🔥🔥
אחרי התלבטויות רבות, קבלו את מקום אחד שתיים ושלוש בתחרות הסיפורים!

תחרות סיפורים- הזוכים!!!!

🔥🔥 25/06/2021 537 צפיות 6 תגובות
אחרי התלבטויות רבות, קבלו את מקום אחד שתיים ושלוש בתחרות הסיפורים!

במקום השלישי בתחרות זכתה ספיישל סטורי עם הסיפור-סיפור לתחרות הסיפורים של 🔥🔥!!!
נימוקי השופטים- כתיבה טובה וקולחת, פותחת טוב עלילה חדשה וגם סוגרת אחת כזאת. כתוב בשפה גבוהה אבל מובנת ונוגעת!

במקום השני בתחרות זכה טוויסטי עם הסיפור- הלוויה אחת, שתי נשים!!!!
נימוקי השופטים- שפה גבוהה, רעיון נחמד, כתיבת דו שיח מעולה! כתוב בצורה מעניינת ונוגעת ללב. כותרת הסיפור מתאימה משתי נקודות המבט. והסוף מעביר משהו.

ובמקום הראשון- רומפלשטילצכען עם הסיפור שומר שבת!!!
נימוקי השופטים- כתוב בצורה נהדרת, למרות שזה סיפור על דבר שלא בטוח מוכר לכולם, הצלחת להעביר את המידע בצורה קולחת. עלילה נחמדה, כתיבה עוד יותר נחמדה, והמשפט בסוף שנון ומתאים לסיפור. הסיפור מצליח לא להימרח יותר מדי ולא להיות קצר מדי.


תגובות (6)

תודה רבה! כיף לדעת שאהבו את הסיפור. נתראה בתחרות הבאה!

25/06/2021 15:25

ברכות לזוכים, שמחה לראות יוזמות מסוג זה אחרי תקופת נמנום ארוכה של האתר, ובכלל נחמד לראות שנוספו כותבים פעילים חדשים.

25/06/2021 17:26

נראה לי שכדאי להוסיף את שמות הסיפורים הזוכים (לפחות אחד מהם קראתי, ועדיין אשמח למצוא גם את שאר הסיפורים)

ברכות לזוכים!

27/06/2021 12:39

🔥🔥 יקרה, תודה רבה רבה על בחירת השופטים.
אשתדל עוד השבוע לחדש מסורת וותיקה באתר, ולפרסם את התחרות הבאה.

אבקש מכל מי שטרם פרסם באתר את הסיפור ששלח לתחרות – שיקדים לעשות זאת.

אני לא מלאך, אני אוהב את כולם… רגע, התבלבלתי…
אני לא גזען, אני שונא את כולם.

27/06/2021 17:11

כל הכבוד לכל המשתתפים!
ספיר הסופרת, בהתאם לעצתך הוספתי את שמות הסיפורים!
עוץ לי גוץ לי, (זה בסדר אם אקרא לך ככה? כי רומפלשטילצכען זה שם ארוך.. אין לי שמץ איך אתה נכנס איתו לאתר בלי להתייאש)
כל שולחי הסיפורים פירסמו באתר את הסיפור, כי למרות זרימת התגובות, רק נטע, ספיישל סטורי, טוויסטי ואתה שלחו סיפורים.
עוד עצה קטנה, כמו שאמרתי, לא היה לי משתמש פעם ונהגתי לקרוא בלי לענות, וראיתי שתחרות הסיפורים הקודמת שלך, (נראלי) הייתה בנושא מדע בדיוני ומסתורין. לא הרבה זרמו אני חושבת, כי צריך לעשות משהו שהרבה אנשים כותבים, לא קבוצה קטנה מהאתר. ממליצה כן לשים נושא, או שורת פתיח, אבל לא נושא ספציפי אלה נושא שיכול לפתוח את הראש לכל כותב באתר.

28/06/2021 10:20

    שמה של דמות הגמד המרושע שטווה קש לזהב, הוא "רומפלשטילצכען" במקור הגרמני. אברהם שלונסקי בגאוניותו, תרגם את השם ל־ "עוץ לי גוץ לי", שגם שומר על המצלול, גם שומר על מהות השם (רומפל = בלגן), וגם מייצגת את מהות הדמות.

    בסדרה "עד עצם היום הזה", שממנה תמונתו של השחקן רוברט (בובי) קרלייל (מימין למילים אלו), שמו לעיתים "רמפל" ("עוץ לי", בכתוביות) בלבד.

    הכניסה לאתר מתבצעת עם השלמה אוטומטית של המחשב.

    תודה על עצתך. עדיין בפיתוח.

    החל מהיום- גרב גם בלשון נקבה. מוזר!

    28/06/2021 19:03
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך