מקווה שתיהנו לקרוא את הסיפור :) תגיבו מה דעתכם.. 4 תגובות ואני אמשיך.

מרגיל לקיצוני- הקדמה ודמויות

04/09/2015 528 צפיות 2 תגובות
מקווה שתיהנו לקרוא את הסיפור :) תגיבו מה דעתכם.. 4 תגובות ואני אמשיך.

הסיפור בעצם על נערה כבת 17 שכל חייה הייתה רגילה, לא בריונות, בקושי ריבים, היו לה חברים ומשפחה רחבה עד שהיא התחיל את שנת י"ב וילדים חדשים מצטרפים לבית הספר.
היא היחידה שלא התלהבה מהילדים בגלל שבכל זאת אלה רק מספר ילדים מבית ספר אחר -לא משהו מיוחד-.
עם הזמן היא מגלה עולם אחר מעולמה (אפשר לקרוא לו אפילו מושלם), חברי אמת ועד כמה היא באמת חזקת אופי.
שם הסיפור מתכוון לכך שחייה היו רגילים ובזמן קצר שעובר ברפרוף היא כבר לא מזהה את חייה.
-הדמויות-
דניאל- הדמות הראשית, ברונטית עם עיניים כחולות גדולות, אוהבת ספורט, גובה ומשקל ממוצע.
מנדי- החברה הכי טובה של דניאל, שטנית עם עיניים ירוקות וגם כן גובה ומשקל ממוצע.
ליאור- ידיד טוב של דניאל ומנדי, שיער חום עיניים ירוקות, גבוה והומו.
מייגן- הכי פופולרית בבית הספר, מתנהגת לכל אחד בזלזול, תחרותית ועשירה. בלונדינית עם עיניים כחולות.
אריקה ומאדי- תאומות ו"החברות" הכי טובות של מייגן.
איידן- אחד התלמידים החדשים, "באד בוי", שיער שחור ועיניים כחולות, גבוה ואוהב ספורט.
(אני אכתוב בהמשך על עוד דמויות)


תגובות (2)

הייתי מציע שנלמד על הדמויות במהלך הסיפור, ולא נראה אותם כבר על ההתחלה. זה הסיפור שלך אז תעשי מה שבא לך. זה נראה עלילה חדשה ומעניינת (אני לא יודע מה עם השאר, אבל אני אוהב סיפורים שרואים בהם המון זמנים טובים מאשר אקשן וכל זה. אבל גם אקשן חשוב.) אני אעקוב. זה נראה כמו סיפור מהסוגים שאני אוהב :)

04/09/2015 20:50
I

הדמויות הן איך הן כרגע, אבל רוב הדמויות ישתנו עם הזמן, האופי ישתנה וההתנהגות..
ותודה על התגובה :)

04/09/2015 21:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך