דרך אגב זה קצת קומי .

בסוף החלטתי לאמץ חתול

03/10/2018 642 צפיות תגובה אחת
דרך אגב זה קצת קומי .

בסוף החלטתי לאמץ חתול .
אחרי כמה דקות שלמות של חשיבה עמוקה , המוח שלי ואני הגענו למסקנה :
חתולים בשבילי עדיפים על כלבים, ואתם בטח שואלים למה ..
אז קודם כל תודה על השאלה .
דבר שני – הייתה לי כלבה . מדבר בן אדם עם נסיון בסך הכל .
סיימתי צבא , ארזתי את הדברים ונסעתי לגור עם חבר באילת . פאקינג דירת רווקים מושלמת .
תמיד היה לנו משהו חסר , אז הבאנו אותה .
רועה גרמנית גזעית ויפייפיה בת חודשיים. פנטזיות רבות רצו בראש על ההנאה המרובה והסיפוק בחיים . בכל זאת – דבר ראשון שאני מגדל !
אחרי חצי שנה מלאה בסבל , מירמור , ריבים , טיפה אהבה אבל בעיקר המון סבל – החלטנו על אי התאמה. לא מהצד שלנו .. היא פשוט חשבה שאנחנו לא מתאימים לה . היא אמרה שהיא מכירה משפחה טובה בצפון , היא תהיה טובה אליהם .
ביום המסירה היה לה חיוך אמיתי. הבנתי שזה נועד לקרות .
חלפו להם כמה חודשים יפים ועברתי לגור לבדי בדירה קצת גדולה . אז החלטתי בסוף לאמץ חתול .
ראיתי אותו מרחוק .. שחור לבן עם עיניי נחש ושפם של ימאי בכיר . "אני אקח אותו" . בלי שקיבלתי על החבוב יותר מדי פרטים חוץ מזה שהוא בן חודש וחצי , חטפתי אותו ויצאתי לדרכי . קניתי את כל הדברים הנחוצים לו כדי לחיות ועוד לחיות באושר .
אתמול בערב ישבתי וחשבתי לעצמי . עברתי ארבעה חודשים עכשיו של אהבה , מרמור , מליון אהבה ועוד קצת סבל . אחרי שחשבתי על זה הבנתי שיש לי חתול קצת לא בסדר . אפילו קצת דפוק.
כל חבר , כל חברה , כל דילר , כל שוטר , כל גובה חובות , בקיצור כל מי שהכיר את "באלו" אמר לי את אותו הדבר בדיוק : " החתול שלך מתנהג כמו כלב וגם יש לו שם של דוב ."
חשבתי על זה וזה באמת נכון . הוא רץ כמו כלב , קופץ ואפילו משחק כמו כלב . החלטתי לשים לזה סוף . החלטתי לדבר עם באלו , פתחתי איתו הכל:
"אני יודע שקורה איתך משהו שותף" אמרתי בעצב."אני פה בשבילך לכל דבר ועניין חבריקו . רק תן לי סימן .. משהו ! " הכל השתתק .
יש רגעים בחיים שהשקט הופך לרעש גדול כסופה . לפחות זה מה שהרגשתי באותו הרגע .
דממה שררה בדירה.היה קצת מפחיד . באלו הרים את ראשו והסתכל עלי במבט חודר . שמתי לב לנצנוץ אדמדם מעיניו הירוקות . הבנתי הכל .
"אני לא תמיד פותח את החלון עד הסוף, אני יודע ..פשוט תתחמק מהעשן ותברח מהסיפוק . תחזור להיות חתול .. תחזור להיות אתה"


תגובות (1)

מי זה הגבר הזה

07/10/2018 21:40
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך