אני דרך הפלאפון לכן קצת קשה לי לכתוב מצטערת עם יש שגיאות כתיב או בעיה עם סימני פיסוק. תהנו!

בחירה אחת . מתוך כמה בחירות . ( פרק שני )

27/04/2015 496 צפיות אין תגובות

פרק שני :
קמתי במהירות, ואח"כ לשולחן ולקחתי הבגדים שארגנתי לטיסה.
לבשתי חולצת -גופיה בצבע שמנת עם סווצר יפה וגינס סקיני צמוד עם קרעים קטנים ונעלים ונס עם פרחים. סידרתי את השיער והשארתי מפוזר , שמתי לעצמי שפתון נגד יובש עם צמיד חברות שלי בצבע תכלת שקניתי אתמול.
לקחתי את התיקים למטה , אבא הביאי לי הרבה כסף של לונדון וגם רגיל כדי לקנות דברים לפני הטיסה חיבקתי אותו .
אבא הסיע אותי לשדה התעופה והלך אחרי כמה דקות. ראיתי את דוד שלי מחכה לי כי אסור שאני יסע לבד במטוס כי אני עדין קטינה.
קניתי כמה דברים הלכנו לבדיקות הארוכות ולבסוף קניתי כמה דברים .ושמענו את הקריאה לנוסעים ללונדון.
עלינו בזהירות, נכנסנו והתיישבנו במקומות.
שמעתי מוזיקה באוזינות ונרדמתי …
אחרי נסיעה ארוכה לבסוף הינו צריכים , לחגור חגורות כי עכשיו נוחתים.
רגשתי לחץ באוזנים ולאחר מכן פיהקתי.
לקחתי את התיק הקטן שלי, וירדנו מהמטוס.
היו בדיקות ולקחנו את התיקים שלי.
ויצאנו לבחוץ היה קר קצת, דוד שלי אמר ללכת לכיוון ימין וראינו הרבה מוניות. לקחתנו מונית ונסענו לבית בו אמא שלי גרה..
היא גרה עם בעלה החדש ויש לי עכשיו אחים חדשים .. כשהגענו לבסוף שלמנו לנהג ודוד שלי עזר לי עם התיקים .
נכנסנו לאחר דפיקות וראיתי ילדה בלונדינית ,בת בערך 13 . אמרתי "היי , אני בת של .."
היא קטעה אותי " אני יודעת , כנסי " אמרה בזיזול. ראיתי בית ענק עם ריהוט בצבע שמנת.
אמא באה עליי בחיבוק ואמרה " ילדה שלי, איך גדלת ,התגעגעתי "
עניתי " גם אני התגעגעתי "
ראיתי את אבא החדש שלי שקוראים לו רן כמו שהבנתי. הוא חיבק אותי וחייך עליי חיוך רחב.
וראיתי עוד שני ילדים חוץ מהנערה הבלונדינת שפתחה לי שקוראים לה נוגה והיו עוד שני בנים אחד בלונדיני עם עיניים כחולות , קוראים לו אדוארד הוא בן 17 והשני קוראים לו שון עם שיער חום שטני ועיניים ירוקות.
כולם חיבקו אותי חוץ מנוגה הבנתי שהיא שונאת אותי, אז לפתע אדוארד אמר לי " אל תתיחסי אל נוגה היא שונאת את כולם "
עניתי " תודה " חייכתי ולבסוף עליתי לחדר שכתוב על השלט את השם שלי נכנסתי והחדר היה גדול יותר מחדר הקודם , החדר היה בצבע תכלת שמנת הצבעים אהובים עליי ביותר . חיכתה לי הפתעה על המיטה פלאפון, איפון שחור מספר חמש עם כמה מגנים.
ותיק לבית ספר בצבע חום בהיר .
התחלתי לסדר את הבגדים בארון וגם הדברים שקניתי לחדר..
ונשכבתי על המיטה ואני חושבת על הכול, כל מה שקרה לי אתמול וגם על היום!