רוני די אנג'לו
תודה שקראתם את מכתבי/הודעתי בתשומת לב.

לכל אלה שמכירים אותי, וגם אלה שלא.

רוני די אנג'לו 21/10/2015 796 צפיות 16 תגובות
תודה שקראתם את מכתבי/הודעתי בתשומת לב.

עברתי לאתר הזה אתמול לאחר שפרשתי מאתר בשם "עיר הספרים", שפעם היה נחמד מאוד, אך בשנתיים האחרונות הדרדר מאוד. נוספו לאתר תכנים מאוד לא מתאימים לגילי, או לכל גיל אחר. אני מאוד מקווה שבאתר הזה לא יהיו תכנים כאלו. למרות שראיתי הצעות לעוד ספרים באתר, והיה ספר שמאוד לא מצא חן בעיניי, בקשר להארי סטיילס. אני מעריצה מאוד גדולה של וואן דירקשן, ומאוד לא אהבתי את הקטגורייה שסווגה לזה- "סוטה". פרשתי מהאתר הקודם לאחר שהוריי ראו את הספרים על הסיווג הנ"ל.
שלחתי לאמא שלי הודעה עם תמונ של אמנת השירות של אתר "סיפורים", ששם היה כתוב שכל סיפור עובר צנזורה. אמא שלי ביקשה לקרוא סיפור או שניים, שלי ושל אחרים. אני מקווה מאוד שתבינו את כוונתי ותתייחסו למה שכתוב פה, מכיוון שאין לי איפה לכתוב, ואני לא רוצה להיות מסולקת מעוד אתר רק בגלל שיש פה נערים ואף ילדים שאינם יכולים לשמור על סיפוריהם בדרך הישר. זה יהיה לי עצוב מאוד אם לא יהיה לי שום מקום שבו אוכל לחלוק את סיפוריי עם העולם. איני רוצה לכתוב למגירה או לחלום בהקיץ.

אני מאוד מקווה שתבינו לליבי, כי כשכתבתי מילים אלו, הוצאתו אותו החוצה ושפכתי אותי.
שלכם,
רוני.


תגובות (16)

אין לך מה לדאוג, רוב אם לא כל הכותבים באתר פה בוגרים וכותבים מאוד ברצינות ובחוכמה, לא כמו הפח שנהפכה עיר הספרים (סלחי לי על הביטוי הנ"ל). אם יש כאן כותבים שמפרסמים שטויות לא רציניות (בקטע של דחקות, ולא עם איזו כוונה נסתרת, אפשר לומר) אז אומרים להם והם מבינים שכאן זה לא המקום לפרסם כאלה דברים.
סיפורים שמכילים קטעים גסים, בוא נקרא לזה ככה, אני מניחה שרוב הכותבים מודיעים בתחילת הפרסום (אני לא כותבת דברים כאלה, מקסימום דם ואלימות לא יותר מדי קיצונית, אז אני לא ממש יודעת).
בקיצור, פה זה האתר המתאים ^^

21/10/2015 18:05

    כן…. אבל פה ראיתי את הסיפור… ואני מאוד מפחדת שגם הוריי יראו אותו.

    21/10/2015 18:08

    ואני יודעת שמודיעים, גם בעיר הספרים הודיעו… וזה אפילו עוד יותר גרוע!!! כך הוריי יידעו הרבה יותר מהר…

    21/10/2015 18:10

    בעיר הספרים יש בעיקר שטויות. רק חצי מה"ספרים" שמפרסמים שם הם באמת סיפורים ואפילו פחות מחצי מהם רציניים ולא באים "לעשות דחקות".
    פה זה באמת שונה, אבל מה שכן, רוב הסיפורים שכותבים כאן מתאימים לנוער, זאת אומרת שיכול להיות שיהיו בהם כמה דברים שנחשבים לגיל מסויים פלוס, אבל בנינו, מי לא קרא או צפה בדברים שלא לגיל שלו פעם? אם יש לך בעיה עם תכנים כאלה את ממש לא חייבת לקרוא, ואם להורים שלך יש בעיה עם זה (בעיה מובנת לחלוטין) את גם לא חייבת לקרוא (אלא אם כן נתקלת בסיפור שאת ממש לא רוצה להפסיק לקרוא, שזה קורא, אבל היי, אני לא הכי מבינה בנושאים הספציפים האלה בשביל לדעת מה הכי נכון לעשות)

    21/10/2015 18:18

היי רוני,
מבינה לליבך. אף פעם לא ביקרתי בעיר הספרים אבל ממה שאתן מתארות פה זה נשמע אתר לא ראוי נקרא לזה ככה…
אבל אל תדאגי, כאן זה לא ככה. הכותבים פה תמיד מקפידים לשמור על שפה נאותה ונקייה ורובם כבר בוגרים ורציניים, הרחק מכל השטויות של גיל ההתבגרות.
כמו שאמורה אמרה, לפעמים יש קצת קטעי אלימות באתר שלא מתאימים לכל אחד, במקרה כזה הכותבים מציינים "אזהרה" בכותרת הסיפור ומי שלא מתאים לו לא נכנס.
כך שאל תחששי, אני בטוחה שאמא שלך תאשר לך ויחד נצא כולנו איתך לדרך מופלאה…
אני אישית שמחה שמצטרפת לאתר שלנו כותבת מוכשרת כמוך.

21/10/2015 18:12

אני מסכימה עם amora, ותבהירי להורים שלך שאת בוחרת מה לקרוא ומה לא, ואת נשמעת לי מספיק בוגרת כדיי להחליט אם לקרוא סיפור כזה או לא. לעיתים רחוקות מאוד יש כאלה כאן וגם הם נכתבים בצורה טובה, מעודנת ושאפילו לי (שאני שונאת דברים כאלה) לפעמים כיף לקרוא בגלל הכתיבה (לא מתחנפת או משהו). ברוכים הבאים לאתר, אני מקווה שתהני כאן! :) (מוזמנת לקרוא את הסיפורים שהעלתי פעם, היום אני כבר פחות מעלה.)

21/10/2015 18:15

תודה על תמיכתכן. אבל אני עדיין חוששת. בכיתה ד' "הצלתי" גיליון של מעריב לנוער ובו כתבה על מחזור או משהו כזה. אמא שלי קרעה את

21/10/2015 18:26

קרעה את כל הדפים והשאירה לי רק משהו בסגנון "המדריך לילד הטבעוני" ככה שהתחלתי לפחד מהצנזורה שלה O_O

21/10/2015 18:27

    אוי… זה באמת קצת מעצבן.
    אבל נראה לי שאולי אמא שלך כבר "מטפלת" בצנזורה בדרך אחרת, אחרי הכול עבר הרבה מאוד זמן מאז כיתה ד' לא?(תלוי בת כמה את. את לא חייבת להגיד כמובן.)

    21/10/2015 18:30

    אוקיי זה נשמע לי קצת מוגזם… (מחזור זה דבר שקורה לכל אישה, זה שהיא תמנע ממך לדעת על זה רק יקשה עלייך בעתיד כשהוא באמת יגיע.. אבל אני לא צריכה לבקר אחרים U.U)
    היא צריכה לסמוך עלייך שתחשבי בתבונה על מה שאת קוראת.

    21/10/2015 18:33

אין לי בעיה להגיד. אני בכיתה ו'.

21/10/2015 18:33

או שזה לא היה מחזור… משהו אחר אבל משהו שהיה בו את המילה ביץ' אני חושבת שהיה כתוב שם "איך להתמודד עם ביצ'יות" בזמנו לא ידעתי מה זה… ^,^

21/10/2015 18:35

    וואו, מעריב לנוער- השפע של השפע.

    21/10/2015 18:51

היי רוני, תקשיבי.
אני חושבת שאת לא צריכה מזה כל כך, אני בטוחה שזה יסתדר.
פשוט תשתמשי בעצות שלנו, תספרי לאמא שלך את מה שאמרנו ותראי לה את האתר כדי שתראה בעצמה שאין כאן שום דבר ש"ראוי לצנזר".
אני בטוחה שהכול יהיה בסדר.
אם משהו לא מסתדר תמיד תוכלי לפנות אלינו שוב…

21/10/2015 18:36

אני חוששת להראות לה….

21/10/2015 18:38

    זה מובן, ותאמיני לי שאני מבינה U^U
    פשוט ברגע המתאים תעלי את העניין ותראי לה שאין לה מה להילחץ.

    21/10/2015 18:52
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך