ממנה. היא לא תוכל להבין. היא אפילו לא רואה איך אני מתנהלת בחיי היום-יום שלי.
'לא כאב מהסוג הזה,' אמרתי לה, 'כאב שאתה מרגיש…'
ניסיתי לחפש את המילה. עצב? תסכול? בושה? ביישנות? חרטה? חוסר אונים? בלבול? סבל? פחד? אולי כעס?
אני לא כועסת. הרי, על מי יש לי לכעוס?
אני לא מתביישת. אין לי שום דבר להתבייש בו.
אני לא ולא מבולבלת. אני בטוחה בעצמי ובכיווני.
אני לא סובלת.
לא מפחדת.
לא חרטה.
לא חוסר אונים.
'עצב,'אמרתי, 'אני כול כך עצובה. אני מרגישה חסרת טעם. אני מרגישה כאילו אני לא מיוחדת.'
'מה קרה שאת מרגישה כך?' היא שאלה, ניסתה להבין, 'משהו קרה עם משפחתך או חברותייך?'
שוב, היא לא מבינה. לא משנה כמה אני אנסה להסביר לה.
'לא,' אמרתי, 'שום דבר לא קרה. אני פשוט קוראת המון ספרים. לאחת הדמויות קרה סיפור עצוב והיא כתבה על זה ספר. אחר, ילד עני שחי הוא ברחוב. לעומתם, יש את הילדה המפונקת שכול משרתיה רוצים לנקום בה.'
'אינני מבינה למה זה קשור,' היא אמרה.
'בוודאי שאת לא מבינה,' אמרתי, 'אני מרגישה שלכולם יש חיים יותר מעניינים ממני, למה אני לא יכולה להיות כמוהם?'
היא גירדה בראשה ורשמה משהו במחברתה ואז אמרה לי:' האם את רוצה להיות ענייה? או עשירה ומפונקת? את רוצה שיעבור עליך סיפור עצוב? האם את באמת רוצה את כול אלו?'
כן. זה מה שאני רוצה להיות.
אני רוצה להיות שודדת ים. אני רוצה להיות גנבת, או גיבורת על שנלחמת נגד הפשע. אני רוצה שיעבור עליי סיפור עצוב, אני רוצה שאני אחווה טראומה, זה מה שאני רוצה! כן! אני רוצה להיות עצובה, אני רוצה להיות מישהי, אני רוצה לקבוע לעצמי את הדמות שלי, אני לא יודעת מי אני!
ואז, התנפץ החלון שהיה מעל ראשה ורסיס נפגע בראשה והיא מתה. היא מתה מול עיניי.
אין לי סיפור מעניין.
אני לא שודדת ים.
אני לא גיבורת על.
וגם אני לא רוצה להיות.
אני לא רוצה להיות עם סיפור מעניין. אני לא רוצה שירחמו עליי. אני רוצה את הכול בחזרה," אמרתי לו. הוא הנהן, אבל ראו את פניו. פניו גם היו מרחמות.
מרחמות עליי.


תגובות (8)

ממש אהבתי! הצלחת לתאר כאן סיפור בלתי רגיל של מישהי שהייתה רגילה, ולא רצתה להיות רגילה, ולאחר מכן, כשהיא הופכת לבלתי רגילה, היא רוצה את הכל בחזרה. :)
שגיאות: יש 3 שגיאות. לכן אתן לך 7
זכר, נקבה ושם המספר: יש שם מקום שאת עוברת מגוף ראשון לשם עצם. זה לא שם המספר אבל זה קצת מפריע ואין לי מקום אחר להכניס את זה. אז אתן לך 8
מקוריות: מאוד מקורי! 10
התאמה לנושא: מתאים מאוד! מרגישים את הרגש טוב מאוד הכל הסיפור. 10
רמת כתיבה: יש לך שפה טובה, את כותבת בצורה מעניינת וכיפית לקריאה. 9
אהבתי מאוד את הסיפור! מעולה!

05/09/2014 16:25

    תודה רבה, ממש החמאת לי :)

    05/09/2014 18:01

אני מאוד אהבתי גם את הסיפור הזה! יש לך כישרון תשתמשי בו הרבה ואל תתביישי , אני בטוחה שעוד תצליחי להגיע רחוק עם כתיבה כמו שלך.
את מיוחדת! תראי את זה לכולם.

06/09/2014 21:43

סיפור מהמם, והתיאורים מדהימים! את כותבת מעולה ~ תיארת בדיוק את מה שאני מרגישה, בדיוק בדיוק בדיוק! ואני מודה לך על זה מאודד, תודה❤

06/09/2014 21:46

זה לתחרות שלי?

17/09/2014 14:17

מהממם !
יש לך כישרון מטורףף !
כותבת יפה מאודד!
אשמח אם תקראי את הסיפור שלי ותגיבי מה דעתך :)

19/09/2014 14:54

את צריכה ליכתוב עוד אהבתי

27/09/2014 01:57

אהבתי.
לייק חחח

14/11/2014 13:56
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך