תחרות סיפורים – משימה שנייה!

אאוריקה 31/03/2015 760 צפיות 13 תגובות

תודה רבה לcoockies, bad little girl ולעמית22 שכתבו סיפור!
המשימה הפעם מיוחדת כי זה גמר!
אתם צריכים לכתוב סיפור שבו יש חמש (מינימום) קטעים שונים (קצרים), ועוד קטע ארוך שיחבר בין כולם, בתוך הקטע הארוך צריך להכניס את הקטעים הקצרים.
לדוגמה:

היא הלכה והתרחקה בצעדים מדודים מחדר החקירות כאשר חיוך מצא את דרכו לפניה.
"חוף הים כל כך שקט היום," אמר הנער, אך לצערו, הוא לא הספיק לסיים את המשפט.
הנערה לגמה מכוס השוקו שלה כשעמוק במוחה תוכנית נרקמה.
"לתל אביב, בבקשה," אמר האיש לנהג המונית והידק את מעילו במטרה לכסות את מרבית גופו מפני הגשם.
"אני מצטערת."

הנערה לגמה מכוס השוקו שלה כשעמוק במוחה תוכנית נרקמה. לאחר בערך חמש דקות הנערה יצאה מבית הקפה והשקיפה על חוף הים. 'כמה מוזר,' היא חשבה, 'שמישהו ילך לים בקור הזה.' היא הוציאה את הרובה שלה וחיפשה את המטרה שלה על פני החול.
"חוף הים כל כך שקט היום," אמר הנער, אך לצערו, הוא לא הספיק לסיים את המשפט. ירייה נשמעה ודממה השתרעה. "אני מצטערת." היא לחשה.
"עבודה טובה." אמר האיש האחראי עליה והעביר לה את התיק. היא פתחה אותו ווידאה שכל כספה נמצא שם. האיש יצא אל הרחוב בדיוק כשהמונית שלו הגיעה.
"לתל אביב, בבקשה," אמר האיש לנהג המונית והידק את מעילו במטרה לכסות את מרבית גופו מפני הגשם.
חמש שנים לאחר מכן, כשהחקירה נסגרה בזכות הבלשית המפורסמת,היא הלכה והתרחקה בצעדים מדודים מחדר החקירות כאשר חיוך מצא את דרכו לפניה.

אני מקווה שזה היה ברור מספיק. בהצלחה!
אל תשכחו לתייג בננות.זה.טעים.מאוד@בלה


תגובות (13)

לעזאזל! כתבתי [יצא לי חרא] והתגית ששמתי לא נכונה [גאדאמיט]
זה כבר מפורסם כאן, להחליף את התגית או שכבר מאוחר מדי? גם ככה יצא חרא, יצא לי סמלי מדי ולא מספיק… עיר סואנת. אולי זה כי לא ממש הייתי אי פעם בעיר סואנת.

31/03/2015 15:51

את יכולה. אזז זה שלישיית קרב עכשיו? התיוג כתוב נכון למעלה

31/03/2015 15:56

    כן, שכחתי את המאוד ^^" תודה על ההזדמנות

    31/03/2015 16:00

    קראתי כבר את הסיפור שלך עם פורסט דרך אגב, הוא מדהים!
    הסוף נראה כאילו לא היה לך מה לכתוב אז סתם כתבת משהו… אבל הסיפור ממש ממש מדהים!

    31/03/2015 16:13

    הייתה לי תוכנית לסוף ולא הצלחתי לכתוב את זה. לא הצלחתי לנסח, כאילו, אז השארתי את זה ככה.

    31/03/2015 16:24

זה יכול להיות גם שיר?

02/04/2015 10:25

שחכתי לכתוב: יש לכם עד שבת הבא (11.4) אלא אם כן כולם כתבו לפני שבת.

04/04/2015 11:52

רק עכשיו הבנתי שאני לא מבינה את המשימה בכלל. *גאונה*

06/04/2015 05:17

    מה לא הבנת?

    07/04/2015 13:07

    לאידעת. את המשימה עצמה.
    בכל זאת ניסיתי עם מה שכן הבנתי, אז… תעיפי מבט כי זה כבר עלה? אם לא הבנתי נכון תוכלי לומר לי?

    07/04/2015 13:31

אני מצטערת שלא העלתי סיפור, היה לי לחץ בלימודים ולא מצאתי זמן להיכנס לאתר. אני מקווה שעד יום חמישי העלה סיפור.

14/04/2015 16:30

אני מצטערת, אבל אני חושבת שאני לא יכולה להמשיך ולכתוב סיפור לגמר. זה גדול עלי. אין לי רעיונות. מצטערת ואני מאחלת בהצלחה לכולם.

16/04/2015 15:50
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך