mayaviner
לתחרות הסיפורים של בועה שלי. תמיד רציתי לכתוב סיפור מנקודת המבט של הרע, להרגיש איך זה.

“משונה” ♥

mayaviner 21/08/2014 1023 צפיות 15 תגובות
לתחרות הסיפורים של בועה שלי. תמיד רציתי לכתוב סיפור מנקודת המבט של הרע, להרגיש איך זה.

"הסתכלי יקירתי," אמרתי. פתחתי את החלון, "השמיים אפורים. את יודעת מה זה אומר?"
הבטתי בה, מנסה להשתחרר מהכיסא. היא נראתה כול כך מיואשת, כול כך עצובה.
"אתה מגעיל אותי," היא אמרה. דמעה ירדה מלחיה והיא מיהרה לנגב אותה בעזרת כתפה, "אתה פשוט כול כך מפחיד. מה קרה לך שכך השתנית? פתאום הפכת להיות כזה משונה?"
סגרתי את החלון ונאנחתי. ישבתי כיסא מולה ואמרתי:" את פשוט לא רוצה לשמוע את דבריי."
"אתה צודק," היא אמרה, "אני לא רוצה לשמוע את את קולך או לראות את פניך."
"היזהרי בדברייך," הזהרתי אותה.
"לא מתחרטת על כלום," היא אמרה, "אני אשמח לראות את גופך אך ורק כאשר הוא יהיה בתוך קבר, שמעת? קבר! וזה יקרה בקרוב. אתה יודע שרועי יבוא להציל אותי והוא ישנה את המאזניים."
מחיתי דמעה של צחוק ואמרתי:" המאזניים? לפי מה שאני יודע, הוא בצד האפל. הוא בצדדי."
"שקרן," היא אמרה בזלזול.
"הייתכן שא מזלזלת בי?" שאלתי.
"ועוד איך," היא אמרה.
ניגשתי לעבר שולחן הכפתורים ולחצתי על ההולוגרמה. הכנסתי את הקלטת והולוגרמה של רועי.
היא הביטה בהולוגרמה. היא נראתה מזועזעת וכול כך המומה כאשר רועי דיבר על כמה שהמלחמה מועילה לכולם.
כאשר ההולוגרמה נסגרה, עשרות דמעות יצאו מעיניה והחליקו במורד לחייה.
"אל תבכי יפתי," אמרתי לה, "עצוב לי לראות אותך בוכה."
"תפסיק!" היא צרחה, "אני שונאת אותך! שונאת!"
כמה פעמים היא אמרה זאת.
בתחילה מילותיה פגעו בלבי כמו חצים. היא הוציאה את מילותיה כאילו אין לי רגשות. כאילו היא שחכה. מרוב שמילותיה פגעו בי, רציתי לרוץ אל המאזניים ולהפוך אותם לצד הטוב. כמעט שעשיתי זאת, אך לפתע דמיינתי איך זה. שמיים כחולים, כול האנשים פתאום כול כך שמחים ומאושרים. ראיתי בראשי אותה, רצה אל רועי. שוכחת ממני. אז עצרתי.
אך עם הזמן, למדתי להתגבר. כאשר היא אמרה מילים כאלו, הרגשתי עצב קל. אז מיד הבטתי בה. שיערה הזהוב, עיניה הכחולות, שפתיה האדומות והרגשתי מאושר.
האם היא באמת צודקת? האם אני משונה? כול אחד אוהב בדרך שונה, לא?
אני רוצה לאהוב אותה לנצח. שהיא לנצח תהיה לידי פה, על הכיסא.
להסתכל על דמעותיה הקטנות הם בשבילי אושר.
אני כול כך רוצה לומר לה, אני רוצה לומר לה שאני אוהב אותה. אני רוצה פשוט לומר לה שלא תשכח אותי, שמבחינתי זה לא נגמר. שאני לא רשע, אני לא מגעיל, אני לא משונה, אני לא שקרן ולא מפחיד. אני פשוט מאוהב.
"למה אתה מסתכל עליי ככה?" היא שאלה בזעף.
"אני…" אמרתי. ליבי פעם כול כך חזק. ראשי הסתחרר. הרגשתי כול כך לחוץ. כול כך מפוחד פתאום.
"אוהב אותך."


תגובות (15)

מגניב! ~מדרגת 5

21/08/2014 22:20

    תודה רבה :)

    21/08/2014 23:38

אהבתי מאוד!!!♥
העלתי כמה פרקים לסיפור שלי, אני אשמח מאוד שתקראי♥
את כותבת מושלם…

21/08/2014 22:32

    אני מיד אקרא! ותודה רבה מאוד שימחת אותי ^^

    21/08/2014 23:38

אהבתי מאוד:) את כותבת מדהים, יש לך כישרון ענק!

21/08/2014 22:46

    וואו ממש תודה!! :)

    21/08/2014 23:39

זה כל כך יפה!
הרע הזה כל כך חמוד ><

21/08/2014 23:17

    תודה רבה ! (:

    21/08/2014 23:39

אני לא מבין גדול וזאת דעתי הצנועה,
את כותבת רגשות ממש יפה, "מרגישים" את הסיפור
הבעיה מבחינתי היא מסגרת העלילה, לא הצלחתי להתחבר
ההולגרמה, רועי, המלחמה, השוני שנוצר בגיבור לפני
יש דברים שאמורים להיות פתוחים זה חלק מהקסם
אבל נראה לי שזה חוסם את העלילה, ההבנה הפשוטה שלה והאפשרות להתחבר פה לדמויות ולארועים שהשפיעו עליהם

חפרתי, מקווה שהבנת,
ושוב דעתי הצנועה..

07/09/2014 01:48

    בסדר גמור שלא הבנת.
    אני לא רוצה להיות חצופה או משהו כדומה,
    אבל אפשר לקרוא את הסיפור שוב ושוב עד שמבינים.
    אני כותבת רק סיפורים קצרים שאי אפשר להתחבר אל הדמות עד הסוף, שמת לב?
    בגלל שאני לא אוהבת להכיר דמויות עד הסוף. אני אוהבת אותן מסתוריות ושהן אפילו מפתיעות אותי למרות שאני כותבת אותן.
    בכל מקרה, לא נעלבתי או משהו, להביע את דעתך זה בסדר גמור :)

    10/10/2014 10:33

אהבתי מאוד. דמות מרושעת מורכבת עם תסביך מושלם. אני חושבת שאם תרצי, אפשר לעשות מזה סיפור ארוך ומורכב, לא רק קטע, שלא יוכלו להפסיק לקרוא. חשבי על זה… בכל מקרה: ממש יפה.

05/10/2014 21:14

    תודה רבה, ממש שימחת אותי :)

    10/10/2014 10:31

זה היה מקסים! הו דיר גאד, אני באמת לא ציפיתי לזה. אני קראתי את הסיפור הזה בפה פעור קלות, הוא כל כך מדהים! אוקיי, אוקיי, נשימה עמוקה, זה רק סיפור.
אבל זה סיפור מדהים ><
אוקיי, אני אדרג לי חמש בשקט ואלך עכשיו…
[אני תמיד אוהבת את הרעים בסיפורים אז… זה הוסיף לך נקודות אצלי :P את יודעת, בנוסף לכתיבה היפה, לתיאוים המדהימים, לרעיון המיוחד… כן~]

10/10/2014 10:48

    יואוו תודה רבה איזה כיף לי אני חולה על הסיפורים שלך ^~^

    10/10/2014 11:06
Bar Bar

זה ממש מקסים ויפה
קראתי את הקטעים שלך עכשיו ואת כותבת ממש ממש טוב
האמת שזה די הזכיר לי את הפרק של וואנס אפון א טיים עם בל שראיתי היום
אבל וואו
ברצינות שזה מדהים

12/10/2014 18:29
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך