Pepper
זה מבייש אתכם ואת הסיפור שלכם!

לכותבי סיפורי ערסים

Pepper 22/10/2014 784 צפיות 12 תגובות
זה מבייש אתכם ואת הסיפור שלכם!

תקשיבו, אני לא אומרת לכם מה לכתוב, זו לא הבחירה שלי… אבל אל תקראו לזה סיפורי ערסים! למקרה שלא ראיתם את זה בחדשות ערסים אומר בערבית (סליחה על השפה) רועה זונות. אז כל עוד הדמות הראשית שלכם הוא לא כזה אל תקראו לסיפור שלכם ככה! פשוט לא!


תגובות (12)

את ממש מעצבנת אותי. מה אכפת לך בכלל?
את נכנסת לסיפור שלי, ובמקום להגיב דעה על הסיפור עצמו את אומרת לי להכנס לאחת ההודעות שלך שנוגדת את ז'אנר הסיפורים שלי?

22/10/2014 15:13

    אני לא קוראת סיפורי אהבה בכלל, דביק מידי בשבילי.

    22/10/2014 15:21

ההודעה הזו לא נוגדת את הז'אנר.
בנוגע להודעה- פירוש המילה בערבית אולי כך, אך יש הבדל בין השימוש של זה בשפה הערבית לבין השימוש של זה בסלנג בשפה שלנו.
בכל מקרה, גם המשמעות של זה בסלנג שלנו לא כל כך רחוקה מהמשמעות של זה בשפה הערבית. I:
מי שזה באמת יפריע לה ותיקח את זה לתשומת לבה- יופי. מי שלא רוצה, שתמשיך במה שהיא עוסקת בו.

22/10/2014 16:41

אין לי שום כוונה להעליב, אבל אני רוצה להביע את דעתי בנוגע לסיפורי ערסים, כשנכנסתי לאתר הזה וראיתי שיש ז'אנר בשם 'סיפור ערסים' הייתי בהלם!
לא רק שזה ז'אנר מטופש ורוב הסיפור בז'אנר הזה כתובים ברמה נחותה (סליחה)
גם יש הרבה שגיאות וזה סתם סיפורי אהבה דביקים וצפויים. שונאת סיפורי ערסים. זו דעתי, ככה אני חושבת, סליחה אם העלבתי את כותבי סיפורי הערסים!!!

22/10/2014 17:27

    האמת שאני מסכימה איתך בקשר לזה, גם אני לא מתה על זה :-\

    22/10/2014 17:33

שכל אחד יכתוב מה שבא לו.
אם זה מפריע לך, תתעלמי.

22/10/2014 17:33

סליחה? אני כותבת סיפורי ערסים, ואת מוזמנת לעבור על כל פרק ופרק, את לא תמצאי שגיאות כתיב, אולי רק שגיאות מקלדת? שפה נמוכה? חה!
את לא מודעת לסיפורי הערסים המדהימים שיש באתר. ידע עוד לא הרג אף אחד, אז כדי שתבדקי לפני שאת ממציאה כאן סיפורים.

22/10/2014 17:43

    אני ממש לא התכוונתי להעליב אותך או את כותבי סיפורי הערסים.
    אבל זו דעתי, ואני קראתי המון סיפורי ערסים! הרבה!
    ולא רק שהשפה נמוכה, ויש שגיאות אלא גם לא הבנתי את הז'אנר, 'סיפורי ערסים'?
    אפילו כשאני כותבת 'ערסים' יוצא לי מתחת למילה סימון אדום שמסמן שגיאה (אם הבנת למה אני מתכוונת). מצטערת, זו דעתי ודעת לא מעט אחרים. אבל אני בטוחה שיש הרבה שאוהבים את ה'ז'אנר' הזה וישמחו לקרוא סיפורי ערסים…..

    22/10/2014 17:52

וואי כל כך התעצבנתי מהפוסט הזה. זה יותר ישן מהדובי שלי. שכל אחד יעשה מה שבראש שלו ודי באמת כבר נמאס.
שתדע/י שפוסטים כאלה ותגובות כאלה מעליבות אישית את הכותבות של הסיפורים האלה אז פשןט די.
אני אדבר בשמן גם כי אני יודעת שלי יש איזהשהיא השפעה באתר הזה ואנשים אולי יבינו את מה שאני מנסה לומר כאן. אז די עם הפוסטים האלה הם סתם מעליבים.
דרך אגב ממליצה לך לקרוא כמה סיפורי ערסים כדי להבין שיש כמה מיוחדים.
תודה ויום טוב, פירפיר.

22/10/2014 17:44

*אנחה* ראיתי את הכותרת והתגובה שלי הייתה "גאד, עוד אחד מהפוסטים האלה?"
ואז ראיתי שדיברת רק על השם.
ואז בתגובות נעלבו אנשים.
אבל למה?
את הרי דיברת רק על השם…

22/10/2014 18:02

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    23/10/2014 19:29

כבר חשבנו שסיימנו. החלטנו שיש מידה לביקורת, שזכותנו להעיר כשם שזכותנו לפרסם וכו'. נו, מסתבר שזה על השם.
האמת לא הכרתי את הפירוש, אבל אני חושבת שכל אחת תיקח את זה לתשומת ליבה. "שיניים" ברוסית (סליחה על השפה) זה "זובי" (ושוב סליחה). מעכשיו נניח לרוסים להחליט מה לעשות בנידון.
מצד שני, אם משהו מפריע לך לא אמורים להתעלם לדעתי. אני לא מבינה מה העלבון בהודעה הזו. ואם מישהו היה אומר לי ששם מסיפור שלי הוא קללה בסוואהילית, הייתי אומרת "תודה" מנומסת ומחליטה לבד אם לשנות או לא. היא הסבה את תשומת ליבכן, וזו זכותכן המלאה להחליט מה לעשות עם זה.

סגרנו את הפינה הזו, יחי. עכשיו נשאר רק לחכות לז'אנר התורן הבא.

26/10/2014 16:26
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך