איך אני יכולה להשתפר בבקשה

איך אני יכולה לכתוב טוב?

19/08/2013 1246 צפיות 7 תגובות
איך אני יכולה להשתפר בבקשה

אין לי כישרון,אין לי רעיון,אני פשוט גרועה בכתיבה!אני לא כמוכם,כאלה שנולדו עם זה…לי יש בעיה בכתיבה ואני פשוט זוועה.אני חייבת עזרה בבקשה?תעזרו לי איך אני יכולה לכתוב כמוכם אני לא אצליח אני לעולם לא אשתפר אני מנסה ומנסה ובקושי מצליחה…איך אני אשתפר אם אין לי השראה איך אני אשתפר אם אני גרועה?אתם מיומנים ואני רק מתחילה.אני קוראת כאן סיפורים שפשוט אין מילה.חוץ מוואוו גדול!ואני אממ…אין תגובה /: אני רק מתחילה ואני מנסה ומנסה אני קוראת מנסה לגוון כותבת מהלב כלום אין תגובות אין קריאות כתיבה לא ממש טובה.אבל לעומת מחברים אחרים שהלוואי ויכולתי לכתוב כמוהם איך אני יכולה להשתפר?!זה פשוט קשה.אז כן,זאת שאלה.ואני פונת אליכם לעזרה איך אני יכולה לכתוב מצוין?שיהיו קריאות וכל העניין…איך?מישהו?
??????


תגובות (7)

פשוט כל כך קשה לראות את כמות האנשים שנכנסים לסיפור שלך ולראות שאין אפילו תגובה אחת תומכת

19/08/2013 03:51

המ..
כתיבה דבר ראשון, היא דבר שבא מזה שאת קוראת הרבה ספרים. אם את קוראת ספרים כמו "הארי פוטר" או "פרסי ג'קסון" שבהם יש כתיבה מקצועית, הם יכולים לתרום לכתיבה שלך בכך שאת רואה איך הם כתובים והצורה בה משתמשים במילים ומתיי .(הכוונה למילים בשפה גבוהה יותר).
אם את רוצה, יש באתר טיפים על איך לשפר את הכתיבה. יש קישור לטיפים:
https://www.tale.co.il/%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D.html

אני יכולה להמליץ לך לתאר הרבה: את הסביבה, את הרגשות של הדמות את המראה שלי וכ'ו. תנסי לכתוב בשפה מעט גבוהה מהרגיל. אני כותבת בדרך כלל תוך כדיי שמיעת מוסיקה. מומלץ לשמוע מוסיקה בלי מילים כדיי שלא תכתבי את תוכן השיר בסיפור שלך. שמעתי על כאלה שזה קרה להם P: לי אישית לא, אבל מי יודע?

אם את רוצה לבקש עזרה בתיאור (או במה שאת צריכה) את מוזמנת לפנות אליי ב"צור קשר".
מקווה שעזרתי D:

19/08/2013 03:53

גם לי זה ככה…מה הבעיה לכתוב לפחות :" יפה.. מושלם תמשיכי זה מיוחד" לפחות את זה.. זה כל כך פאקינג מבאס!!!
יש כניסות אבל אנשים לא רושמים תגובה.. גם לי אין כישרון .. לא נולדתי אם "אהבה" זאת לכתיבה..
אני סתם.. רושמת מה שאני חושבת שיתאים לסיפור.. כאילו אני גם רושמת מהלב אבל זה רק תחביב

19/08/2013 03:55

קודם כל את לא כותבת גרוע בכלל!
את צריכה להאמין בעצמך!
לא נולדים עם כתיבה מוצלחת זה משהו שמתאמנים איתו,אני לדוגמא כתבתי סיפורים נורא גרועים בפעמים הראשונות שכתבתי,היה איזה מדריך פה שנורא עזר לי להשתפר.
שזה זה :
https://www.tale.co.il/%D7%A1%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99-%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D/%D7%A1%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99-%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%97%D7%94/%D7%90%D7%99%D7%9A-%D7%9C%D7%9B%D7%AA%D7%95%D7%91-%D7%A1%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8.html
תקראי ותפנימי את זה,אגב אם את רוצה רעיון לסיפור אז יש לי רעיון להביא לך.
בחיים אל תחשבי שאת כותבת גרוע,תשאפי להשתפר תצליחי ותאמיני בעצמך.
זה הדבר הכי חשוב לכותב מצליח !
ויש כאלה שקוראים ומתעצלים להגיב ויש כאלה שלא רשומים ולא יכולים.
נ.ב מקווה שעזרתי ואפעם אל תתיאשי !

19/08/2013 03:55

גם אני הייתי ככה בהתחלה. כתבתי כמו ילדה בגן וממש כמו שכותבים בפייסבוק.. אני לא מאמינה בכישרון נולד. אני מאמינה שאם רוצים משהו-עושים הכל כדי לקבל אותו וכדי ללמוד אותו.
כשנרשמתי בהתחלה לאתר הזה..מישהיא עזרה לי לכתוב. היא לימדה אותו את העיקרונות. איך עושים דו שיח. איך מתארים דברים. הכל.
אני יכולה לעזור לך. (בתנאי שתעזרי לי..)
דברי איתי בכל זמן..
[email protected]
מאמינה בך.
מ.א

19/08/2013 03:57

אף אחד לא נולד עם כישרון כתיבה. את יודעת מה הסוד הכי טוב בשביל לכתוב טוב?



לקרוא הרבה ספרים טובים…

19/08/2013 03:57

דבר ראשון את לא כותבת גרוע בכלל !! אפשר אפילו להגיד שכתבת פה למעלה סיפור קטן (:
דבר שני את חייבת חייבת להאמין בעצמך, ויותר מזה שיהיה לך את הביטחון לכתוב :)
את צריכה למצוא נושא שאת מתחברת אליו ואז לכתוב עליו רעיונות. את צריכה לעניין את הקוראים שלך, לתת להם לדמיין את הסיטואציות שאת כותבת ולתאר הרגשות, רגשות, מעשים וכו׳..
חוץ מזה לשים לב לשגיאות כתיב, מה שאני לא רואה אצלך… ולקרוא הרבה :)
מקווה שעזרתי ❤ ובהצלחה :)

19/08/2013 04:29
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך