תודה שהנכם קוראים את סיפוריי, אני אנסה להעלות את ההמשכים, מהר ככל שאוכל. תודה, אורי

הטירה המכושפת

21/12/2014 614 צפיות 4 תגובות
תודה שהנכם קוראים את סיפוריי, אני אנסה להעלות את ההמשכים, מהר ככל שאוכל. תודה, אורי

מעבר לסמטה האפלה, הייתה טירה ענקית ומפחידה.
החלונות היו שבורים, קולות המומים של רעשים מוזרים בקעו משם, והכי גרוע, חושבים שהיא מכושפת!!!
אף אחד לא העז להתקרב לשם או אפילו להיות באזור.
עד שיום אחד, נער בשם ג'קסון שהיה חדש באזור טייל שם בלילה בלי שום ציפיות מראש ובלי ידע קודם על המקום.
הוא עבר ליד הטירה, הסתכל עליה והיה המום.
בפה פעור המשיך לבהות בה עד ש…….
הוא שמע רעש חלש ולא הבין מהו.
אך לפתע הוא הבין! הרעש הזה בא מביתו- אמו קוראת לו לאכול ארוחת ערב!
" איזה באסה" מלמל לעצמו.
בדרכו לביתו שלו שמע יללות חתולים ונהימות תנים.
הוא עמד בפתח הדלת עד שאמו תפתח לו, היא סובבה את המנעול ופתחה את הדלת, אך הוא לא היה שם!!!!!!!!!
( מעבר למקום אחר)
בינתיים אף אחד לא ידע שבטירה יש דיירים שהם וויליאם ג'פרסון מחכה בציפייה למשרתו הנאמן- סר לואיס.
פתאום, רעש של חריקת דלת מילא את המקום.
" הבאתי אותו וויליאם" אמר האיש.
" יופי, לואיס, תקשור אותו לעמוד" ענה וויליאם.
"תעזוב אותי" צעק האיש.
" אתה לא הולך לשום מקום, ג'קסון!!!!, חחחחחחחחחחחחחחחחחח!" צחקק בערמומיות וויליאם.
המשך יבוא…………


תגובות (4)

הכתיבה מאוד יפה יחסית לילד בן 10.
אתה כותב בשפה גבוהה ובחלק מהמקרים מקפיד על סימני פיסוק.
הייתי מציעה שבמקום לעשות המון נקודות, תכתוב פשוט "…", כך גם לגבי סימני קריאה. אפשר לכתוב "!", במקום "!!!!!!".
זה מאוד ישפר את איכות הסיפור.
כמו כן, במקום לכתוב "חחחחחחח", ניתן לכתוב "וויליאם החל לצחוק בערמומיות".
ניתן גם להאריך את הפרקים במעט ולשנות במקום "מעבר למקום אחר" למשהו אחר. עדיף לא לכתוב זאת.
כל הכבוד, המשך לכתוב :) ♥

21/12/2014 18:18

    תודה לך, אמשיך לכתוב ואתקן מה שאמרת :)

    21/12/2014 18:26

אהבתי מאוד את הסיפור, תמשיך לכתוב!

21/12/2014 18:29

    תודה רבה! עלה פרק חדש :)

    21/12/2014 20:00
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך