666

21/09/2018 609 צפיות אין תגובות

666
בלילה מפחיד וחשוך בבית הקברות המרכזי ברייקיאוויק, איסלנד, קבר אחד נפתח וממנו יצא איש. האיש נראה כמו זומבי, היה לו ציפורניים ארוכות, ניבים של ערפד עין אחת בצבע שחור ועין שניה בצבע כחול. הוא היה ממש שחור והיו לו נמשים למרות שהוא שחור. הוא יצא מבית הקברות בדיוק בשלוש בלילה וביחד איתו יצאו עוד 9 זומבים והם היו לכפילים מושלמים. הם יצאו לרחובות. הם גנבו מכוניות ושדדו בנקים. אחרי שלוש שעות בשש בבוקר הם חזרו לקברים בגלל השמש. עד אז גרמו למותם של 56 אנשים לנזק של אלפי דולרים ולגניבה של כ10,000 דולרים. כך גם למחרת האנשים יצאו מבית הקברות גם בלילה שאחריו וכך במשך 7 ימים, 7 ימים שהזומבים יצאו לרחובות והפגינו טרור. המשטרה לא יכלה לשתוק והחליטה לערוך מארב שבו יחכו בבית קברות ויעצרו אותם. השעה שלוש בלילה הם לא רואים את הזומבים וגם בלילה שאחריו ולאחר שבוע מאז העלמותם של הזומבים הם יצאו שוב וכל כדור שהשוטרים ירו נורה בחזרה לכיוון השוטרים. בשלב מסוים השוטרים ברחו והזומבים המשיכו להפגין טרור במשך חודש שלם, כל יום 3 שעות. הזומבים גרמו למותם של כשליש מאנשי העיר ברייקיאוויק. הזומבים היו הדבר הכי מפחיד וקטלני שקרה בכל תולדות איסלנד. אנשים אומרים שהם זומבים, אחרים אומרים שהם טרוריסטים ויש אפילו כאלה שאומרים שהם שליחים של השטן והאמת שהם צודקים…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך