Lorinush
מקווה שאהבתם... תגיבו !
❤...Lorin

הנושא היומי – בריונות… ההמשך לסיפור :)

Lorinush 01/07/2013 698 צפיות 8 תגובות
מקווה שאהבתם... תגיבו !
❤...Lorin

הצמדתי את הסכין לליבי. אם כל שניה שעברה ליבי פירפר יותר ויותר. כל כך הרבה מחשבות עברו בראשי. אם אני אגמור את חיי, זה יעניין מישהו ? אפילו אימי לא סובלת אותי ! מטומטמת, מכוערת, עקומה, סתומה. אלה רק חלק מהמילים הפוגעות והמכאיבות שהיא מכנה אותי. אני בתה, בתה היחידה !
היא כל הזמן אומרת לי שאני טעות, טעות שנולדתי. היא כל הזמן אומרת לי שהיא מצטערת שלא עשתה הפלה, למה לא עשית ?! ככה לא הייתי פה בכלל…
״לעזאזל !״ צרחתי וזרקתי את הסכין על המראה. המוני שברי זכוכיות עפו לכל עבר, כמו רסיסי ליבי. אנשים שוברים לי אותו, מרסקים אותו, מנפצים אותו, ואחר כך משליכים אותו בלי בושה. בכל יום שעובר, חלק מליבי נעלם.
יצאתי במהירות מחדר האמבטיה ונשכבתי על מיטתי. למה ? למה אני לא מסוגלת לעשות את זה ? למה אני לא מסוגלת לקחת את הפאקינג סכין הזה ולתקוע אותו בלב ?!
נאנחתי והתיישבתי במיטתי. דמעות שקופות זולגות מבעד לעיניי. זולגות ונספגות בסדין הרך והשחור. רך כמוני, פגיע, אפשר להרוס אותו בשניה. לשבור אותו, לרמוס אותו עד הסוף. אך שחור, שחור כמו ליבי, כמו נשמתי. אני שונאת את העולם הזה, שונאת את כולם !
חבטתי את ראשי קלות בכרית הלבנה ועצמתי את עיניי. מצפה לשינה נטולת חלומות, ללא כל הפרצופים שצוחקים עליי בחלום. גם בחלומות שלי משפילים אותי ומציקים לי. פקחתי את עיניי במהירות. ״אני לא רוצה לישון…״ מלמלתי בשקט ובפחד. נזכרת בכל הפעמים בהם הרביצו לי. קמתי במהירות מהמיטה ונכנסתי לחדר אמבטיה ולקחתי שבר זכוכית גדול ושקוף. חזרתי לשבת על המיטה, בישיבה מזרחית. הפשלתי את שרוולי הארוך. ידי מלאה צלקות, פצעים, שריטות, ומלא סימנים כחולים אדומים ואפילו סגולים מכל המכות שאני מקבלת. המכות כבר לא כואבות, רק הלב, הלב השבור.
הצמדתי את הזכוכית לפרק כף ידי. המקום היחיד בו לא היה שריטות, צלקות או פצעים. אך הרגע יהיה, ולא מכל האנשים ששונאים אותי. אלא ממני, כי אני כבר שונאת את עצמי…


תגובות (8)

מהמממם!!
הכתיבה שלך ממש יפה… את יודעת לתאר את זה יפה, אני מרגישה כאילו זה מהנקודת מבט שלי…(;
מקווה שתיזכי…(מחזיקה לך אצבעות)
Love you! .xx
lian…;)

01/07/2013 06:56

הכתיבה שלך ממש מרגשת! כמעט עמדו לי דמעות בעיניים!
את כותבת מדהים! אהבתי מאוד, הולכת לדרג :)

01/07/2013 06:58

תודה רבה לשניכן… ותודה על הדירוג !
❤…Lorin

01/07/2013 07:05

אווו הסוף עצוב מאווד.
אני מרגישה שאני בטוח הסיפור,ממש אני הדמות.
זה ממש יפה ומרגש.
אהבתי את הכתיבה :]

01/07/2013 07:06

תודה רבה ! שמחה שאהבתן… :)
❤…Lorin

01/07/2013 07:08

ואוו זה היה ממש מרגש :) מעוד אהבתי את הכתיבה שלך

01/07/2013 07:10

מהמם ומרגש,באופן אישי אני יכולה להזדהות עם מה שאמרת על האמא,המילים האלה נאמרות כל יום מהמשפחה שלי ולמרות זאת,מעולם לא חתכתיי,או נכנסתי לדיכאון,כי היו דברים שהחזיקו אותי,זה הפתרון.

01/07/2013 07:20

יוואו לורין זה מהממם כ"כ…והכתיבה שלך מדהימה!! מרגש ועצוב ://

01/07/2013 16:03
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך