הסגלגלה
ואני די חדשה כאן אז מישהוא יכול אולי לבסביר לי (ולמוח הגאוני שלי) איך בידיוק הצאט כאן עובד? בבקשה?...............( =

על פיות וכדורים

הסגלגלה 05/05/2013 768 צפיות 4 תגובות
ואני די חדשה כאן אז מישהוא יכול אולי לבסביר לי (ולמוח הגאוני שלי) איך בידיוק הצאט כאן עובד? בבקשה?...............( =

הפיות הגיעו כמידי לילה.
הן רפרפו בכנפיהם העדינות ונחתו על הסדינים. הן היו שלושה, זעירות, עם כנפיים בכחול זהב ואדום .בלו חייכה והתיישרה במיטה ״הגעתן״. ״כמובן״ הפיה הכחולה טלטלה את ראשה ושערה נצץ בחשכה.
״אנחנו תמיד נבוא״ אמרה הפיה הזהובה, נפנפה בכנפיה המישיות ונחתה הישר על אפה של בלו. נשמתה של בלו נעתקה כשהעניים הדבשיות והמושלמות סקרו אותה בהחלטיות. ״פשוט חשבתי…לא זה לא משנה מה קרה!״ אבל הפיות נעמדו בשורה הישר מולה ומבט דואג על פניהם, ״ זה פשוט שרוזלין לא הפסיקה לצחוק עלי ו-״ בלו השתנקה וניסתה למחות את הדמעות מעיניה, ״אני לא רוצה להיות פה!״ קבעה. ״תירגעי״ אמרה הפיה הכחולה ״אנחנו כאן״. היא התקדמה ואספה דמעה עגלגלה מלחייה של בלו, הדמעה הסתחררה באויר ובין רגע הפכה ליהלום כחול מנצנץ ואז לסוס דוהר שרוח בילתי ניראת פורעת את רעמתו , הוא דהר הישר אל בלו, והיא נרתע לאחור בפחד, אך שנייה לפני שהתנפץ על כתפה הסוס עצר בחריקה, היתעטש והשפריץ מטר ניצוצות לכל עבר. בלו צחקה ובאצבע זהירה ליטפה את פלומת שערו. למשמע צחוקה נראה שהפיות התעודדו, הם החלו מרקדות באויר, משאירות מאחור שובלים זוהרים בכל צבע אפשרי, זה היה כל כך יפה. הפיה האדומה שלחה יד בביישנות אל בלו, ובלו בעונג ובעדינות אין קץ אחזה בזרוע הדקיקה ולפתע הכל השתנה. היא ריחפה באויר ממש כמוהן ועל גבה ניבטו צמד כנפיים כסופות מלאות קסם. היא הסתכלה בפיות, גודלן היה כגודלה ושמלותיהן הבוהקות כשמלתה. ״בואי אתנו״ הם אמרו ועופפו סביבה במתח זיקוקים. ״אני לא יכולה״ בלו גמגמה וחבטה בכנפיה הנהדרות. ״למה?״ הם זמרו כאחד ״ לא טוב לך כאן! ,בואי אתנו ותיהי מאושרת״. ״אבל אמא אמרה לי להשאר כאן, שאני אשתפר ו-״
״בואי״ הפיות חזרו על מילת הקסם והיא הסכימה. אך לפתע צעדים מהירים נשמעו מבחוץ מלווים בקרקוש מפתחות. ״היא באה!״ קראה בלו, ובטלטלה קלה היא נפלה פתאום למיטה. הדלת נפתחה וצללית אישה נכנסה. בלו קפאה במקומה מחפשת את הפיות בדאגה, הן נעלמו וכנפיה היפהיפיות נעלמו יחד איתן. ״את עוד פעם ערה בלו מתוקה?״ האישה שאלה והניחה יד חמה על מצחה לאחר מכן היא נגשה אל האינפוזיה שעמדה בצידי המיטה והתעסקה בה כמה רגעים. ״לקחת את הכדורים שלך היום?״ היא הסתובבה וקולה היה חמור , ״כן״ בלו שלחה מבט מתריס לכסות על השקר. ״אז לילה טוב״ האישה ישרה את חלוקה הלבן ופסעה החוצה.
הדלת ניתרקה ברעמה והשאירה את בלו לבד, באפלה.


תגובות (4)

ואוו סיפור מעניין מאוד
ואיך הצאט עובד זה קל את רושמת והם יש שם מישהו אז יענו לך
מקווה שזה מספיק עוזר
אוהבת שרית

05/05/2013 12:15

וואלה סבבה….ננסה…

05/05/2013 12:16

אני אקרא לך סיגל טוב?
סיגל, ילדונת את מוכשרת, מה שלך יש זה כישרון מלידה, וואו פשוט אהבתי את הקטע ♥.♥

05/05/2013 12:24

איזה קטע קסום, עצוב, יפיפה!
אהבתי.

06/05/2013 22:35
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך