פרישה

Amora 15/09/2016 792 צפיות 25 תגובות

טוב, זו לא בדיוק פרישה, כי אני כן אמשיך לכתוב וכן אמשיך להיות באתר, אבל אני בהחלט שוקלת להפסיק לפרסם פה. כמובן, אני אסיים לפרסם את הסיפורים שכבר התחלתי לפרסם כאן (בין היתר כי רוב הדמויות הן דמויות של משתמשים מכאן), אבל לא אמשיך לפרסם את אלה שאתחיל או אמשיך אחרי הקפאה (ובקשר לסיפורי ההרשמות שלי, אני עדיין לא בטוחה)
הסיבה היא, טוב, שפשוט אף אחד לא מגיב… אני לא שופטת אף אחד בקטע הזה, אני יודעת שיש כאלה שאין להם מה להגיב או שמעדיפים שלא, אבל התגובות זה בעצם מה שאני מחפשת כשאני מפרסמת פה את הדברים שאני כותבת, אני מחפשת ביקורת בונה, טובה או רעה, ואם אין תגובות אני מניחה שאין לי ממש מה לחפש כאן.
אני אמשיך לכתוב ואפרסם את העבודות שלי בווטפאד (מי שמכיר. המשתמש הוא lagoona7blue , אם אתם רוצים לבדוק), ופה אהיה בעיקר כדי להשתתף בהרשמות ולקרוא.
טוב, אז, זהו אני מניחה. הודעתי את זה, וכנראה שזה יצא לפועל.
המשך יום נעים 3:


תגובות (25)

אני מבינה אותך לגמרי.
גם אני כאן בשביל לקבל ביקורות בונות כדי שאני אדע מה כדאי לי לפשר ומה לשנות,
אז כשלא מקבלים תגובות זה די מאכזב.

15/09/2016 19:18

    כן, זה בין היתר אחת הסיבות שאני מפרסמת את הסיפורים שלי באינטרנט. אני בקלות יכולה להמשיך לכתוב לעצמי כמו שעשיתי לפני זה אם אף אחד לא מוכן להגיב, ואני גם שקלתי האם לפתוח את הנושא הזה ולהודות ברצון שלי לפרוש מהאתר, כי הרי אין לי מה לעשות פה אם אני לא מקבלת ביקורת… כרגע אני מאמינה שזו החלטה נכונה.

    15/09/2016 19:23

אני גם מסכימה איתך. רק התחלתי לפני כמה זמן ,ומוזר להר

15/09/2016 19:27

*ומוזר להרגישך

15/09/2016 19:27

אני ממש חדשה באתר אבל אני מכירה את המצב מאתרים אחרים והגעתי למסקנה שאני מנסה ליישם בכל מקום שאני נמצאת בו, לעשות את מה שאני רוצה לראות בעצמי. זאת אומרת במקרה הזה להגיב בעבודות של אחרים, אני לא שופטת כי אני באמת לא יודעת כמה את מגיבה או לא ואני יודעת שזה בלתי אפשרי להגיב בכולם כשמתפרסמים מעל לעשרה סיפורים ביום אבל אם כל אחד יגיב על שני סיפורים/שירים ביום (זה אפשרי בהחלט למצוא שני סיפורים שאתה מתחבר עליהם והסיפורים פה באמת ממש מקסימים אז בכלל) אז אפשר להניח שמרבית הסיפורים יזכו לפחות לתגובה אחת.
כמובן שאני לא אומרת לך מה לעשות ואני ממש מבינה את התסכול שלך (אני מרגישה אותו בעצמי) אבל אני פשוט חושבת שלמצב הזה יש פיתרון אפשרי ואולי כדי לנסות ליישם אותו.
בכל מקרה, כן… אממ אני מצטערת אם זה נשמע ביקורתי זאת לא הכוונה.

15/09/2016 19:41

    זה לא ביקורתי, אני מבינה לגמרי ^^ הבעיה שלי, אמנם, היא לא בדיוק בקטע של "אין תגובות בכלל" אלא של "מספר התגובות ירד משמעותית מסיבה מסוימת". בפרק הראשונים של הסיפורים שאני מפרסמת עכשיו היו די הרבה תגובות, וככל שהמשכתי כך הכמות ירדה, וזה ממש מבאס…
    (אני מגיבה לסיפורים שאני קוראת ומוצאת לנכון להגיב להם. הבעיה שרוב הסיפורים שמתפרסמים פה ובכללי באינטרנט משעממים אותי ואפילו גורמים לי לסלידה (רומנטיקה מינית ביזארית טיפוסית) כך שאני לא רואה טעם לקרוא אותם אפילו.)

    15/09/2016 19:48

המ, אני יכול להבין מאיפה זה נובע. אני אמשיך לקרוא את הסיפורים שלך דרך הווטאפאד אז ככה שאני לא מפסיד כלום *-* מצטער על שהפסקתי לקרוא, יותר מדיי לחץ וגם הייתי חולה ותוסיפי את זה שהאינטרנט קופץ ולא עובד. סיוט -_- בהצלחה בהמשך, מחכה כבר לספר הראשון שתוציאי לאור ;)

15/09/2016 19:44

    חח תודה ^^ אבל שלא תטעה, את הסיפורים שאני מפרסמת עכשיו אמשיך לפרסם עד הסוף :) ואני לא מאשימה אותך בקשר לזה, אני גם הייתי חולה חודש שעבר ואני יודעת שלא היה לי חשק לעשות כלום באינטרנט, הו והאינטרנט זה בטח סיוט…
    אבל תהיה יותר בווטפאד, כי אני בקושי מצליחה לתקשר איתך בצורה נורמלית 0-0
    אני מחכה לספר שלך ;)

    15/09/2016 19:50

מבינה אותך, אבל קצת חבל לי שאת מפסיקה לפרסם אץ עיר של גיבורים, כי למרות שאיבדתי אותך ממש נחמד להיות עדה למעריצי מארוול (כן אני מוזרה). בכל מקרה, ההבנה שלי באיך משתמשים בוואטפד מוגבלת מאוד, אז ממש אשמח לקיצור לפרופיל שלך (יש שם כזה?) או משהו כזה.

15/09/2016 19:59

    אני לא מפסיקה לפרסם את עיר של גיבורים! :ם כתבתי את זה, אני אמשיך לפרסם את הסיפורים שכבר התחלתי עד הסוף, ואת אלה שאתחיל או אמשיך מהקפאות לא אפרסם (סמדי והעורב, אם יצא לך להכיר). די חבל אבל שאיבדת אותי שם… >.<
    אמממ אין קיצור שם, אם את רשומה את יכולה פשוט לחפש את שם המשתמש בחיפוש, או את אחד מהסיפורים שלי שאני מפרסמת כאן, ואז תמצאי.

    15/09/2016 20:25

אני יכולה לבהין כבר הרבה זמן שאין לך הרבה תגובות פה כמו בהתחלה אבל בוואטפד יש לך מלא… את יודעת שפתחתי את המשתמש בוואטפד רק בזכותך אז אני שמחה שאוכל להמשיך לעקוב אחרי הכתיבה שלך :)
הייתי מאחלת לך בהצלחה בדרך החדשה אבל זאת לא ממש דרך חדשה אז בהצלחה בהמשך^^

15/09/2016 22:41

    חחח תודה רבה ^^
    למרות שאני בקושי רואה פעילות שלך בווטפאד, אז כדאי שתתחילי :ם

    16/09/2016 08:47

חבל לי מאוד, ואני גם לא ממש יכולה להבין אותך, לצערי הרב. אם זה מה שנראה לך שנכון לעשות, אין לי מה לומר בנושא.
אני בכל זאת אמשיך לעקוב אחרייך בווטפאד, כשיהיה עוד משהו מעניין חוץ מהסיפורים הספציפיים האלה :)
שיהיה לך בהצלחה!

16/09/2016 11:09

    תודה רבה :) אבל שלא תביני אותי לא נכון, אני לא אפסיק להיות פה ולא אפסיק לכתוב ולקרוא, אני פשוט אפסיק לפרסם כאן. אולי פעם ב- אפרסם איזשהו רעיון או משהו כזה, אבל לא סיפורים שלמים.

    16/09/2016 11:11

קצת חבל שבגלל שמספר התגובות ירד את מחליטה להפסיק לפרסם כאן :( אני יודעת שלא הגבתי הרבה לאחרונה לעיר של גיבורים, אבל פשוט כבר אמרתי כל מה שהיה לי לומר. בכול מקרה, אני אעקוב אחרייך בוואטפאד למרות שאני ממש לא פעילה שם, אבל היי, בהצלחה בכל מה שתעשי, את כותבת נהדר! XD

16/09/2016 11:19

    זו החלטה שלי, בגלל שאני מחפשת ביקורת באתר הזה, ואם אין ביקורת, אז למה להמשיך לפרסם…? אני יודעת שזה לא נכון, אבל מבחינתי, מי שלא מגיב גם לא קרא. אפילו תגובה של "פרק טוב!" או "מחכה להמשך!" יכולות להספיק (למרות שהם לא ממש מכילות ביקורת, אבל עדיין, אם אין מה להגיב..)
    וראיתי שאת עוקבת 3: אני ממליצה לך לנסות להיות יותר פעילה, יש התראות על פרקים וכאלה ~

    16/09/2016 12:13

לאלאללאלאלאללאללאלאלאלאלאאלא!!!!!!!!!
למה?????
גאד, את הסופרת שאני הכי אוהב כאן באתר בתקופה הזאת :( ! הגיע הזמן לפתוח משתמשמ בוואטפאד…..
סורי על זה שלא הגבתי (למרות שאני יודע שזה לא רק בגללי), בהצלחה בוואטפאד והלוואי ותצאי מהמשבר הזה (?) -סמיילי מבולבל-.

17/09/2016 15:30

    כמו שאמרתי, בגלל שאין תגובות ואין ביקורת, אני לא רואה סיבה להמשיך לפרסם כאן דברים… זה לא בקטע של להפסיק עכשיו את כל עניין הכתיבה, כמובן, אלא רק להפסיק לפרסם פה סיפורים בהמשכים.
    אני ממש שמחה לשמוע! אבל אם לומר את האמת, אני בקושי יודעת מי אתה (זה קורה כשלא מגיבים, צפיות זה דבר שאי אפשר להסתמך עליו), אז הידיעה הזאת הייתה מפתיעה XP
    אני אשמח לשמוע ממך בווטפאד 3:
    ו-אממ אין ממש משבר. אלא אם כן גולשים יחליטו להגיב גם על סיפורים בהמשכים ולא רק על קטעים קצרים.

    17/09/2016 15:34

    את תמשיכי את עיר של גיבורים??? םליזזז מבטיח להגיב -סמיילי בוכה- -סמיילי צוחק-

    17/09/2016 15:38

    אנשים לא קוראים את מה שכתבתי XD
    הסברתי שאני אמשיך לפרסם עד הסוף את הסיפורים שאני כבר מפרסמת, פשוט לא אפרסם פה חדשים.

    17/09/2016 15:40

אם את פורשת בגלל ירידה בתגובות, מה אני אגיד? על הסיפור האחרון שלי יש 0 תגובות, אני פרשתי? לא. תאמת שאני מעלה פרק כל רביעי… רק תחשבי על זה, היו (כן היו) לך 20 תגובות בערך כל פרק חדש… אז את מוכנה לפרוש כי ירדו לך התגובות? הרבה אנשים באתר אוהבים אותך (אני בטוח בזה)

17/09/2016 19:02

    זה לא קשור לירידה בתגובות, אלא לזה שבפרקים האחרונים שכתבתי הגיבו מקסימום 3 אנשים כשבהתחלה הגיבו יותר, ואני מחפשת ביקורת לגבי מה שאני כותבת, ואם אין ביקורת… אני מתייחסת לזה כאופן יחסי, אני נמצאת באתר הזה כמעט 3 שנים (?) רק בזמן האחרון התחלתי לקבל יחס.
    לא היו לי 20 תגובות כל פרק, זה ממש לא נכון. אם היה זה כי התנהלה שם שיחה. בפרקים האחרונים יצא שהיו לי שתי תגובות כולל שלי ולפעמים גם אפס יחס.
    אני לא מסוגלת לדעת מי אוהב אותי ומי לא אם לא טורחים להגיב, לפחות להראות שהם שם. צפיות זה לא משהו שאני יכולה לסמוך עליו, כמו שכבר אמרתי, כי כל אחד יכול להיכנס ולצאת וזה ייחשב כצפייה.
    מה שאני מנסה לומר זה ש- אם אני לא מקבלת יחס של באמת ביקורת אני לא בטוחה שכדאי לי להמשיך לפרסם פה.

    17/09/2016 19:17

את תהיי אבדה גדולה לאתר, אבל בהצלחה בכל דרך שלא תבחרי. בתקווה שתשתקלי את מה שכתבתי

17/09/2016 19:02

    אני עדיין שוקלת, כי אני עדיין לא בטוחה לגבי זה. מצד אחד זה מאוד שטחי לפרוש בגלל דבר כזה, אבל מצד שני, אם אין ביקורת למה שאמשיך לפרסם באתר הזה? בדגש על *האתר הזה*, כי אני לא אפסיק בכלל בגלל תגובות.

    17/09/2016 19:18

חבל שאת מתייאשת מהאתר.
למה לוותר על עבר כל כך מפואר של סיפורים (אני מסתכל על ההיסטוריה שלך באתר).
בחיים יש עליות וירידות.
אז יש ירידה כרגע. אני בטוח שיהיה עליה.
חוץ מזה, אם את מפרסמת בעוד אתר, מה הקושי להמשיך לפרסם גם כאן?

19/09/2016 09:53
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך