liron100
רציתי להבהיר שלא, אני לא בדיכאון אם ככה נראה מהקטע. הקטע מתוך השראה של תמונה שראיתי. פעם ראשונה שאני משתתפת בכזאת תחרות, אז...שהטוב ביותר ינצח! וכן, זה קטע די קצר...

תחרות סיפורים- עולם אכזר

liron100 19/04/2017 890 צפיות 2 תגובות
רציתי להבהיר שלא, אני לא בדיכאון אם ככה נראה מהקטע. הקטע מתוך השראה של תמונה שראיתי. פעם ראשונה שאני משתתפת בכזאת תחרות, אז...שהטוב ביותר ינצח! וכן, זה קטע די קצר...

הוא לא ידע מה לעשות עם עצמו ברגע כזה. הוא לא ידע כיצד לחשוב, הוא לא הצליח לראות ברור. העולם כאילו חרב סביבו. לא, בשבילו זה באמת קרה. ברגע שהיא מתה, עולמו קרס.
חיוכה השמח באור השמש בשדות, מגע עורה הרך והנעים, שפתיה החמימות על שפתיו ורגע של אושר שלא נגמר לעולם. הכל צף אליו ושב אליו במכה אחת. זה היה כאילו זיכרונותיו עושים לו דווקא, הם הראו לו אותה חייה, נושמת וצוחקת. אבל כעת, היא שכבה לידו דוממת במרכז בריכה קטנה של דם. כל שריד של אושר נעלם. עיניה הביטו אל על חתומות וכהות כפי שאף פעם לא ראה אותן.
הוא עדיין לחץ על הפצע הפעור בבטנה, מנסה בכל כוחו לחסום את דרכו של הדם שפשוט לא הסכים לעצור. הוא ידע שהיא מתה, כך ראשו אמר לו. אבל הלב אמר לו אחרת, הלב אמר לו שיש בה עוד משהו חיי. הוא ניצב במאבק בין ההיגיון לאמונה. בין המציאות לאהבה.
הוא רעד ודמעות מלוחות לא עצרו בדרכן מטה להתערבב עם הדם שלה. הוא גם הרגיש בנזלת שהחלה לבצבץ באפו, אבל לא היה לו אכפת. לא היה לו אכפת משום דבר, רק ממנה. מהגוף הדומם שלה.
הוא לא הפסיק למלמל לעצמו על כמה שהיא הייתה מדהימה, הוא לא הפסיק להגיד שלא מגיע לה למות והוא לא הפסיק לצרוח על העולם האכזר. העולם שמתעלל בנו מרגע הולדתנו, העולם שלו נותן לדבר לחיות.
הדקות האלו מעליה נראו כמו נצח. בשלב מסוים הוא התעורר, ראשו שכוב על בטנה האדומה וידיו אוחזות בכף ידה הקרה. לא היה לו אכפת שהוא מלא בדם, זה היה הדם שלה, לכן זה היה הדם הכי יקר בעולם.
וכך הוא נשאר יום וליל ליד הגופה הדוממת בשרידי המקדש, ישן כל הלילה ומתייסר כל היום. וברגע שהיא נעלמה מהאדמה, גופו צנח. ריק מחיים, ריק מאהבה, ריק מתקווה. הוא צנח על מקומה.


תגובות (2)

היי,
קטע בהחלט מדכא (ומסביר את התגובה שלך).
מאוד עצוב ומלא יגון.
כתיבה יפה.

20/04/2017 14:01

    תודה רבה פוניקס ^^
    אני לא יודעת איך תמונה אחת הפילה עליי סיפור כזה מדכא, אבל כן, אני מסכימה שהוא אכן מדכא קצת…

    20/04/2017 16:37
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך