🔥🔥
מהרו להירשם!

תחרות סיפורים!!

🔥🔥 02/05/2021 562 צפיות 14 תגובות
מהרו להירשם!

היי כולם, אוקיי, אני לא יכולה להגדיר את עצמי כחדשה ולא כישנה כי לא הצטרפתי לפני שבוע, אבל גם לא לפני חמש שנים. ראיתי כאן שפרסמו כמה דברים כאלה, אבל לאחרונה זה לא קרה אז לכן: טם טם טם טם טם! הנני מכריזה בזאת על תחרות סיפורים. מה זה? איזה נושא? עד מתי? פשוט תמשיכו לקרוא.
אתם יכולים לשלוח לי כל סיפור/שיר/כל דבר שעולה בדעתכם. עד ה16 ביולי
החוקים הם:
-כל אחד שולח לי מה שבא לו עד התאריך הנקוב.
-שפה נקייה.-בלי קללות, גסויות, ודברים בסגנון. (סיפורים או שירים שישלחו עם שפה פחות יפה, יפסלו אוטומטית לא משנה כמה טוב הסיפור.)
-סיפורי אהבה-מוזמנים בשמחה, לא משהו שעובר על החוק הקודם.
לאיפה שולחים?
למקרה שאתם שולחים שיר,לוחצים על שתי המדורות שבשם שלי, ומגיעים לדף הבית שלי באתר. לאחר מכן לוחצים על הכפתור "צור קשר" ושם שמים את הסיפור. הסיפור צריך להיות בצירוף שם עט באתר+ קטגרויות לפי האתר. לדוגמא: סיפורים- סיפורי אגדות. שירים- שירי אהבה.
אותו דבר גם בסיפורים הארוכים רק את זה אתם צריכים לפרסם באתר תחת הכותרת- תחרות סיפורים- או: לשלוח לי הודעה בפרטי את שם הסיפור.
זוכים:
כשתיגמר התחרות, אכריז על הזוכה. בסיפורים. אם אני אראה עוד כמה טובים, אבקש מהסופר להעלות את הסיפור, ואמליץ עליו.
צוות השופטים: לאחר שכל המועמדים ישלחו אליי סיפורים, אפרסם את הסיפורים והכותבים באתר ידרגו לי את הספר. הסיפור עם הכי הרבה דירוגים יזכה. במידה ולא תהיה זרימה, אני זאת שאשפוט.
הנושא חופשי.
בשביל שזה יתפרסם אני צריכה מכם עזרה- בהוספה שלכם לסיפורים, תמליצו לאחרים להיכנס לסיפור הזה ולהירשם גם!
מקווה שתירשמו, כי אני פשוט מתה על הסופרים והסופרות באתר הזה!
נ.ב. כל מי שישלח לי, אוסיף את שמו כאן למטה-⬇
neta-שלחה כבר סיפור
Twisty-שלח
Special story-שלחה כבר סיפור
athena
רומפלשטילצכען-שלח


תגובות (14)

איזה כיף לשמוע על תחרות! כבר הצד היצרתי מתעורר… כל הכבוד לך על היוזמה המבורכת הזו, סיפור ישלח בהקדם D:

02/05/2021 19:46

איזה כיף לשמוע! תודה על התגובה המהירה!

02/05/2021 20:01

אני נרשמת!!
ובהצלחה לכל המשתתפים!!😁

02/05/2021 20:46

מזל־טוב, ובהצלחה. משמח לראות שוב אתגרי כתיבה באתרנו.

כללי התחרות כלליים מדיי. אין כיוון, אין נושא, אין סוגה מועדפת, אין הגבלת אורך… מהם בעצם הכללים? פשוט לכתוב?

ה־ 16 ביולי רחוק מאוד. נכון, בדיוק עכשיו הלחץ של הבגרויות; אבל חודשיים וחצי הם עדיין הרבה.

אל תשכחי לנדנד לנו. תגובות לסיפורים של אחרים מאוד תעזורנה.

אני לא גזען, אני שונא את כולם.

06/05/2021 02:19

איזה כיף! עבר הרבה זמן מאז שהייתה פה תחרות כתיבה. אשלח בקרוב. כל הכבוד על היוזמה.

06/05/2021 09:13

שמחה לראות זרימה, ואחרי כמה הערות בונות, אני כנראה אקצר את הזמן ואוסיף מגבלת מילים. משמח מאוד שכולם זורמים!

06/05/2021 17:08

היי,
בגלל שאני לא מצליחה לשלוח את הסיפור ב'צור קשר' אני אפרסם אותו באתר עם הכותרת: 'סיפור לתחרות סיפורים של 🔥🔥'
מקווה שזה בסדר…

16/05/2021 13:07

קצת חבל לי שלא נזכה לקרוא את שאר הסיפורים המשתתפים עד סיום התחרות (או שכן נזכה ולא הבנתי נכון מה כתבת?) ואני תוהה איך יעבוד החלק השיפוטי.
את תהיי זו שתבחר את הזוכה או שתהיה הצבעה של האנשים כאן?
האם אני צריכה לתאום את טעמך האישי (עדיפות לשירים. אם סיפור אהבה אז לא דביקי מדי) או שאני יכולה לכתוב כל העולה על דעתי?

כל הכבוד על היוזמה!
להבא, אשמח לניסוח יותר מסודר וברור של ההכרזה ושל החוקים :)

17/05/2021 18:12

special story, ראיתי את הסיפור, הוא מאוד טוב!
puma123 את צודקת זה פחות מנוסח. חשבתי שלאחר שכולם ישלחו נעשה הצבעות על הסיפור האהוב, אבל לי יהיה כאילו "פור" שהבחירה האהובה עליי תהיה שווה שתי נקודות (נגיד, כי לא סיכמתי עדיין ניקוד) אבל אני לא בטוחה מאחר שהאתר פחות פעיל לאחרונה. אם הוא יהיה פעיל,וישלחו לי אז זה יהיה לפי קהילת הכותבים פה ואם לא יזרמו זה יהיה לפי איך שאני אוהב

18/05/2021 10:00

ועוד דבר פומה, האם זה אומר שאת משתתפת? כי מקודם לא הבנתי נכון את אחד הכותבים והיה לי פחות נעים.

18/05/2021 10:05

היי אני לא יכול לשלוח לך את הסיפור בשלמותו דרך "צור קשר" אז הסיפור הועלה גם אצלי בסיפורים שלי תחת הכותרת "הלוויה אחת ונשים שתיים", בהצלחה לכולם וקריאה נעימה.

25/05/2021 16:48

היי,
אני חושבת שכדאי שאת תבחרי את הסיפור הזוכה או שתבקשי מכל המתמודדים לעלות את הסיפורים שלהם לאתר (ולכתוב שהם לתחרות סיפורים שלך) ואז להעלות בהודעה שאלה לקוראים שלא שלחו סיפורים איזה סיפור הם בוחרים.

בכל מקרה, אני ממליצה לך להבהיר את כל הקטע הזה של הזוכים פה או לעלות הודעה נוספת שמבהירה את זה…

בהצלחה!! ומחכה כבר לתוצאות! D:

18/06/2021 15:02

ספיישל סטורי היקרה, בינתיים צריך רק לחכות לתשובתו של עוץ לי גוץ לי (רומלשטילצכען) אם הוא רוצה להעלות את סיפורו או אני, ואז אגיד לקוראים לדרג את הסיפורים. במידה ולא תהיה זרימה, אני אשפוט.

18/06/2021 15:07

אה ושכחתי לומר, אם לא תהיה זרימה, כל מי ששלח את הסיפורים ידרג אחד את השני. רצוי מכנות לשפוט.

18/06/2021 15:10
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך