Scarlett
נשארו שלושה משתתפים, אבל באתגר הזה A. K. Koren לא תוכל להשתתף אז כנראה יגישו רק שניים... אני חישבתי את זה, וככה או ככה התחרות תגמר עד שהיא תוכל לחזור, אז כנראה זו המשימה האחרונה. משני שני הקטעים האלה אני יבחר מנצח. בהצלחה!!!

תוצאות+ הנושא האחרון

Scarlett 13/08/2016 811 צפיות אין תגובות
נשארו שלושה משתתפים, אבל באתגר הזה A. K. Koren לא תוכל להשתתף אז כנראה יגישו רק שניים... אני חישבתי את זה, וככה או ככה התחרות תגמר עד שהיא תוכל לחזור, אז כנראה זו המשימה האחרונה. משני שני הקטעים האלה אני יבחר מנצח. בהצלחה!!!

תוצאות הנושא השני:

שירים עשירים:
הרעיון מקורי ואין ספק שהבהרת אותו בצורה ברורה. אני חושבת, כמו שכבר אמרתי, שהיית יכולה לתת יותר יחס לכתיבה עצמה. להשתמש בשפה גבוה ועשירה יותר, יותר להרחיב במילים, כשגם הכתיבה טובה וגם הרעיון טוב הקטע יוצא מדהים וסוחף. בהצלחה במשימה הבאה:)

A. K. Koren:
אני מאוד אוהבת את סוג הכתיבה, אני גם אוהבת לכתוב ככה. אצלך הנושא העיקרי היה דווקה פחותת בולט אבל אפשר להבין את הכוונה.
בחלק של ה- "אם אין- אז יש. אם יש- אז…" (אי מקווה שהבנת למה התכוונתי) יכולת קצת לקצר. הכנסת את זה במקום טוב וזה בהחלט השתלב טוב עם הקטע אבל אני חושבת שהערכת יותר מדי, בשורות האחרונות זה כבר במעבד את הטעם.
חוץ מזה הקטע יצא ממש נחמד:)
חבל שלא תוכלי להשתתף במשימה הבאה…

כותב מהלב:
אני חושבת שלא בדיוק הבנת את המשימה. התכוונתי שתמצא דבר קיים אותו היית רוצה להעלים או להחליף, ולא להוסיף משהו שלא קיים, אבל גם ככה אני מקבלת את זה. הכתיבה זורמת ולא נמרחת, הרעיון מקורי, ישר כוח=)

******
לבחור את הקטע הכי טוב היה לי דיי קשה… התלבטתי בין שניים ולבסוף החלטתי שהכי אהבתי של כותב מהלב, "תשמרו את הטוב"
מלבד שאהבתי את הכתיבה אני דיי מסכימה איתך=)

נ.ר 5 יוצא מהתחרות כי הוא לא העלה את הקטע… באמת חבל, הכתיבה שלך ממש ברמה=)

******

הנושא השלישי הרבה יותר פתוח ומופשט.
הפעם אתם מתבקשים לבחור משהו, באמת כל דבר, ולדמיין מה יקרה אם הצדדים יהיו הפוכים. לדוגמה, אם במלחמת העולם השנייה היהודים היו שמים בגטאות את הגרמנים.
אם בעלי החיים היו מעל בני האדם.
אם אנשים עם מוגבלויות היו הרוב

אתם יכולים לבחור כל דבר, בכל תקפה, בכל מקם

אפשר להגיש עד יום חמישי הזה
בהצלחה!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך