ZoeyAngel
מקווה שאהבתם^^

בעקבות ביטול התחרות של יוטה, הנה מספר אתגרים

ZoeyAngel 02/12/2014 692 צפיות 4 תגובות
מקווה שאהבתם^^

מי שלא ראה, יוטה הפסיק את תחרות הסיפורים:(
זה מבאס. לא כי השתתפתי, אלא כי זה הביא מלא אנשים לנסות לכתוב- ורובם היו לא רעים. איזו מוטיבציה! איזו נאמנות! סיפור פנטזיה בהמשכים, דבר שהאתר היה צריך כל כך. ומה תעשו? תפסיקו לכתוב? תבינו, למרות שאין הרבה תגובות (It sucks) הרבה מאיתנו באמת קוראים את הסיפור, מתמכרים אליו ופשוט לא מגיבים (מה כבר יש להגיב? סיפור פנטזיה, המקסימום שאפשר לתת זה פירגון קצר שרובנו לא אוהבים לקבל גם ככה.) אז אם אתם עוצרים אותו, בטוחים שבלי יוטה לא ישימו עליכם, אתם למעשה מאכזבים לפחות שני אנשים באתר הזה. (בכנות, אף פעם לא ראיתי סיפור בלי לפחות שלוש צפיות)

אתם עד כדי כך זקוקים לשיפוט? אני מתכוונת, אם אתם לא כותבים לעצמכם, ואין תגובות..
אני לא אומרת שאני עכשיו אהיה שופטת, כן? אני לא עומדת לקרוא את כל זה. אני קוראת רק סיפורים סבירים..
אבל אולי, אם מישהו יקפוץ, יתנדב, אולי שניים ביחד..? שופטים? הממ?
יש סיכוי?

עכשיו לחלק שאני כן מוכנה לעשות בעצמי- אתגר כתיבה!! למי שלא מבין, אתגר הוא למעשה לא תחרות ולא בחלקים, אלא מוצג כסיפור אחד ויחיד שסביר להניח שתקבלו יותר צפיות ותגובות בשבילו- בין השאר כי הרבה אנשים קראו את האתגר ומסתקרנים לראות את הסיפורים. אני מציבה כאן שלושה אתגרים לכותבים מזאנרים שונים, תבחרו את מה שמתאים לכם. אם הכל נשמע טוב תכתבו על הכל, אם כלום אז כלום..

1) הדמות
סיפור על ציור שמסייר בעולם המודרני. כן, הציור יכול להיות גם דמות מאנימה. רמזו גם על הדרך שבה הציור יצא מהמקום שאליו הוא שייך.

2) חלודה
נערה מתאהבת בבחור שלא מפגין שום רגש. היא מנסה ומנסה להתקרב אליו עד שבסוף הוא מבין מה היא מרגישה ומגלה לה את הסוד שלו- יש לו לב ממתכת.

3) נער שתקן הולך ומשתגע מהזיות שתוקפות אותו כל הזמן.ההזיות מתחזקות ומתחזקות, ואיתן גם הפיתויים לעשות משהו אסור.. משהו שרק אדם חולה היה מסוגל לעשות.


תגובות (4)

הרבה מאיתנו (כותבי הפנטזיה) כן רוצים תגובות, אנחנו רוצים לדעת איך לשפר את הכתיבה, האם אהבו את מה שכתבנו וכו'. לא משנה כמה כל כותב ינסה להסתיר את זה (לפחות לדעתי האישית) הוא אוהב לקבל הכרה כלשהי שמישהו אהב את מה שהוא כתב.
ואני השתתפתי באתגר של יוטה ולא מתכוונת להפסיק את הסיפור (פשוט יש לי סיום מפציץ מוחות אז הוא ראוי להיכתב).
ואני גם אשמח להשתתף בשלך, באפשרות הראשונה :) רק שאלה קטנה, זה צריך להיות ציור אמיתי או ציור מעולם בדוי למשל להמציא ציור של אמ….לדוגמא (דוגמא ביזארית במיוחד) מפלצת חדת עין?

02/12/2014 22:13

    מה שלא כתבתי שם- הרי שהוא נתון לשיפוטך. אף אחד לא אמר שהצייר חייב להיות אנושי ומשעמם

    02/12/2014 22:42

אני אוהבת את האחרון, ואכתוב אותו.
רק לא עכשיו, אני לא בנויה לכתוב מבחינה רגשית משהו כזה בשעה זו, ובמצב שלי כרגע.
כל הכבוד לך!

02/12/2014 22:24

אני אשמח להיות שופט!

07/12/2014 19:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך