כותבת מהלב♥
זה המשך מקווה שתאוהבו.

התקווה קרבה -חלק 2

כותבת מהלב♥ 11/02/2015 520 צפיות אין תגובות
זה המשך מקווה שתאוהבו.

בס"ד
האאא מה קרה מה קרה?צעקתי כשהגעתי למטבח וראיתי את אמא עומדת על כסא מבוהלת כולה,יש ש ש שם גוק' ,לקחתי את הנעל שמצאתי זרוקה בסלון ראיתי את הגוק' וריחמתי עליו ידעתי שאלו השניות האחרונות בחייו ,ולמרות שאני טיבועונית וממש קשה לי להרוג אותו ,ידעתי שאני חייבת אחרת אמא לא תרגע,השלכתי עליו את הנעל ,הנה בבקשה הוא מת ,אימי ירדה מהכסא ופתאום חזרה להיות רצינית ,תודה עכשיו תחזרי לחדר שלך.
אמא במצבים של לחץ וכשהיא פוחדת היא ילדותית זה ככה מאז שאבא עזב ,חזרתי לחדר וחשבתי חשבתי …
***
ליאן קומי ,ליאן קומי! צעקה טוהר מהחלון ,הבטתי מהחלון וראיתי אותה עומדת עם אדם אני באה אני באה תנו לי 10 דקות .
קמתי מהמיטה בחוסר חשק ,ציחצחתי שיניים שמתי חולצה בית ספר בצבע בורדו גינס כחול עם קרעים ואת הטימבלנד שקיבלתי ליום הולדת מאחים שלי.
עשיתי לעצמי במהירות נס קפה עם חלב סויה ,וירדתי למטה,היי מה קורה?שאלתי את אדם וטוהר תודה באמת שירדת ,ענה לי אדם ,הוא בטח שכח את מה שהיה אתמול חשבתי לעצמי,כל הדרך לבית ספר דיברנו ,והיה כיף,אנחנו מין שלישיה כזאת אני טוהר ואדם ,אנחנו ביחד מהגן ,אלו האנשים שאני הכי סומכת עליהם בעולם ,הם הראשונים שידעו על אבא שלי וניסו להגן עלי כשילדים התחילו להמציא עליי שמועות ,הם יודעים על אמא שלי ולא מתרגשים או נבהלים כשקורה מצב כזה והם איתי ,הגענו לבית ספר בול ב8 אמרה טוהר בשמחה טוהר תלמידה למופת אין סיכוי שהיא תאחר לשיעור או תבריז משיעור או שהיא תקבל מתחת מ-90 במבחן ,בדיוק ההפך של אדם ,אבא שלהם תמיד רב עם אדם על הלימודים תמיד מנסה שילמד אבל אדם כהרגלו מורד.
טוב את באה אמר לי אדם והעיר אותי מהמחשבות תכנס תכנס אני כבר באה,אמרתי במהירות ניגשתי לכיוון הלוקר שלי כדאי להוציא אנגלית ,מי חשב על הרעיון הגאוני של אנגלית על הבוקר חשבתי לעצמי ,פתאום נשמע צלצול הפלאפון שלי ,הלו עניתי ,הלו ליאן?כן מי מדבר שאלתי בסקרנות?
……………….אבא שלך……


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך