Pepper
בהצלחה, וכל הכבוד לכולם על הקטע הראשון. מקווה שאיתגרתי קצת ^,^. (מיותר לציין שאת כל מה שאמרתי יש לכתוב בצורה ספרותית, נכון? בכל זאת, אם יש שאלות מוזמנים לכתוב בתגובות לקטע הזה. ואת תשכחו לתייג :)

תחרות סיפורים בהמשכים- ביקורות ושלב 2

Pepper 02/08/2016 711 צפיות 4 תגובות
בהצלחה, וכל הכבוד לכולם על הקטע הראשון. מקווה שאיתגרתי קצת ^,^. (מיותר לציין שאת כל מה שאמרתי יש לכתוב בצורה ספרותית, נכון? בכל זאת, אם יש שאלות מוזמנים לכתוב בתגובות לקטע הזה. ואת תשכחו לתייג :)

בקשר לשלב הראשון, זו דעתי:
סקרלט-
אני אתחיל בכך שהדמות ממש יפה לדעתי, במובן הטוב ביותר, הבעיה היא הקטע.
נכון, הצגת את האופי הכללי של הדמות בסיטואציה מעניינת, אבל מה עוד אנחנו יודעים עליה?
לא מראה, לא מצב משפחתי, לא גיל ובקושי אופי. חוץ מזה שהקטע יצא קצר מאוד ביחס למה שביקשתי.
בהצלחה בשלב הבא, אני מחכה מאוד לקרוא לאן הסיפור של קייל ימשיך, ומקווה שתנחלי הצלחה רבה יותר במשימה הבאה!

A.K Koren
ברייני הוא בהחלט לא דמות רגילה, אני חייבת לציין זאת. אבל הוא לא רגיל בדרך טובה מאוד!
המצב המשפחתי שלו מוסבר בצורה מצוינת, האופי כמעט של כל הדמויות מוצג בצורה ישירה וברורה (מלבד האופי של האם), ובחרת מספר יחודי, אני לא חושבת שקראתי סיפור (בהמשכים) לפני שהדמות הראשית מוצגת מנקודת מבט של דמות משנה.
ישר כוח, כל הכבוד!

(להבא אשמח אם תשתדלי לתייג בתגית הנכונה, אבל רק למען הסדר)

נ.ר 5
הקטע שלך השאיר אותי עצורת נשימה, הכתיבה היתה יפיפיה והדמות מעניינת ומיוחדת, המצב המשפחתי שלה הובהר בצורה ברורה ביותר, כמו גם המראה שלה, החברים שלה, ואפילו השקפתה על העולם, דבר שבדרך כלל כותבים רבים אינם מציגים (מחוץ לתחרות).
אני מאוד מחכה לראות לאן הסיפור הזה יתפתח. בהצלחה בהמשך!

וזו המשימה השניה:
אני אציג בפניכם דף דמות, בשלב השני כל הדמויות שלכם יאלצו להיפגש עם דמות זו בדרך זו או אחרת, בצורה בה הקורא ירגיש כאילו אתם אלא שתכננתם שהיא תהיה שם, בנוסף, לאחר מכן אציג בפניכם שלושה ציטוטים של הדמות, תצתרכו להכניס גם אותם בקטע.

שם: מיכאל
גיל: 80
דת: יהודי
זן: בן אדם (למקרה שצריך לציין…)
אופי: לבחירתכם.
רקע: לבחירתכם.
מראה: שיער לבן, פנים מקומטות, עיינים כחולות.
~
כן, דמות דיי פשוטה.
~
ציטוטים שעליכם להוסיף:
"אמנם, אך בדרך כלל אני מעדיף להתעלם מכך…"
"מעולם לא, לא ארשה זאת כל עוד אני חיי."
"לצערי, את\ה צודק\ת."

~
בהצלחה כולם, יש עוד שני כותבים שלא העלו את השלב הראשון.
המנצח יוכרז בסוף השלב האחרון, אך תוכלו להבין בערך איפה אתם לפי הביקורות.

את השלב הזה תוכלו להגיש עד יום שישי בצהרים.


תגובות (4)

היי, סורי שלא הגשנו, שוב, שנינו בטיול באלסקה פשוט… נשתדל להעלות את זה בשעות הקרובות

02/08/2016 17:36

אין בעיה, אני מחכה להם, מקווה שתספיקו גם את המשימה זו.

02/08/2016 18:42

    העליתי, שירים עשירים גם תעלה בקרוב.

    03/08/2016 01:40

העלתי וקראתי לזה "זה סוף-סוף קרה". בהצלחה לכולם!

04/08/2016 15:51
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך