luve books
אני כל-כך רגשנית לפעמים.
יצא לי לא טוב.
:(

ההפתעה-האתגר היומי

luve books 06/07/2013 980 צפיות אין תגובות
אני כל-כך רגשנית לפעמים.
יצא לי לא טוב.
:(

היא ראתה את ג'ון מתנשק בפראות עם ליסה,העובדת מהמסעדה ולאחרונה,גם החברה שלה.היא לא האמינה שהוא יכל לעשות לה דבר כזה והיא התכוונה לצאת מן הדירה,אך,בדיוק ברגע הזה ג'ון שם לב אליה והרפה מליסה.
"אנה,אהובתי," הוא אמר בלחש, "זה לא מה שאת חושבת."
"זה בדיוק מה שאני חושבת," היא אמרה לו בכעס, "ראיתי אותך,תעזוב אותי בשקט."
"אנה…" הוא מלמל וקולו נשבר.הוא ניסה להתקרב אליה,אך היא נרתעה מפניו ויצאה מן הדירה כשפניה מלאות דמעות.
בימים הבאים היא כמעט ולא יצאה מדירת הוריה.היא לא יכלה לחזור לדירה,בה אהבתם נשברה והתנפצה לרסיסים.
ג'ון כמובן,ניסה להתקשר אליה ואפילו הביא לה פרחים,אך היא סירבה לקבלם.היא ידעה שכבר אין סיכוי שאהבתם תשוב להיות כמו מימים ימימה.
"אנה," ג'ון התקשר אליה, "אני מצטער,באמת.מעומק הלב.לא שלטתי בעצמי,ליסה…"
"אל תאשים את ליסה," התעצבנה עליו, "אני לא אחת מהאנשים האלה שתמיד מאשימות את האישה בבגידה ולא את הגבר."
"לא התכוונתי להאשים אותה," הוא אמר,מתחנן, "בבקשה,אנה.אני אוהב אותך כל-כך.את לא יכולה לתאר לעצמך."
"בהצלחה בחיים שלך," היא סיננה, "להת' ולהיט,ג'ון." הלהיט הייתה בדיחה פרטית שלהם והיא לא יכלה להימנע מלומר אותה.
"אנה,חכי…" אמר ג'ון לפני שהיא ניתקה את הטלפון.היא נשכבה על המיטה,מלאת דמעות,לא רואה עוד טעם לחיים,להכל.
היא לקחה כוס מן המדף ומילאה אותה ביין,מהסוג המשובח ביותר.לאחר מכן,הלכה לכיוון השירותים.היא מצאה את מה שחיפשה במהירות.כדורי שינה.היא לקחה שלושה או ארבעה,בלעה אותם בזה אחר זה,כשהיא מקנחת בכוס היין.
היא הרגישה את השפעת הכדור כמעט מייד ונפלה על הרצפה,בעוד היא נאחזת בכיור,בכדי לא ליפול לגמרי.
"אני מצטערת,עולם," היא אמרה בכוחותיה האחרונים, "אני כל-כך מצטערת." אלו היו מילותיה האחרונות,לפני שהרפתה מן הכיור ונפלה לרצפה בחוסר שליטה מוחלט.
היא כבר לא ראתה כלום וראייתה החלה להטשטש לאט,לאט.היא ראתה צורות משונות שהתערפלו.
ואז,לפתע,הכל השחיר במוחה והיא הפסיקה לנשום.בבת אחת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך