הנבחרים – הקדמה והרשמה

ליאנה21 26/09/2015 823 צפיות 30 תגובות

איי פעם פעמה בכם ההרגשה שעוקבים אחריכם?
כאילו ראיתם אדם מוכר ביותר, וימים אחרי כן ראיתם אותו שוב, ושוב?
לרייצ'ל בת' אלמה זה קרה מספר פעמים, רבות ככל שיהיו.
רייצ'ל תמיד הייתה מאותן הבחורות שזהירות מידי:
האלה שמסתובבות עם אולר במגפיהן, ובתיק שלהן תחבושות אלסטיות, פלסטרים, ובבקבוקון של אלכוהול- לא לשתייה, לחיטוי, מהאלה שהיו הולכות לחדר כושר, נפגשות עם מאמן אישי, ולא מרימות משקולות, אלא לומדות להתאגרף.
זה היה אחד מהחלקים שהיו עמוק בתוכה של רייצ'ל, בין שאר חלקי אופייה.
יום אחד, לאחר שרייצ'ל יוצאת עם אחת מחברותיה לאכול, היא מבחינה באדם מוזר- קרחת הייתה לו, וקעקוע עטלף קטן על זרועו, לא היה חסון, אך גם חלשות לא נראו מידותיו, אך מעל הכל, הוא נראה לה מוכר. יותר מידי מוכר, ניתן לומר.
עד מהרה, רייצ'ל מוצאת את עצמה בסיוט הכי גרוע שלה, רק כדי לגלות שהיא נבחרה.

להרשמה אני אזקק לשלושה נבחרים, ושתי דמויות אחרות שיהיו בצדי המתרס של הנבחרים (אויבים).

לנבחרים:
לנבחרים אין יכולות על טבעיות!
רובם נראים כמו נערים, ובעלי כישורים מיוחדים ועין חדה במיוחד, אני אזקק ללפחות נבחר אחד עם רקע מיוחד. לכל הנבחרים אמור להיות אופי מיוחד!
שם:
גיל: 17-22
**אופי:
רקע:
תחום הכשרה: (תחום מיוחד בו הם טובים)
גיל חטיפה:
קוד סיווג: (מספר בעל 4 ספרות.)

אויבים:
אני אצטרך אויב אחד שהיה בנבחרים (לאוו דווקא רשע מרושע שהלך לאסור מידע עליהם)
שם:
גיל: 20-28
אופי:
רקע: (למה הוא אויב?)
תחום הכשרה:
נקודת תורפה:
תרגישו יצירתיים! אל תפחדו לכתוב דברים שאולי לא יתאימו לסיפור :)


תגובות (30)

אני כבר לא מתחברת הרבה, אז אני לא מבטיחה שאני אצליח לעקוב, למרות שזה נשמע ממש מעניין.
אני אעשה לך דמות מה'נבחרים' :
שם: טום (טומי) סוינג'
גיל: 19
אופי: עצבני וקשוח, לא מסוג האנשים שכדאי להתעסק איתם, או בכללי, לדבר איתם. אימפולסיבי בטירוף, אבל לא מההיסטרים, חכם. לרוב מתיימר להגיד ולחשוב שהוא חכם יותר מהאחרים, ולרוב, הוא באמת כזה. ציני, ועוקץ, לא כדאי לריב איתו, הוא לא מפחד לגעת בנקודות החלשות של אנשים, ולרוב עושה את זה גם. נאמן ממש, ומרגיש אחראי לחבריו. לא מפקיר את חברים שלו, גם אם זה אומר שהוא בעצמו יהיה בסכנת חיים. לוקח לו זמן להתחבר ולסמוך על אנשים, אך אוהב את חבריו מהנבחרים, מנהיג מלידה, ובזכות חוכמתו ניתן לסמוך על האימרה שלו.
מראה: שיער חום וקצר, עיניים ירוקות, ועור שזוף במידה. יפה תואר, בעל עצמות לחיים בולטות, וסנטר מפוסל.
תחום הכשרה: לוחם טוב, איננו מבין ברפואה, בכלל, אבל הוא אסטרטג בכל הנוגע ללחימה, רוב התגובות שלו אימפולסיביות, קשה לנצח אותו בקרב, אוהב אקדחים.
גיל חטיפה: 17, מבין הראשונים של הנבחרים.
רקע: בא מבית קשוח, עם אבא אלכוהליסט. את רוב כישוריו למד בהתגוננות מפני אביו, שהיה מרביץ לו לאימו, עד היום יש לו צלקת בגב מהיום בו אביו שבר עליו בקבוק וודקה, יש לו אחות אחת, שהוא אוהב יותר מכל, ולא נתן לאביו לגעת בה ולו פעם אחת, אבא שלו עכשיו בגמילה, אימא שלו מגדלת את אחותו בביתו.
קוד סיווג: 4679
תתחילי, ויותר חשוב, תעני לי בווטצאפ!

26/09/2015 16:11

    דמות טובה, קצת אנטיפתית, אבל לא הייתי יכולה לצפות לפחות ממך. מקווה שתעקבי :)

    26/09/2015 20:16

תשמרי לי!!

26/09/2015 16:19

שם: סויר סטריינג'
גיל: 20
אופי: אם אנשים יכלו לבחור מספר מילים מוגבל לתאר את סויר סטריינג', הם כנראה היו בוחרים בכמה מילים לא נאותות במיוחד. הוא מעולם לא ידע איך לגמור לאנשים לחבבו, דבר שנראה לו מוזר. הוא היה עושה לעצמו רשימות (והרבה כאלו) של סיבות שבגללן הם יכלו לא לאהוב אותי, וכמה הגיעו לראש הרשימה-
1. הוא חכם יותר מהם.
2. הסרקזם שלו יותר שנון משלהם.
3. הוא לא מחבב במיוחד אנשים לא חכמים.
4. כישורי הפלרטוט (שבהם הוא מתעקש להשתמש כל הזמן) שלו, צולעים מאד. צולעים אולי לא הייתה המילה הנכונה…הם בערך לא קיימים.
האישיות של סויר מוזרה בהחלט, כלפי חוץ וכלפי פנים. יש לו 3 פנקסים שונים, אחד לרשימות, שני לציורים, ושלישי לרעיונות המטורפים של 2 בבוקר. במשך כמה שנים הוא ניסה להתאים את עצמו לחברה, אבל זה פשוט לא הצליח. אז הוא החליט להראות את עצמו בכל החנוניות, השנינות, המוזרות והחכמה שלו. למרות מוזרויותיו הוא נער מאד כריזמטי, הוא פשוט לא משתמש בזה רוב הזמן. הוא יכול לתת נאום חוצב להבות ולעשות דיונים דרמטיים, אבל לא נראה שזה הרשים אנשים, אלא עצבן אותם. עצבן אותם שהוא הצליח לשנות את דעתם של ילדיהם, ועצבן אותם שהוא לא חשב כמובן ועוד העז (חוצפן) לומר זאת בציבור. תמיד יש לו איזה ציטוט להוציא מהשרוול, או קטע מתוך ספר או שיר שמצא חן בעיניו במיוחד. הוא כנה, אינטלגנטי מאד אבל לא משוויץ בכך בכוונה (פשוט מפתיעה אותו שיש דברים שהוא יודע ואחרים לא).
מראה: שיער חום פרוע שלפעמים יכול להגיע עד לכתפיו (מה לעשות, לפעמים הוא פשוט שוכח להסתפר עד שמישהו בא ואומר לו שהוא מתחיל להיראות יותר מוזר מאישיותו), עיניים אפורות חודרות, עצמות לחיים גבוהות, חיוור, נאה (לאלה עם טעם טוב), תמיד רשומים לו ציטוטים על הידיים (ועל הרגליים), אין לו קעקוע מפני שהוא לא יכול להחליט על הציטוט שיישאר איתו לנצח אז הוא פשוט כותב כל יום, גובה ממוצע, יודע להתלבש יפה. יש לו משקפיים מרובעים שאיכשהו מוצאים את דרכם למעלה ראשו לפחות 20 פעמים ביום כשהוא מסרב להודות שיש לו משקפיים.
תחום הכשרה: האם ההכשרה שלו יכולה להיות בפתירת קודים?אם כן-סויר מכיר כמעט כל קוד אפשרי שנוצר על ידי האדם במשך 2000 השנים האחרונות ויודע לפצחם במהירות, הוא לא אוהב מלחמות של נשק אבל מלחמות המילים הן בהחלט התמחות טובה מאד שלו. אם זה לא אפשרי-הוכשר באסטרטגיית לחימה.
גיל חטיפה: 17.
רקע: סויר לא היה אומר שהרקע שלו דרמטי, אבל מצד שני הוא גם לא מאד אוהב לדבר עליו. הוריו היו מדענים בכירים בארגון שעסק בראדיואקטיביות, דבר זה הוביל למותם בגיל צעיר, כשסויר היה בן 10. הם כמובן השאירו לו יותר משהיה יכול לרצות, אבל הוא לא אוהב לדבר על זה. הוא לא אוהב לדבר עליהם כי אמא שלו הייתה אחת מהאנשים הכי יוצאי דופן שפגש מימיו ובטוח לא הייתה עושה את הטעות שנאמרה לו שנעשתה במעבדה, ואבא שלו היה חכם כל כך, ונדיב כל כך ומחושב בצורה שלא היה סיכוי שדבר כזה ייקרה. סויר ידע שההורים שלו מתו כי הם עמדו לגלות משהו חשוב, אבל הוא לא רצה לחשוב על זה.
קוד סיווג: 6257
(הוא לנבחרים)
(מקווה שאהבת את הדמות ושהיא תעזור לך)

26/09/2015 19:48

    דמות מעט מאתגרת, עם זאת גם ממש טובה, ואני מקווה שאצליח לשלב אותה בצורה נאותה בסיפור מבלי להזיק לאופי שלה. הוא בהחלט יכול להיות מומחה לפטירת קודים. תודה רבה, הדמות נכנסה :)

    26/09/2015 20:22

    כמה פרטים שאני לא יודע/ת אם יעזרו אבל אני פשוט אוהב/ת את סויר אז:
    -אחד הדברים השנואים עליו הוא כשקוטעים אותו
    -הוא אוהב בדיחות, מאד, במיוחד כאלו על עצמו.
    -הוא מאמין בהרבה קונספירציות ממשלתיות.
    -הוא אובססיבי כלפי פרטים קטנים כמו הכאוס הקטן שלו שהוא בעצם סדר שאף אחד לא יכול להבין.
    -הוא רומנטיקן חסר תקנה.
    -אהבתו הראשונה (אנחנו לא אוהבים אותה) עזבה אותו בשביל ספורטאי. מכה גדולה לאגו.
    -מפה נובעת הסלידה שלו לספורטאים.
    -אבל הוא סולד לספורט בכללי כשהספורט הזה כולל כדור.

    26/09/2015 22:43

    תודה רבה! :)

    26/09/2015 23:06

וואו נשמע מגניב! אני אנסה ליצור גם דמות אם אפשר.

26/09/2015 20:13

    כמובן! זאת המטרה חח

    26/09/2015 20:32

זו הדמות הראשונה שאני עושה לסיפור פה באתר אי-פעם אז סליחה אם זה ייצא מוזר כזה או לא מפורט מספיק.
~אויב~
שם: מרק מארס (את יכולה לשנות את השם אם את רוצה, פשוט לא עולה לי משהו אחר כרגע 0-0)
גיל: 28
אופי: יש לו פתיל קצר מאוד. כל דבר קטן עלול להרתיח אותו.
קשוח מאוד כלפי חוץ, פחדן כלפי פנים. מכל מיני סיבות(הסבר ב"רקע") הוא נאלץ להקשיח את אופיו כשלמעשה הוא פחדן מאוד כלפי פנים.
אין לו חוש הומור מפותח, הוא לא נוהג לצחוק כמעט אף פעם ובדרך כלל כשמישהו מעלה בדיחה(במיוחד אם היא עליו) הוא גוער בו.
יש לו אישיות מפחידה ומבט קר בעיניים עד שאפילו קרוביו פוחדים ממנו אך נאלצים לשמור איתו על מערכת יחסים נעימה, כי אף אחד לא רוצה להגיע למצב שבו הוא מתעצבן.
שכל רב אין בקדקודו. אמנם בדרך כלל הוא טוב יותר בנאומים(יש לו כריזמה מסוימת שמבוססת על השלטת פחד) אך בהסתמך על טעויות העבר, כשזה מגיע לתחבולות ומזימות הוא מעביר את המשימה למישהו אחר.
הוא נוטה לגמגם, ובעיקר כשהוא צועק או עצבני.

את האמת, הוא רע די גרוע. אין לו תחכום, ידע, חוש הומור ציני והוא די פחדן(אך הוא לא מראה זאת) אבל הוא הגיע לפסגה בזכות הכריזמה האדירה שלו שמבוססת בעיקר על השלטת פחד.
הוא מעביר כזאת צמרמורת באנשים, שהם יעשו הכול רק כדי לרָצות אותו ולהתחמק מהתקף זעם.
מראה: שיער שחור, אף ארוך וצר, ועיניים אפורות וקרות המעוררות צמרמורת אם מסתכלים בהן ישירות. די גבוה, רזה, וקצת שרירי.
רקע: בילדותו אביו התנכל אליו והשפיל אותו, ובגלל זה הילדים נידו אותו, מה שהפך אותו לקשוח בהדרגה, כדי שיוכל לעמוד מולם…
בבוקר בהיר אחד, בהיותו בן 17 בלבד, הוא הבחין באדם משונה בעל קעקוע עטלף, עם פלומת שיער קטנה על ראשו(אותו אדם שתיארת בהקדמה שעקב אחרי רייצ'ל, רק שפה הוא קצת צעיר יותר, כי זה קרה בעברו של מרק, ולכן יש לו פלומת שיער על ראשו, לפני שהוא הפך להיות קירח לגמרי), הוא הבחין באדם זה מסתכל עליו ממרחק. מרק החל ללכת במהירות, והאדם עקב אחריו לכל מקום שהלך. מרק החל להגביר את צעדיו ועבר לריצה בכדי להתחמק מהאיש. כעת האיש רדף אחריו בגלוי ורץ אחריו עד שהם הגיעו לסמטה חשוכה, ולמרק לא היה שום דרך מילוט. הוא נחטף, ונמסר לו שהוא נבחר להיות אחד מה'נבחרים', אך בזמן שהה במקום בו החזיקו בו, נמסר לו מידע שגוי(הוא לא יודע שזה לא נכון) שה'נבחרים' הם אלה שהרגו את אמו(היה לו קשר חזק איתה והוא מתגעגע אליה) ולכן, מרק רצה להתחמק מגורל זה ואחרי ניסיונות רבים הצליח להימלט מהמקום שהחזיקו בו, ולאחר שעשה את זה, הוא נשבע לנקום ב'נבחרים' ברגע שתצוץ ההזדמנות. (סליחה אם זה לא ממש תואם את העלילה שאת מתכננת, את יכולה לערוך שינויים קלים בסיפור הרקע אם את רוצה).
תחום הכשרה: כמו שכתבתי קודם אין לו כל כך תחומים שהוא טוב בהם… אלא אם כן השלטת פחד נחשב(אני מקווה שזה נחשב, אם לא, את יכולה למלא את הפרט הזה במקומי).
נקודות תורפה: כשמזכירים לו את אמו.

טוב… אז.. זאת הדמות. אני מרגישה ממש מגוכחת >< מצטערת.
אבל בכל זאת מקווה שאהבת את הדמות, ואם תבחרי אותה לסיפור אני אהיה יותר משמחה(:
בהצלחה בסיפור ובבחירת הדמויות!(:

26/09/2015 21:15

    אוי… עכשיו כשאני קוראת שוב, הדמות יצאה קצת לא מקורית ומגוכחת>< סליחה על זה.

    26/09/2015 21:21

    דמות מעולה! ממש לא מגוחכת או מוזרה! אני בשוק שזאת ההרשמה הראשונה שלך למען האמת…

    26/09/2015 21:26

-אויבת-

26/09/2015 21:27

אני ממש מוחמאת(: תודה(:

26/09/2015 21:29

שם: אנה -מיי שרגר גיל:22 אופי: -בעבר- סמכה על

26/09/2015 21:30

אנשים. חכמה.מתעצבנת מהר.קפצנית ועליזה. מתאהבת במהירות.פזיזה. -עכשיו- חדשנית. אדישה. קרה. חסרת רחמים.חכמה. מחושבת ושקולה. קשה להרגיזה. רקע: היו לה חיים מהסוג המושלם-בת להורים עשירים ואוהבים אח מושלם שדואג לה. מליון חברות ומחזרים… בקיצור החיים הטובים. ואז היא פגשה באחד הנבחרים. היא התאהבה בו באמת. והוא החזיר לה אהבה. הם היו יחד שנה. ואז יום אחד אחיה נרצח. היא הייתה בדיכאון מהמוות שלו במשך חודש. ואחרי זה כשהיא החליטה שהגיע הזמן להמשיך הלאה היא גילתה שהאהוב שלה המשיך הלאה בלעדיה. הוא מצא לו חברה חדשה. צעירה יפהפיה שהייתה מוכרת לאנה- החברה לשעבר של אחיה המת. ואז מצאו מכתב שאליה כתב לה יום לפני מותו. וזה מה ששבר אותה. כי אחיה ידע שזה סופו. הרוצח היה חברתו לשעבר אותה חברה חדשה של האהוב. היא הייתה רוצחת בתחפושת שפשוט לא ידעה לקבל את זה שזרקו אותה. אנה דיברה סיפרה את זה לאהובה לשעבר והוא לא היה מוכן להאמין לה. הוא חשב שהיא פשוט מחפשת דרך לחזור אליו. בסוף היא התיאשה. היא כיסה כל כך על אהובה שלא מקשיב לה וזה הוציא ממנה את כל הרוע שלה. תחום שהיא מתמחה בו: דיוק. כשהיא זורקת משהו (סכין לדוגמה… ) היא זורקת בדיוק כזה שהיא כמעט תמיד פוגעת… חולשה: היא עדיין אוהבת את האהוב שלה והיא לא סובלת בגידות או ביטול עסקאות (שנחשב בעיניה כמו בגידה ).זה גורם לה לאבד את העשתנות… טוב זהו. אני מקווה שהדמות שלי תיכנס… ואם לא-לא נורא-יש לי תפקיד בשבילה בסיפור שלי

26/09/2015 21:55

    דמות טובה! נכנסה. כמובן שאצטרך לעשות כמה שינויים דרסטים כיוון שחלק מהפרטים אינם מתאימים לעלילה, מקווה שזה בסדר מצדך :)

    26/09/2015 22:39

זה נראה ממש מעניין ומגניב!!
אני ינסה לכתוב על דמות מ׳הניבחרים׳-

שם:לואי (יש לו שם אחר אבל הוא החליט לשנות)

גיל:21

אופי: ציני, ונוטה לחשוד באנשים, ערמומי, רציני לעיתים רחוקות.
הוא יודע להתאים את עצמו לסיטואציות, אפשר להגיד מתרגל בקלות.
החבר השטותניק בחבורה, תמיד כדי להיזהר כשהוא בסביבה, הוא משתעמם בקלות ואז מחפש עיסוק שהוא בדרך כלל לשפוך מים על אנשים, לקשור להם את השרוכים או כל שטות אחרת.
הוא חברותי, אנשים אוהבים אותו ונוטים להתחבר אליו לפני השאר.
בכל החבורות שבהם היה הוא היה הגדול שבחבורה אבל גם הילדותי ביותר, ואפשר להגיד שיש לו נטייה מוגזמת לישון, הוא שונא שמעירים אותו.
הדבר החשוב לו ביותר הוא אמון, ברגע שמפרים את האמון של לואי או של חבריו הקרובים ניכר לראות התעלמות מוחלטת מצידו, לרוב, באופן ילדותי למדי.
הוא חבר טוב שאפשר לסמוך עליו למרות שהוא לא תמיד אחראי… אך כשהוא נותן הבטחה הוא תמיד יקיים אותה, גם אם זה בדיוק ההפך ממה שהוא חושב.
אין לו סבלנות, והוא יכול להשתגע מנאומים.
הוא אומר כל מה שהוא חושב וזאת אומרת הכל, לפעמים אין לו טקט והוא משתדל שלא לשמור בבטן.
(וזאת אחת הסיבות שאמון חשוב לו, הוא לעולם לא משקר והוא מצפה אותו דבר מאחרים)
הוא לעולם לא פחד להגיד את דעתו בציבור, גם אם אף אחד לא מסכים איתו וכולם יחשבו שהוא חלול, מטומטם, חוצפן או לאו דווקא יסכימו איתו.
למרות זאת הוא טוב בשמירת סודות וגם בלתת עצות.
הוא מתעצבן במהירות וגם נרגע במהירות.
הוא שונא שרבים על שטויות ואפשר להגיד עליו שהוא מאוד רגיש.
ללואי תמיד היה כבוד לנשים, תמיד אומרים עליו שהוא ג׳נטלמן אמיתי וגם מאוד נדיב.
הוא אוהב לעזור ותמיד חשוב לו להשאיר את המצפון שלו נקי.

מראה: עיניים כחולות ושיער חום בהיר קצת מבולגן.
יש לו מראה ילדותי וברושם ראשוני כולם חושבים שיש להם עסק עם ילד קטן, ילד יפה במיוחד.
הוא לא מנופח משרירים, אבל יש לו גוף די חסון.
שזוף יחסית, יש לו שלושה קעקועים.
הוא גבוה ותמיד מתלבש יפה.

רקע: הוריו נטשו אותו כשהיה קטן והשאירו אותו בפתח כנסייה עם מכתב ובו שמו המקורי של לואי בלבד.
הוא הועבר לפנימייה וכשהיה רק בן חמש הוא ברח לרחוב.
בפברואר 2004 כשהוא היה בן עשר החבר הכי טוב שלו נפטר ולואי החליט לשנות את שמו על שם החבר שלו ולכן קוראים לו לואי.
ברחוב הוא חי עד גיל שבע עשרה וחצי ואז נדקר כשהגן על חברתו ונלקח לבית מחסה לנוער בסיכון.
לאחר קצת חצי שנה וקצת הוא וחברתו נפרדו כשגילה שהיא בוגדת בו ושרף את החצר של בית המחסה.
הוא נלקח לכלא לאחר יומיים כשהיה כבר בן שמונה עשרה.

תחום הכשרה: הוא זוכר כל דבר שאי פעם קרה, כל תאריך, כל פרצוף וכל אירוע.
הוא לא שוכח כלום!

גיל חטיפה: 18

קוד סיווג:2412

זאת הדמות ומקווה שאהבת ואם לא אז את יכולה לשנות מה שלא מתאים או להוסיף..
אני אשמח אם תבחרי בה לסיפור שלך:)
בהצלחה בסיפור❤️❤️

26/09/2015 21:59

    אה וגם:
    -יש לו חרדת נטישה.
    -כשהוא עצוב הוא שותה אלכוהול (לרוב מפסיק לפני הגבול)
    -לעולם לא יעשן
    -מתאהב לאט (לא יודעת אם זה חשוב)
    -השם הקודם שלו היה שון

    טוב אז לילה טוב ומצטערת עם חפרתי

    26/09/2015 22:07

    דמות מדהימה מדהימה מדהימה!
    חחח תודה ^^ מקווה שתעקבי :)

    26/09/2015 22:36

תודה:)
ברור שאני אעקוב!
אני ממש מצטערת שאני חופרץ אבל שאלה אחרונה מבטיחה
הדמות נכנסה?

26/09/2015 22:46

    כמובן! :)

    26/09/2015 23:05

    סתם שאלה, את צריכה עוד דמויות?

    27/09/2015 17:45

    אני צריכה נבחרת :)

    27/09/2015 19:39

עכשיו רק יכולתי לכתוב את הדמות ששמרת לי…
נבחר
שם: אדוארד (אד) דיקסון
גיל: 19 וחצי
מראה: הוא גבוה, בעל גוף שזוף ושרירי. יש לו שיער חום, עיניים ירוקות-כחלחלות, תווי פנים חדים ולסת בולטת ואף ישר. יש לו מבט שבד"כ משדר חביבות ואנשים אוהבים להיות לידו. יש לו קעקוע עקום של המספר שלו על הגב ועל אורך הצוואר מקועקע לו כמה אותיות מודגשות באנגלית.
אופי: אדוארד הוא ילד חביב, שאוהב לעזור לכל מי שהוא מכיר. הוא לא אוהב לראות אנשים עצובים, ותמיד ינסה לעודד אותם בחיוך רחב. הוא טיפוס שאוהב להנהיג באופן טבעי, אבל שונא שכופים עליו או מצפים ממנו שיהיה אחד כזה. דיי תמים ויכול לפעמים להיחשב כחסר טאקט (כי הוא הולך לעזור לאנשים שהוא לא מכיר). כשהוא כועס הוא יכול להיות בחור מאוד לעגן וציני, ושונא כל מי שמתקרב אליו (ואז מתחרט על זה). הוא מעדיף להיות לבד כשהוא עצבני.
לא יצא לו לעשן והוא לא מתכוון לעשות את זה. הוא שונא טעם של בירות ולכן לא שתה אף פעם.
אחרי החטיפה הוא נהיה טיפוס מאוד לחוץ ועצבני (או אדיש מאוד מאוד) שמקלל את כל מי שמתקרב אליו (מהאויבים, כמובן) קשה לו לחזור להיות עצמו אחרי כל טראומה שקיבל. יש לו בעיות של ביטחון עצמי.
תחום הכשרה: הוא מצוין כל סוג של לחימה (והוא גם חזק מאוד), והוא טוב בחץ וקשת וביריות מאקדחים וכדומה כי הוא טוב כיוונים (למרות שהשתמש באקדח רק פעם אחת). קשה מאוד לשבור אותו והוא מוכן להקריב את עצמו למען המטרה. הוא משתמש במידע סביבו כדי להילחם.
גיל חטיפה: 15. שמתי לב שכולם נחטפו בטווח של שלוש שנים, אז הוא ארבעXD אני אשמח אם הוא יהיה הראשון שנחטף.
רקע: אין לו סיפור רקע מאוד מאוד דרמטי. הוא גר בבית ממוצע, עם אח שגדול ממנו בשש שנים (וכבר התחתן ועבר לבית אחר) ועם אמא אלמנה (אבא שלו נפטר עוד לפני שנולד).
הראשות הזאת (או מה שהם לא יהיו) החליטו לקחת את הנבחר הצעיר ביותר ראשון, כי הוא בטוח יהיה הכי קל לחטיפה.
ערב אחד, כשהוא היה בדרכו הביתה מהתיכון בו למד, הוא שמע אזעקות מאוד קרובות וצרחות. במהירות הוא רץ לכיוון הבניין שממנו הגיעו הצעקות ונכנס פנימה, וכנראה שזו הייתה טעות חמורה.
אחרי שהוא נכנס לבניין מכונית גדולה נעצרה ליד הבניין ואנשים לבושי שחור נכנסו אחריו, והוא לא שם לב. אחרי שהוא נכנס, אדוארד ישר נכנס לבניין ריק. הוא עלה לקומה למעלה וגילה שהאזעקה פעם סתם והצרחות היו בסך הכל הקלטה חוזרת. בדיוק אז הוא שמע את הדלת נטרקת וננעלת, קולות ריצה מלמטה וקולת שחזרו "רוצו!"
מיד שלושה אנשים עלו אחריו במדרגות, והוא ראה מלמטה עוד שלושה. הוא זרק עליהם את התיק שלו וארבעה מהם נפלו אחד על השני מכובד ומעצמת הזריקה. הוא קפץ מעליהם והחליק כל הדרך למטה על מעקה המדרגות. הוא במהירות רץ אל הדלת אבל לא הצליח לפתוח אותה וקילל במהירות. הוא קרס על הברכיים כמישהו ירה בו בכתף ולא הצליח להתחמק כשהם תפסו בו, אזקו אותו, וגררו אותו למכונית. הוא נגרר בכוח אל חדר מראות גדול וריק, ונכבל אל שלשלאות מהידיים והרגליים באמצע החדר.
בשבוע הראשון של החטיפה הוא כל הזמן צעק שישחררו אותו וכל הזמן נכנסו שומרים וצחקו עליו. הוא זכר זוג שומרים, שלא הסתובבו עם כיסוי ראש כלשהו, שתמיד ניסו לשכנע אותו להצטרף אליהם, והוא תמיד סירב. כעונש על סירוביו הנשנים קועקע לו בכוח על הגב המספר שלו. הוא לא ישכח כמה זה כאב.
במשך שנים הוא שמע על האנשים האחרים שנתפסו, ואמרו לו כל הזמן שהוא ממזמן נחשב מת לכל העולם ושאף אחד לא ימצא אותו. כל יום הציעו אותו להצטרף לצד שלהם והעינוי ייפסק והוא תמיד סירב ויסרב, וכל פעם נענש מחדש. היו כמה פעמים שהוא הצליח להשתחרר ובפעם אחת ירה בחייל והרג אותו, אך תפסו אותו וכעונש קועקע לו שם הארגון על הצוואר בזמן שחמישה שומרים החזיקו אותו כדי שהוא לא יזוז, כי השומרים חשבו שזה ממש.
הוא לעולם לא יצטרף אליהם אבל זה לא עוצר אותם מלתת לו את העונש הראוי. הוא נהיה אדם צמא לנקמה וששונא את עצמו, מהמחשבה שכל העונשים וכל הצלקות לעולם לא ירדו.
קוד סיווג: 5989

אני ממש מצטערת על הדמות ועל השעה.. הדמויות שלי בד"כ הרבה יותר מפורטות ולקח לי מלא זמן לכתוב אותה.. היא התקבלה?

27/09/2015 13:41

    חשבו שזה ממש מצחיק*

    27/09/2015 13:46

    אוקיי, הדמות עצמה ממש טובה! אבל הרקע שלו מעט בעייתי, אלה שחטפו את הנבחרים חטפו אותם למטרה טובה, וגם בגלל כישורים מיוחדים שראו בהם, תערכי את הרקע, אפשר לעשות שזה מה שקרה לו אחרי שנבחר והאויבים תפסו אותו.

    27/09/2015 14:06

    אז שהאוייבים תפסו אותוXP

    27/09/2015 14:11

אם את רוצה אני יכולה לרשום אויב או משהו, פשוט אני ממש לא רוצה שאדוארד יהיה אויב

27/09/2015 13:43
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך