סיפורונת
הלוואי שהעולם היה משתנה והכל היה מובן כל כך לחלק מהאנשים שלא מבינים את זה...

מתוך החושך יצא בסוף אור.

סיפורונת 15/10/2011 753 צפיות 3 תגובות
הלוואי שהעולם היה משתנה והכל היה מובן כל כך לחלק מהאנשים שלא מבינים את זה...

אני מטיילת לי ברחוב, חושבת, על מה שקורה עכשיו בעולם, אחד מתחתן, אחד צועק על אישתו, ואחד חושב מתי הוא ייקנה לבת שלו את מה שהיא ביקשה ממנו לפני דקה.
אבל אנשים, לא יודעים לוותר, וזה מה שלא טוב וזה מה שמסובך פה. מתוך החושך לא יכול לצאת משהו בלי שמישהו יוציא אותו, ואני יודעת את זה, טוב-טוב.
אם העולם ייחתך לשני חלקים, תרצו להצטער על זה, על זה שרבתם עם החברים, עם אמא שלכם, עם אבא שלכם, עם אחותכם הקטנה והמעצבנת,אבל אף בנאדם לא יבין את זה עד שיקרה משהו, וזה בהחלט נכון!.
אולי אני נשמעת קצת מוזר כשאני מנסה לסדר את העולם איכשהוא, ואני יודעת שאני לא לבד, שיש עוד מיליוני אנשים שחושבים כמוני, כשהם רבים עם ההורים שלהם, הוא רוצים שהם ייעלמו, שמשהו ישתנה בחיים האלה כבר, אבל, זה לא קורה ואילו זה היה קורה אז החיים היו יותר קלים, בהרבה. אבל אין מישהו יותר קרוב מהמשפחה. לא משנה אם האחות הקטנה שלכם מושכת לכם בשיער או מעירה אותכם בשלוש לפנות בוקר! היא עדיין תהיה הבנאדם הכי קרוב אלייכם! כל הזמן הזה מאז שאתם קיבלתם אותה ועד שתמותו, ואף חבר או חברה לא יוכל להחליף את זה, וזה היופי שבחיים. שיש מישהו שיוכל לעזור לך, לעודד אותך, אפילו שקיבלת אפס במבחן ואפילו שאין לך עוד חברה, כן, זה יופי שיש משפחה :).


תגובות (3)

יפיפה אהבתי מאוד ואגב את יחולה לאמשיך את הסיפור הטלפון בבקשה זה סיפורו יפה מאוד ומפחיד אז תמשיחי ליחטוב

16/10/2011 05:48

וואו. את כותבת מדהים!
תמשיכי לכתוב עוד סיפורים יפים וקצרים כמו זה.
מקווה שתקראי את הסיפורים שלי.
אורי.

16/10/2011 05:50

למישל ולה-כותבת,
תודה על התגובות הנעימות ומישל אני אמשיך את הסיפור בכיף!
ואורי אני אקרא את הסיפורים שלך ואני אמשיך לכתוב סיפורים קצרים שכאלה :)
ארנלה

16/10/2011 09:01
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך