הסיפור הזה עושה לי לא טוב

סבתא גוססת – מבוסס על מקרה אמיתי – חלק 1

17/01/2017 873 צפיות אין תגובות
הסיפור הזה עושה לי לא טוב

היי!! לא ידעתי אם לפרסם את הסיפור הזה אבל אני מתכוון לפרסם מיד כי אני רוצה שאחרים גם יבינו על המקרה שיש לסבתא שלי.. טוב.. עכשיו מתחילים..

לפני בערך 5 שנים סבתא שלי עברה לבית אבות מרחוב עין גנים 82 ומאז היא על כיסא גלגלים שזה מאוד עצוב לראות אותה ובא להוציא אותה מן הכיסא אך אי אפשר. סבתא (אסתר אורן) שלי אוהבת אותי מאוד, ואני גם מאוד אוהב אותה, אך לא תאמינו מה יכול לקרות אחרי 5 שנים ואת זה אספר בהמשך..
אז סבתא מתגוררת בבית אבות (ארבל) ששם מתנהגים יפה, אך האוכל לא טעים עד כדי כך, אבל אלו החיים ולכן צריך להמשיך הלאה. וסבתא מאוד מרוצה מבית האבות.
חלפה לה שנה, עברנו לבית חדש, הבאנו את סבתא שבדרך כלל קשה להעביר אותה ממקום למקום, לביתנו החדש שבאם המושבות כדי לחנוך את ביתנו. הכל היה בסדר, והיא אפילו נרדמה מרוב שהיה כיף, והחזרנו אותה.
חלפו להם עוד 4 שנים וסבתא התחילה להיות ממש חולה ולאבד הכרה, עד שהתברר שיש לה אירוע מוחי. לא ידעתי מה לעשות, וגם לא נתנו לי לבקר אותה כי לא ידעו איך אגיב. ממש רציתי לבקר אותה, אך חסמו לי את הדלת ולא נתנו לי להיכנס. פחדתי כמו שאין פחדים כאלה מעולם, ולבסוף החזירו אותי לאוטו. הרגיעו אותי אבל לא רציתי להירגע כשאני יודע שסבתא שלי גוססת בבית חולים השרון בפתח תקווה. עברה שעה, חזרתי הביתה ונרגעתי קצת, אבל לא כל כך נרגעתי. ממש רציתי להתעלף מרוב פחד ולחץ אבל עצרתי את עצמי. בינתיים סבתא שלי עוברת אירוע מוחי ואני לא שם כדי לראות אותה.
-אעדכן אתכם מאוחר יותר כדי לראות מה קורה איתה. אני עוצר את הסיפור כאן כי אין לי עוד פרטים. אז תחזיקו אצבעות בבקשה שהכל יעבור בשלום-


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך