mikenk
זה הסיפור הראשון שלי אני אשמח עם תרשמו בתגובות:-)

השמועה:פרק שני

mikenk 27/01/2013 827 צפיות 6 תגובות
זה הסיפור הראשון שלי אני אשמח עם תרשמו בתגובות:-)

אז כולם כבר חושבים שאבי מאוהב בכרמל מי שלקחה את זה הכי קשה היא כמובן שיר שנפרדה ממנו באותו הרגע שהיא שמעה את זה,בהפסקה הלכתי אל רנן ואמרתי לו ללכת לדבר עם שיר כדי שינחם אותה הוא כמובן לא רצה אבל אני שכנעתי אותו ובסוף הוא הלך לדבר איתה,מאז פשוט לא ריאתי אותו יום שלם הוא לא התקשר אלי כדי להגיד לי איך הלך כלום..
יום אחרי זה בבית ספר על הבוקר באה אליי אדר אחותי התאומה(והקרצייה)והתחילה לחפור לי על הדייט שהיה לה אתמול עם יובל ושהוא חמוד וגברי מאוד ולי שלא היה כוח להקשיב לה עשיתי את עצמי מתעניין את שהיא תפסיק חמש דקות אחרי זה היא פתאום הפסיקה לדבר ורצה לדבר עם החברה הכי טובה שלה גלי מיד אחרי שהיאה הלכה ממני יש חפישתי את רנן זה לא היה קשה למצוא אותו כי אני מכיר את כל המקומות בו הוא נמצא,הוא היה בספיריה עם שיר,לא התקרבתי יותר מדי כדי לא להפריע להם אבל שמעתי את שיר בוכה שמעתי אותה מדברת ואומרת:"אני כל כך אהבתי אותו!"בהתחלה חשבתי שהיא מדברת על אבי אבל אז הבנתי שהיא בכלל דיברה על:יוגב אח שלה הבנתי את זה שרנן אמר לה:"יוגב היה חבר של כולנו,אני לא מבין מי היה יכול לרצוח אותו"
_____________________________________________________________
אני יעלה את הפרקים הבאים רק עם תגיבו ותגידו לי מה לשנות…..
*******************************************************************************************
זה הסיפור הראשון שלי ששמו"השמועה"
השמועה מספרת על ילד ששמו רועי על אחותו התאומה אדר והחברים שלו:רנן,אלון,אבי,גלי,כרמל,יוגב,יובל,שיר ונורי……..(נורי תכנס לסיפור רק בהמשך)
יובל הוא אחיו של יוגב ושיר, יובל מתחיל לצאת עם אדר עד שמגלים משהוא מפתיע עליו..
יוגב הוא אחיו של יובל ושיר,בפרקים הראשונים הוא נרצח…..או שלא:-)
שיר היא אחות של יוגב ויובל ילדה חמודה ויפה הילדה שבה רנן מאוהב
רנן החבר הכי טוב של רועי ואלון, מאוהב בשיר בטירוף….
גלי הילדה הכי מקובלת בכיתה והחברה הכי טובה של אדר….
נורי הייתה בכיתה שלהם לפני כמה שנים אבל היא טסה לרוסייה לשנתיים מה יקרה כשהיא תחזור תחזור לכיתה…..
אלון הוא החבר הכי טוב של רנן ורועי מופנם שמחפש חברה לא משנה איזה….
כרמל ידידיה טובה של רועי שעוברת המון שינויים בחיים בבת אחת מהשמועה שהפיצו על אבי שמאוהב בה עד זה שאבא של מת….
אבי החבר הכי טוב של יובל והאקס של שיר מה יקרה שהוא יגלה מי הוא יובל באמת???
אדר אחותו של רועי,היא נקראת בין שני חברות חברת הילדיות של נורי והחברה שלה גלי,חוץ מזה יוצאת עם יובל שמשתמש בה….
-N.K-


תגובות (6)

אהבתי מאוד אני מדרג 5 :)
אני מחכה להמשך

27/01/2013 09:22

תודה רבה…
אני מעלה כל יום:-)

27/01/2013 09:31

ממש מעניין ומסקרן

27/01/2013 11:04

תודה רבה,איזה כיף לקבל מחמאות…:-)

27/01/2013 11:23

ממש אהבתי:)
אבל לפי דעתי, לא היית צריך לכתוב יותר מדי על כל אחד, כי כל הקטע שנגלה זאת במשך הסיפור, בפעם הבאה אל תגלה מה ייקרה, כי כבר בגלוי גילית שיובל משתמש באדר ויוגב לא מת, אבל יישר כוח!
הרעיון המרכזי מעולה!
תמשיך^^

27/01/2013 11:31

תודה שירי ואת צודקת לא הייתי צריך להרחיב כל כך

28/01/2013 00:13
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך