תשמרו את הטוב (לתחרות של סקרלט שלב 2)

כותב מהלב 08/08/2016 824 צפיות 6 תגובות

הרבה אנשים מתלוננים על העולם שלנו. על החברה. וכל הזמן, אבל כל הזמן, באים אמנים שמנסים לבקר את החברה.

אני רוצה לנסות גישה אחרת.
אני רוצה דווקא לשבח את החברה. מנקודת המבט שלי, אני רואה דווקא הרבה עזרה הדדית בעולם. אני רואה הרבה גישה נחמדה בעולם. אני רואה הרבה אנשים טובים.
כמובן שלא הכל מושלם, אבל אני חושב שיש דברים טובים שצריך להסתכל עליהם ולא כולם עושים את זה.

והביקורת שלי תהיה כזאת: תשמרו את הטוב. כשאתם עולים בבוקר באוטובוס אתם אומרים לנהג אוטובוס בוקר טוב? תמשיכו. כשמישהו מתקשה בשיעורי בית אתם עוזרים לו? תמשיכו. כשלמישהו קשה אתם מנסים לעודד ולחזק אותו? תמשיכו.

אני לא בא להטיף לכם. להפך. אני בא ואומר לכם, להמשיך עם הדברים הטובים.
ואם תמשיכו עם הדברים הטובים, אולי לאט לאט, הדברים הרעים, ייעלמו מעצמם.


תגובות (6)

אני מסכימה שיש דברים טובים בחברה, אך הם כל כך קצת וצריך לשמר כל אחד ואחד מהם. זה כל כך קשה…

08/08/2016 13:50

    אני לא חושב שהם כל כך קצת…
    אבל כל אחד ודעתו

    08/08/2016 19:43

אהבתי:) אני בכול זאת חושבת שאתה מסוגר ליותר… אז מה בעצם אתה רוצה לשנות?

08/08/2016 18:40

    שמח שאהבת:)
    מה שאני רוצה לשנות הוא בעצם שיהיה יותר טוב בעולם על ידי זה שנשמר את הטוב.

    08/08/2016 19:46

אני מסכימה איתך נורא. ממש מסכימה איתך.
נמאס לי שאנשים כל הזמן מראים את הרע בחברה.
נמאס לי שאני פותחת את הטלוויזיה אני רואה דברים רעים.
די! פשוט די!
תשמרו את הטוב! אתם חייבים!
-אהבתי ממש. דירגתי חמש לבבות :)

13/08/2016 20:03

    שמח שאהבת כל כך ושאת מסכימה איתי כל כך חחחח

    14/08/2016 06:12
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך