FollowYourDreams
מקווה שתזרמו (:

תחרות- האיש הכי מטומטם בעולם! 1

FollowYourDreams 09/07/2013 823 צפיות 12 תגובות
מקווה שתזרמו (:

שוב למי שלא ראה את ההקדמה לתחרות: זה קרדיט ענק לכותבת סיפורי האנגרית :)

'קדימה אין לך מה להפסיד' את מנסה לעודד את עצמך.
'פשוט תיכנסי לשם ותראי להם מה את יודעת! שום דבר לא יכול להשתבש' נשמת עמוק והבטת בשאר הנערים שחיכו גם הם לאודישנים. חלקם לחוצים וחלקם בטוחים בעצמם.
הרבה זמן דחפו אותך לזה ותמיד התחמקת.. עכשיו אין דרך חזרה
את באודישנים לתחרות הכישרונות, שידועה ברחבי כל העיר שלך.
מישהי יוצאת מהדלת שמובילה לבמה וקוראת לך בטענה שזה הוא תורך.
את נעמדת, מסדרת את חולצתך והולכת אחריה בצעדים שקטים אל עבר הבמה.

האודישנים עברו בהצלחה! קיבלו אותך לתחרות וקבלי בונוס- השופטים ממש התלהבו ממך!

כעבור שבועיים-
את יושבת בדיוק במקום בו ישבת כשחיכית לאודישנים, לבושה בשמלה חגיגית.
עוד מעט יגיע תורך, ואת שומעת את תשואות הקהל מעבר לדלת.
את מודעת לכך שקהל של כיותר מ-500 אנשים יושב שם. ואת עומדת להופיע מולם.
את נושמת עמוק ומרגיעה את עצמך מהלחץ, מוכנה להציג את כישרונך
את עולה לבמה ודפיקות הלב שלך מתגברות
נעמדת מול המיקרופון, את אמורה להספר בקצרה מה את הולכת להציג להם.
'קדימה, תתחילי' את אומרת לעצמך ו……

המשיכו כרצונכם :)


תגובות (12)

וווהוו ההקדמה נשמעת מעניינית, אני רק יעקוב אחרי מי שימשיך אותה, כי אני לא יודעת איך להמשיך ._.

09/07/2013 13:30

אני לא מחייבת אותך להמשיך אבל אני מציעה לך פשוט להמשיך איך שבא לך! תפתחי דמיון תרשמי מה שעולה לך בראש חח זה הקטע של התחרות…. בכל מקרה את לא חייבת להמשיך D:

09/07/2013 13:38

אני חושבת שיש לי המשך לכתוב אותו בתגובה או לעשות את זה בדף נפרד?

09/07/2013 13:42

תגובה :)

09/07/2013 13:43

אוקי

09/07/2013 13:44

אוקי,הנה ההמשך שלי…

את עולה לבמה,את יושבת מול שולחן ארוך ומיצד ימין יושב נער ומיצד שמאל נערה די מלאה,שעון העוצר סופר לאחור…
שלוש
שתיים
אחת
את דוחפת את ראשך לעוגה מנסה לגמור אותה כמה שיותר מהר,את רואה הרבה נערים ונערות נפסלים ולבסוף נשארים רק את והבחור שיושב מימצד ימן שלך,ואז,זהו,את ניצחת!!!
״קבלו את הזוכה בתחרות אכילת עוגות ללא ידים״השופט מרים את ידך לאוויר
״לאאאאאאא,למה?זה היה צריך להיות אני!!!״את שומעת את הנער מתייפח וצועק,את ניגשת אליו…
״לא נורא,זה רק תחרות,העיקר שנהנתה״את מצחקקת והולכת משם…
חחח
עוד גביע לארון

09/07/2013 13:50

חחחחחחח יואוווו!! אהבתי D:
אני מחכה לעוד תגובות ואז אחליט :)

09/07/2013 13:54

חחחחחחח תודה;)

09/07/2013 13:56

חעחעחע אהבתי שוש D;

09/07/2013 14:00

עני הולה לבמע באיטרגשות אולחט וגוברט, אמיכרופון נמצע מולי, אני מכייחת חיוח יפה ומסבירא: "עני אולחת לארעוט לחם אכשיב איח אני כופצט בחוול אם כומקום של מים רוטחים הל ארוש, בו זמניט עני עאסה ג'אגלינג אם שלוש בננוט ירוכות, זה קישרון מעוד מיוחד."
עני מסמנת למי שמסובוו את הכבל ואו מטחיל, אני מטכילה לכפוץ ועז נמיכה את הקומכום אל ארוש ומשום מע כל אמים נשפחים ואני מרגישא עת אמים עחמים אל אאור שלי, זה מעוד כוהב.

אם את לא מבינה אני מוכנה לעזור לך בתרגום…

09/07/2013 14:08

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אוקיייי!!!!! וזה בסדר אני לא צריכה תרגום LOL
קשה להחליט עכשיו \:

09/07/2013 14:18

חחחחח דורון ;)

09/07/2013 23:31
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך