A-188
קטע אולי די קצר , אבל אמיתי :)

עצירת התאבדות – הפרויקט של סיפורים

A-188 10/07/2013 719 צפיות 3 תגובות
קטע אולי די קצר , אבל אמיתי :)

היא ישבה על שולחן הכיתה , בוכה בטירוף ואף אחד לא מצליח לדבר איתה, לפנות אליה ולגשת אליה , לשאול מה קורה איתה מדוע היא בוכה .
כולם רואים אותה ולא יודעים מה לעשות, היא אחת הילדות הכי יפות שיש , שיער שחור וארוך , עייני שקד מבריקות ויפות .
רזה וגובה ממוצע , שום דבר בה לא מכוער .
רק חלק בנות קטן יודע מה קורה לה , למה היא בוכה ובגלל מה .
אני אחת מהם .
״אל תבכי , בואי לשירותים נשטוף את הפנים״ אמרתי לה , אני לא אחת מבין חברותיה הכי קרובות , אבל אנחנו בהחלט חברות טובות , אני יודעת עליה כמעט הכול .
נכנסנו אל השירותים בבית הספר , סגרתי את הדלת ונעלתי , נישארנו רק שנינו לבד .
עזרתי לה לשטוף את הפנים במים קרים, ידעתי בדיוק מה המילים שעומדות לצאת לה מהפה .
״אני רוצה להתאבד״ אמרה לי וידעתי שהיא אינה צוחקת , ידעתי בדיוק מה קרה לה מה עובר עליה .
אבל שום צד בנושא לא היה צודק , לא בחברה שפגעה בה בגלל מה שקרה , ובטח שלא בגלל אותה ילדה .
היא עשתה טעות כול כך גדולה , והיא לא יודעת איך לכפר עליה , ואם ניתן בכלל לכפר עליה .
״אל תחשבי על זה בכלל ! , אסור לך להגיד ככה !״ אמרתי תוקפנית איני יכולה לשמוע אותה מדברת כך .
״יש לי חרא של חיים , כולם שונאים אותי, מה הטעם עוד להישאר פה בעולם ?״ היא שואלת אותי , מנסה כמה שיותר לעצור את הדמעות שבכול זאת פורצות על לחייה .
״תחייכי ילדה״ זה רק מה שאני מצליחה לומר לה , ״אלה לא חיים קשים , זאת תקופה קשה ותקופות עוברות מגיעות תקופות טובות יותר״ אני אומרת מנסה לעודד אותה .
״אל תנסי להתאבד , כי התאבדות זה פיתרון קבוע לבעיה זמנית״ אמרתי לה יודעת היטב שהיא מבינה על מה אני מדברת .
״היה בסדר , רק תחייכי״ אני אומרת לה ומחייכת אליה חיוך מעודד , היא משיבה לי חיוך דומה , ידעתי שהצלחתי לגעת בליבה , ושהרעיון על להתאבד לא יחזור עוד פעם למוחה .

-כעבור חצי שנה-

״תודה על שעזרת לי בעת משבר שתדעי שאני תמיד פה לצידך בכול דבר שתרצי״ אמרה לי שמחה .
חיוך אמיתי סוף סוף דבוק לפרצופה אחרי זמן ארוך שלא ראיתי אותה מחייכת.
״תודה , אם אני יזדקק לכתף תומכת אני ידע לאן לפנות״ אמרתי לה וקרצתי לה.
היא הלכה ונשארתי לבדי , עוד וי ברשימה ארוכה של דברים שאני רוצה לבצע .
והרגע סימנתי וי ליד ההצלה , עזרתי לילדה להציל את החיים שלה .


תגובות (3)

יפה מאוד אבייה,
כל הכבוד לך על התרומה לפרויקט<3

10/07/2013 17:40

מדהים, מרגש, חבל שיש הרבה שגיאות כתיב, זה קצת הסיח את הדעת מהשקיעה בסיפור המרגש ומהבכי שמנסה לפרוץ.

11/07/2013 00:06

וואו! סיפור מדהים!! אפילו שהוא קצר הכל מתואר בצורה שלא נראה לי שאפשר לא להבין…. אני שוקלת אם גם להעלות סיפור… כי אין לי סיפור אמיתי אבל יש לי רעיון לסיפור…

11/07/2013 02:26
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך