כותבת מהלב♥
זה סיפור ראשון שאני ממש כותבת אשמח אם תגיבו ואם בכלל שווה לי להמשיך.

התקווה קרבה..

כותבת מהלב♥ 28/01/2015 583 צפיות תגובה אחת
זה סיפור ראשון שאני ממש כותבת אשמח אם תגיבו ואם בכלל שווה לי להמשיך.

בס"ד
אז חשבתי על זה עוד קצת ,ופתאום נשמעה קריאה מחוץ לחלון,ליאן ,ליאן ,התבוננתי ראיתי את אדם,כמה יפה הוא יכול להיות חשבתי לעצמי,סימנתי לו סימן שיעלה,סידרתי קצת את שערי ונשמעה דפיקה בדלת חדרי ,בוא כנס,היי מה קורה? בסדר מה איתך שאלתי והרגשתי מטומטמת.
אז ככה אני ושיר עוד שבוע יחד חצי שנה ,הא באמת ניסיתי להראות הכי מתלהבת שאני יכולה להיראות.
אז חשבתי מה אפשר לעשות?! שאל בהתלהבות. למה אתה שואל אותי עניתי וניגשתי למחשב כדאי להראות חוסר התעניינות,כי לא יודע בנות בדרך כלל מבינות בדברים כאלה,ואת הידידה הכי טובה שלי אז חשבתי אולי תוכלי לתת לי עצה,אתה יודע שאני לא טובה בדברים האלו היית צריך לשאול את טוהר,טוב בסדר סתם חשבתי שתוכלי לעזור לי ,בסדר אבל אני גם עסוקה הפרעת לי ,בסדר סליחה ,אדם לקחת את את התיק שלו והלך ,איזה סתומה אני חשבתי לעצמי שניה לאחר שאדם הלך,נו טוב עד מחר הוא ישכח.
אם לא הצגתי את עצמי אז זה הזמן אני ליאן פורבסקי אני בת 15 אני הבת היחידה אחרי שלושה בנים,אני ואדם הכרנו עוד בגן וכבר אז היה בינינו סוג של קליק אפשר להגיד,לפני שנה התאהבתי בו,אבל הוא כבר היה מאוהב בשיר ,הילדה המושלמת ,כעבור חצי שנה הם נהיו חברים ,חברים!
ועכשיו הוא בא ושואל אותי מה לעשות לכבוד החצי שנה שלהם?!
אני יודעת שהוא לא יודע,אבל האו צריך לדעת ,וכמובן שיש גם את טוהר אחותו התאומה של אדם,היא סוג של החברה הכי טובה שלי אפשר להגיד,יש לה חבר בשם איתמר ,היא ממש ממש אוהבת אותו,אפשר להגיד אפילו מאוהבת.
עכשיו אני יספר קצת על האחים שלי ,יש את יוגב שהוא בן 25 הוא מאורס ,יש את עופר שהוא בן 17 ויש את גיל שהוא בן 16.
ליאני את בבית ?שאלה אמא שהגיעה מהעבודה. כן אני בחדר,איפה שימי? בעבודה עדיין?
הא ..כן שחכתי לספר על שימי ,שימי הוא החבר של אמא ,אבא שלי עזב את הבית כשהייתי בת 10 ,מאז לא דיברתי איתו חוץ מפעם אחת שהוא התקשר אליי והתחיל לומר שהוא מתגעגע אליי ושאם אני רוצה לבוא איתו ,זה היה ביום של הבת מצווה שלי ,אני עד היום לא סיפרתי לאמא ,וגם אין לי מושג איך הוא השיג את המספר שלי , אחרי שנתיים אמא שלי הושיבה אותי ואת אחיי והתחילה לספר לי שהיא יוצאת עם מישהו כעבור שבועיים כבר פגשנו אותו ,שימי הוא נחמד אבל אני עדיין לפעמים מתגעגעת לאבא עם הארוחות בוקר שהוא היה מכין כל בוקר ועם השוקו המיוחד שרק הוא יודע להכין…
אני לא יודעת החזרתי לאמא תשובה לאחר כמה זמן ,ונראה לי שכבר זה לא היה חיוני..
פתאום נשמעה צעקה מהמטבח ,רצתי אליו וכשהגעתי ראיתי…


תגובות (1)

מדהים.תמשיכי

28/01/2015 20:41
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך