_Lin_
אם יש שאלות מוזמנים לשאול

האקדמיה לאומניות – הקדמה + הרשמה (:

_Lin_ 29/08/2014 744 צפיות 13 תגובות
אם יש שאלות מוזמנים לשאול

לפני הכל הסיפור יספור משני נקודות מבט. של לוסי ושל בן

לוסי בת ה19 עוברת מקליפורניה ללונדון בעקבות חלומה, ללמוד ריקוד מודרני באקדמיה לאמוניות 'וורקס' המדוברת בלונדון.
לא כולם עוברים את המבחני קבלה, מיליוני רקדנים, זמרים, מוזיקאים וציירים הולכים לנסות את מזלם, אך רק מספר מוגבל ייבחר.
לוסי היא הבת היחידה של זוג ההורים הסלבריטאים המפורסמים, היא מקבלת את כל מה שהיא רוצה, אך לא בצורה שהיא רוצה.
הפעם היא תנסה להתקבל בזכות עצמה, בזכות כישרון הריקוד שמייחד אותה.
האם היא תתקבל לשם? מה מחכה לה באקדמיה הקשוחה? את מי היא תאהב? את מי היא תכיר? הכל תגלו.

בן, בן העשרים מוזיקאי ומלחין, הוא מגיע לאקדמיה יחד עם הלהקה שלו בידיעה שברורה לו, הוא לא יצליח. בן הוא הגיטריסט והזמר שכובש את הבנות ולמרות שהלהקה שלו, 'רוק' לא כזאת מוכרת עדיין בנות וגם בנים מכירים אותם מערוץ היוטיוב ששם הוא ושאר הלהקה מעלים קאברים ושרים שלהם.
בן הוא הבן השביעי מתוך שלוש עשר ילדים, הוא בא ממשפחה שכסף זה הדבר שחסר להם ולכן בשביל להיבחן לאקדמיה היקרה הזו הוא חסך כבר המון זמן.
האם הוא ולהקתו יצליחו להתקבל? האם האקדמיה הולכת להאיר לו פנים? ועוד המון שואלות … תגלו בהמשך…

עכשיו להרשמה!
אני צריכה, עוד שלושה ללהקה של בן, ואם הם בלהקה, מה התפקיד שלהם שם. וגם רקדנים, זמרים, מוזיקאים אחרים וציירים וגם שחקנים מתחילים.
אז ככה-
שם: שם בינלאומי,
גיל: גיל של סטודנטים
מראה:
אופי:
מוזיקאי/זמר/ רקדן/ צייר/ שחקן או מהלהקה:
* אם מוזיקאי – איזה כלי נגינה:
* אם רקדן – איזה סוג של רקדן, ורק סוג אחד:
* אם מהלהקה מה התפקיד שלו שם:

ואממ זהו, אפשר להוסיף רק אם רוצים… מקווה שתרשמו ^^


תגובות (13)

שם: מייקל קולפ
גיל: 19? (באיזה גיל את רוצה? מוזמנת לשנות אם לא נוח)
מראה: שיער חום בהיר קצר עם פוני שיורד לסוג של חץ. עיניים חומות בגוון דבש. גבוה, לא שזוף במיוחד, לא שרירי במיוחד, אצבעות די ארוכות.
אופי: סקרן, חשדן, חכם, חד הבחנה, לא מתעצבן בקלות, יעזור לחבר בעת צרה, נחמד, בעל חוש הומור, סרקסטי ליד חבריו (אבל לא הרבה ממש מעט), מתעצבן כששואלים אותו שאלות שמי ששאל יודע את התשובה, קצת אמיץ, די ביישן, מתבודד קצת, אוהב לקרוא, יודע לשקר מצוין ולתחמן.
צייר, וגם קצת שחקן. אבל בעיקר צייר.
מתאהב בלוסי, אבל מפחד להודות בזה.
מקווה שתיקחי, בהצלחה!

29/08/2014 20:24

    הוא נכנס ! :)

    29/08/2014 21:23

שם: מולי
גיל : 21
מראה: היא נראית ילדה חננה /שמתגלה רוקרית מטורפת ככה שיש לה שני שלבים ( אם תרצי בכך בכל אופן ואני אל יודעת אך לקרוא למצב של הרוקרית )
צבע השיער שלה הוא שחור – חננה – יש לה פוני בובה שמכסה את מצחה ושיערה הארוך מפוזר . רוקרית- היא מחלקת את פוני הבובה שלה לשני חלקים שחושפים את מצחה הלבן כשלג ( צבע עורה לבן ) היא אוספת את שיערה השחור לקוקו גבוה שחושף בחילק האחורי של ראשה שיער וורוד – אדום.
יש לה עיניים שחורות כזפת , אומנם שפתייה דקות איך הן כלי נגינה מטורף ;-)
היא גבוהה ורזה אך פניה עגולות כירח .
אופי: ליד אנשים שהיא איתם באון יום-יומי היא ביישנית ומופנמת ולא חושפת את מי שהיא באמת , ביום מנגנת על כינור ושרה מנגינה רכה ומלטפת וכשהיום נגמר היא מחליפה סגנון ובגדים והופכת למתופפת מטורפת ולזמרת רוק כבד שהשמועות עליה פורשות כנפיים( היא ידועה בשם הבמה שלה כשהיא מופיעה מדי פעם במועדוני רוק בעוד שהאנשים האקדמיה מדברים עליה כביכול הם לא יודעים שזו בעצם האישה " החננה " )
התפקיד בלהקה: מתופפת , זמרת ליווי

29/08/2014 20:41

    הבנתי שהם עוד לא התקבלו אבל שם הבמה שלה יחסית מוכר – היא מוכרת בעיקר כתעלומה .

    29/08/2014 20:43

    היא נכנסה :)

    29/08/2014 21:23

שם: מריאנה ג׳וני
גיל: 20
מראה: מה דעתך על זה שאני אתן לך סלב שנראה כמוה? [מאתגר] אל תתארי בדיוק כמו הסלב. אבל היא; מקיילה משני מלכים[תוכנית של דיסני.]
אופי: מתחברת לכולם. אוהבת. אופטימית. מנצלת הזדמנויות. היא לא שומרת טינה. היא מתוקה(בע). מחייכת הרבה. ואין לה אוייבים.
רקדנית; ריקודי רחוב (כמו האלה בסטפ אפ) אבל תמיד מוכנה ללמוד עוד סגנונות.

30/08/2014 13:26

    חח אני אנסה לתאר אותה בסגנון הזה, וזה די קשה. אם זה לא ברור היא נכנסה ! :)

    30/08/2014 13:34
NY NY

שם: ג'סי בונד(אין לי שם משפחה אחר)
גיל:21(?)
מראה: שיער ארוך וגלי (כמו של מיילי סיירוס בתקופת האנה), שפתיים מלאות וורדרדות, נמוכה, מלאה באיזור הרגליים. עיניים חומות קטנות.
אופי: אף אחד לא יודע עליה דבר מלבד מה שהיא מספרת וגם זה לא נכון. היא יצרה לעצמה דמות עם אופי שעליו היא מדברת עם אחרים.
שחקנית.
זה מספיק?

30/08/2014 13:43

    את יכולה לפרט קצת יותר על האופי שלה? או לפחות לפרט לי על האופי של הדמות שהיא ייצרה לעצמה. זה ממש יעזור אני אשמח לשים אותה בסיפור!

    30/08/2014 14:44
    NY NY

    ממ ידעתי שזה חסר.
    היא יוצרת לעצמה את האופי המושלם, אחת חסרת בעיות ושהכל מעולה בחיים שלה. והיא בסדר עם זה. כי היא שחקנית וקל לה לשחק אחרים ולא את עצמה.
    חייכנית, מצחיקה, זורמת, אוהבת להיות במרכז העניינים.
    האופי האמיתי; היא ביישנית. היא נפגעה. לבה שבור. והיא מפחדת להיכשל. דחו אותה יותר מידי פעמים וזה מה שהפחיד אותה, כישלון נוסף. היא אוהבת את הלבד והשקט. יש לה פחד במה.
    מקווה שזה יותר טוב :)

    30/08/2014 14:53

    זה מצויין! היא תהיה בסיפור (:

    30/08/2014 15:46

(בן#)
שם: כריסטיאן [בקיצור: כריס] פאוול [אני גרועה בשמות. זה הראשון שעלה לי~]
גיל: 20 [?]
מראה: שיער שחור כלילה, העיניים שחורות גם הן. גבוה. שפתיים דקות. צבע עור חיוור כסיד. מתלבש בבגדים שחורים לרוב.
אופי: אוהב להתבודד, לא מתחבר לאנשים מהר, ציני לרוב, הוא חכם ושנון מאוד, יודע לשמור על קור רוח למרות שהוא מתעצבן מהר, צנוע, חצוף, ביקורתי אך מתחשב, שאפתן אך פסימי לעתים.
[איזה פיצול עשיתי לו. גאד.]
מממ שיהיה בלהקה בתור מתופף ^^
תשני במידת הצורך.

מקווה שאכנס :) לרוב אני לא נרשמת לסיפורים, אבל את באמת כותבת יפה [קראתי את הפרק הראשון] ושווה להצטרף~

30/08/2014 15:05

    הצטרף! וכנראה אשנה את המתופף אבל לא בטוח (: כי כבר יש מתופפת אבל אני אראה מה אני עושה עם זה (:

    30/08/2014 15:44
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך