TheAvatar
אני יודע שלא יצא לי הכי משהו, אבל לפחות הגשתי מוקדם D:

לברוח. -לתחרות של מיכל (michalosh)-

TheAvatar 19/05/2014 794 צפיות 10 תגובות
אני יודע שלא יצא לי הכי משהו, אבל לפחות הגשתי מוקדם D:

אני רץ. הם רודפים אחריי. איך זה הגיוני שירגיש ששני האנשים האלה נמצאים בכל מקום? מכסים כל פינה כדי לתפוס אותי. מדי פעם אני מעיף מבט לאחור, בודק אם הם עדיין שם (כמובן שכן), עם פניהם הזועמות וריצתם המגושמת אך המהירה. הייתי חייב לעשות את זה, לגנוב את זה מהם. כמו המשפט שאומרים על דברים חשובים "אסור שזה ייפול לידיים הלא נכונות", אז אם הידיים שלהם היו נוגעות בזה… זה לא יהיה טוב.
אני עובר דרך סמטאות צפופות, קופץ מגגות בתים, דוחף אנשים בדרך. בדרך כלל הרעים הם האלה שבורחים מהטובים, איך במקרה שלי זה יצא הפוך?
שני הבריונים הגדולים שמאחוריי מצמצמים את הפער. בכל מבט לאחור הם קרובים בעוד חצי מטר, עוד מטר. הם במרחק של שלושה מטרים ממני כרגע. אני מתחיל לרוץ בשיא המהירות שלי, שזה לא הרבה יחסית אליהם.
ברקע אני שומע את צעקות האנשים שבהם התנגשתי בטעות, צעדיהם הגדולים של שני האנשים. הם קרובים. ממש קרובים. אני לא רוצה לסובב את הראש ולבדוק. אבל אני חייב. הם ממש מאחורי. הם לא תופסים אותי, ציפיתי לראות את ידיהן הגדולות אוחזות בכתפיי ומרימות אותי מעלה, אבל לא. אני מסתכל קדימה, הם לא צריכים לתפוס אותי.
במדרכה מולי, במכוניות, על גגות בתים וחנויות. עוד אנשים כמו השניים שרדפו אחריי, הם תקעו אותי כמו במבוי סתום. הם מתחילים להתקרב. הם לא איטיים כמו השניים שרדפו אחריי אך לא כאלה מהירים, נותנים לי זמן לחשוב על תכנית. הם מקיפים אותי מסביבי ומעליי, אז יש רק דרך אחת לצאת מכאן. מלמטה.
אני מחפש במבטי מעבר לביוב, כשאני מוצא אחד אני עובר דרך כל אותם אנשים שמקיפים אותי, חלק תופסים אותי ונושאים אותי, אך אני מצליח להיחלץ מאחיזתם בבעיטות ואגרופים. מנסה להשתחל מתחתם, מקווה שאני מספיק נמוך ונצמד לרצפת הבטון כדי שלא יבחינו בי.
אני יורד במדרגות אל הביוב עצמו, וגם שם מחכה הפתעה. שלושה, מחכים רק בשבילי. להפתעתי, מגיעה רחפת פתוחה וקטנה שנושאת אותי משם. אני מסתכל לאחור, מצמצם עיניים בניסיון לראות בחושך הזה אם הם עוקבים אחריי. פרצופו המטורף של אחד האנשים מקפיץ אותי שאני כמעט נופל מהרחפת. הוא נתלה מאחת קצוות הרחפת. אני דורך על ידיו, אך אחיזתו לא נרפית. לאחר כמה שניות של חיפוש אני מוצא על הרחפת אקדח, יורה בידו והוא נופל אל מי הביוב. שני האנשים האחרים, שהפכו לחמישה עם תגבורת, רצים במי הביוב ולידם בניסיון להשיג את הרחפת. אני נאלץ לכוון אליהם באקדח וכמה פעמים לירות כדי שלא יצמצמו את הפער.
סוף הביוב התת קרקעי מתקרב וגם שם מחכים אותם אנשים שמנסים להחזיר לעצמם את הנשק הגנוב. הם מנסים לחסום את המעבר. הרחפת מאטה, הם עוד מעט יתפסו אותי. אני מרים את האקדח, יורה בשניהם וממשיך בריצה החוצה. לפי מה שהספקתי לבחון, באחד הכדור פגע בכתף ובשני במרכז החזה, מעל קו הסרעפת הדק שניתן לראות.
ושוב אני רץ, הפעם על גשר, מפלס את דרכי בין המכוניות, כדי לברוח מאותם אנשים שאם לא הייתי גונב מהם את הנשק היו יכולים להשמיד אלפי אנשים.


תגובות (10)

מה הלחץ? לול
יש לך עד סוף השבוע.
והיי מה קורה? XD

19/05/2014 19:29

    היה לי זמן היום אז הגשתי חחח, את גם אמורה לתת לי ביקורת לא? ובסדר XD

    19/05/2014 19:34

יואו הכנתי לך ביקורת ופתאום נדפק לי האינטרנט.
>_<

19/05/2014 19:46

    ילדה אני חייבת אותך!

    19/05/2014 19:52

ואתה אומר שאני טובה? זה ממש טוב

19/05/2014 20:29

קצת מבולבל. מאיפה הגיעה הרחפת? פספסתי שורה? לא נראה לי. ואיך הוא הגיע לגשר?
אני שונאת לתת ביקורות כאלה, במיוחד לאנשים שאני אוהבת את הכתיבה שלהם (מאוד) אבל הייתי חייבת כי אני רוצה שתשתפר.
בסך הכל, מעניין מאוד, רעיון אדיר וכתיבה מעולה (חוץ מהדברים הקטנים שציינתי). בהצלחה בתחרות!

19/05/2014 21:12

זה כל הקטע, שזה קורה בפתאומיות, הוא בעצמו לא יודע איך הגיע לשם רחפת, אבל אם את לא יודעת איך הוא עלה עליה אולי פספסת שורה. הוא יצא מהביוב ואיכשהו היה קרוב לגשר XD אבל אני לא יכול לערוך (בגלל התחרות) אז לא נורא. תודה רבה לכולם :)

19/05/2014 21:20

קצת לא מובן כשמגיעים לקטע בביוב אבל בעיקרון הכל בסדר והסיפור מתאים לשיר
8/10

01/06/2014 12:58

אוקי, הגיע הזמן לנקום בך (:
תחילה, הייתי מעוניינת יותר להבא יותר פירוט בקשר לפגיעות שלו באנשים.
כלומר, איך הכדור חדש בעורם, איך הם עפו לאחור מההדף של הכדור. תיאורים.
שנית כל, למה הוא רץ? ניסיתי להבין למה הוא רץ ורק מהשורה האחרונה הבנתי שזה בגלל נשק גנוב (?),
שלישית כל, מי אלה הבחורים שרודפים אחריו, משטרה, צב"א, קומנדו, מתנקשים, מידע! להעריך את היצירה בעוד כמה שורות לא תזיק!
הציון : 7/10 והייתי נחמדה (:

01/06/2014 17:55
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך