FollowYourDreams
תתפרעו עם הדמיון ותמשיכו את הקטע!! חח

תחרות- האיש הכי מטומטם בעולם! 2

FollowYourDreams 11/07/2013 716 צפיות 7 תגובות
תתפרעו עם הדמיון ותמשיכו את הקטע!! חח

שוש ודורון הייתן ממש מצחיקות D: !!
היה ממש קשה לבחור, תמשיכו להגיב!! :) גם כאלה שלא השתתפו עדיין מוזמנים להשתתף
מצב הנקודות:
שוש- 1

שעות! שעות שאני מחכה מחוץ לתא ההלבשה הזה!
נשף החורף מתקרב ואני וחברתי אמבר החלטנו ללכת לקנות שמלה ואת האביזרים המתלווים אליה
קנינו כבר תכשירי טיפוח, לעיצוב תסרוקות, וכמובן קצת אביזרי איפור.
"אמבר? הכל בסדר שם??" שאלתי בחשש, "כן ברור, אני עוד מעט יוצאת" אמרה מעבר לדלת התא
נאנחתי וגלגלתי את עיניי, חיכיתי כמה דקות והיא יצאה כשהיא אוחזת שקית ובתוכה השמלה.
"לא אהבת?" שאלתי באי הבנה "היא מושלמת!" אמרה וניגשה לשלם למוכרת בכרטיס אשראי.
"חשבת להראות לי אותה?" שאלתי כשיצאנו מהחנות, "לא, זו הפתעה" אמרה וצחקקה כשנכנסנו לחנות בגדים אחרת. לבסוף בחרתי בשמלה אדומה שמגיעה עד קצת אחרי אמצע הירך, עם קפלים שמתחילים מתחת לקו המותן. שילמתי וניגשנו לחנות הנעליים בקומה השנייה, "האנה!מצאתי את הנעליים המושלמות לשמלה שלך!" אמרה והגישה לי עקבי סנדל בצבע תואם לשמלה. חייכתי וגם היא בחרה נעליים שתאמו לשמלה שלה ויצאנו מהקניון.

-נשף החורף-
אני וסאם, בן הזוג שלי לנשף, יצאנו מהמכונית שלו והתקדמנו אל עבר אולם הספורט, שם מתקיים הנשף.
חיפשתי במבטי את אמבר שהייתה אמורה לבוא עם זאק, לא מצאתי אותה.
לאחר כמה ריקודים, חלקם רועשים וחלקם שקטים אני וסאם הלכנו לשבת ליד אחד השולחנות.
"האנה! הנה את" שמעתי את קולה של אמבר מאחורי הסתובבתי וראיתי אותה לבשה בשמלה שקנתה….
לא האמנתי למראה עיניי…


תגובות (7)

ראיתי אלפקה , אישה הסתכלה על האלפקה והתעלפה. רופאים הגיעו ולקחו אותה

11/07/2013 07:39

הגזר מחמד שלי שמדבר סינית והתפוח אדמה שמדבר קוריאנית הלכו יד ביד לעבר הקשת בענן תוך כדי שהם מפליצים חדי קרן ובורחים יד ביד לעבר השקיעה….

11/07/2013 07:45

הגזר מחמד שלי שמדבר סינית והתפוח אדמה שמדבר קוריאנית הלכו יד ביד לעבר הקשת בענן תוך כדי שהם מפליצים חדי קרן ובורחים יד ביד לעבר השקיעה….

11/07/2013 07:45

תמשיכי ולILOVE1D הרגת אותי מצחוק!!!!

11/07/2013 07:56

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יש עוד תגובות??

11/07/2013 08:10

וראיתי אותה עם שמלה שעשוי מעור של אלפקות ״למה?למה את עושה את זה את רוצחת אלפקות״צעקתי וזרקתי אליה צב בצבע בורדו והיא,הלכה משם ידי ביד עם בן זוגה הכחלחל והוציאה לי לשון,אך,אוי לא,הלשון שלה נפלה לרצפה ונשארה שם,מר היה גורל לשונה,כה עצוב,כה צודק,מה לעשות,אלו החיים…

11/07/2013 08:14

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח דיי אני לא מפסיקה לצחוק פה!!

11/07/2013 08:16
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך