עוד סיפור קטן ונחמד...בערך...:)
מקווה שגם אותו הבנתן;)
<3
טוב אז השם...אממ...פשוט לא היה לי רעיון אחר;)

עקבות חלב

05/07/2011 831 צפיות 7 תגובות
עוד סיפור קטן ונחמד...בערך...:)
מקווה שגם אותו הבנתן;)
<3
טוב אז השם...אממ...פשוט לא היה לי רעיון אחר;)

לארה זעקה, בכתה ומיררה. דמעות רבות זלגו במורד לחייה. טום הסתכל עליה מהצד. מנסה להבין מה קרה.
"לארה!"" צעק לה. אך היא לא ענתה.
לארה הרימה את העיתון ודמעות שוב מילאו את לחייה. היא הטיחה את העיתון בעצב על השולחן. מפילה כוס חלב. החלב נשפך, מותיר שלולית לבנה על הרצפה. טום מסתכל על הכותרת ורואה את חלקה. אדם, באופן
"למה?", צעקה לארה מתעלמת מטום. מוציאה בהיסטריה מזוודה ומתחילה לארוז. לפתע נחו עיניה על גופייה ישנה של טום. היא הרימה אותה בעדינות, מקרבת אותה על אפה. מריחה את ריחו של טום ובוכה. בוכה הרבה. היא המשיכה במהלכת האריזה. מרימה לבסוף את המזוודה הארוזה והסתכלה על הדירה במבט אחרון. זוכרת כל רגע. היא דורכת בשלולית החלב ויוצאת. מתירה בשלולית חור ועל הרצפה עקבות חלב. טום הולך אחריה. נעצר אף הוא על שלולית החלב ויצא מהחדר. אך לא הותיר שום סימן עקבות. שלולית החלב נשארה אותו הדבר. יוצא ועוקב אחרי לארה שנכנסת לאוטו היסטרית ומתחילה לנסוע. טום צועק לה שלא תלך, דופק על החלונות. רץ אחריה. אבל היא לא שומעת. היא ממשיכה לנסוע. כשהיא מסתכלת במראה לאחור, הוא לא שם. לא שמה לב לרמזור שהתחלף. משאית פוגעת ברכב במהירות. מעיפה אותו מספר מטרים בהמשך הכביש. הכביש נעמך בצורה מפחידה. אנשים מתחילים להתקרב בחששנות לרכב. דמעה זלגה מלחיו של טום. לפתע הדלת נפתחת וממנה יוצאת לארה. מקבץ האנשים מסתכל עליה בפליאה אך היא לא שמה לב אליו. היא נעמדת ליד טום. מסתכלת על האוטו. טום מחבק אותה. חיבוק אחרון. ונעלם. לארה נותנת לעוד זרם של דמעות לזרום וממשיכה ללכת.
במרחק כמה רחובות, חילק נער צעיר עיתונים. בעיתון הופיעה ידיעה קטנה. אדם מת באופן טרגי. ליד הכותרת מופיעה תמונתו של טום.


תגובות (7)

יהלה החביבה

נהניתי ברמות על לקרוא את הסיפור שלך. יש לך כישרון בלתי רגיל לכתיבה ומה שעלייך לעשות "לעניות דעתי" לכתוב לכתוב ולהמשיך לכתוב.
ברשותך אמשיך לקרוא את סיפורייך ואשלח לך את תגובתי.

בברכה בקי

06/07/2011 14:43

וואו וואו ו- וואו בחזקת מיליון!!!!
יש לי צמרמורות בכל הגוף עכשיו! בחיי!
ואני לגמרי מסכימה עם בקי!
גם "לעניות דעתי" את צריכה להמשיך לכתוב!!!
"לעניות דעתי"…. חחחחחחחחחח
איזה ביטוי פלצני…חחחחחח
בכל אופן, ריגשת אותי בטירוף, חמודה'לה!
לייייייייייייייייייייייייייק

07/07/2011 15:48

ממש יפה למרות שלא כל כך הבנתי -היא כאילו מדמינת שטום לידה וכשהיא נוסעת היא משחזרת את התאונה? הסבר???? מישהו??? (סורי… קשיי קליטה נחתו עלי :)

07/07/2011 20:58

טוב דוט הנה ההסבר…למרות שאני חושבת שזה די מובן…טום מת באיזה אופן טרגי…הוא נמצא ליד החברה שלו/אשתו לארה. היא לא רואה אותו כי כמו שכבר כתבתי הוא מת. והוא לא יודע שהוא מת. הוא מנסה לבדוק מה קורה ללארה אבל היא לא רואה או שומעת אותו. היא עוזבת את הדירה שלהם ואז היא עוברת תאונת דרכים. בעיקרון חשבתי שהיא תמות ואז הם יהיו ביחד אבל בסוף החלטתי שלא…אז…אממ…זהו…? 

07/07/2011 21:08

תודה על ההסבר והגבתי לך באחיות פרק ג' על מה שכתבת לי והתקציר לתגובה שם הוא: אל תשלחי לי מיילים הולכים למחוק לי ת'חשבון ג'ימייל עוד 23 ימים ואני לא הולכת לפתוח פייס אבל אני עושה מעצמי לסיפורים שלך לייק ענק1

07/07/2011 22:55

יהלה ? אם את כאן תגיבי!

07/07/2011 22:55

עכשיו אני כאן!:)
אבל עוד שניה אני נוסעת;)

07/07/2011 23:26
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך