מלכת הדרמות
אשמח מאוד מאוד לקבל ביקורת^^

מלכת הדרמות- הקדמה

מלכת הדרמות 21/10/2016 650 צפיות 2 תגובות
אשמח מאוד מאוד לקבל ביקורת^^

הקדמה-

"אני נשבע- אני נשבע שלא ידעתי…"
"אבל היא הייתה החברה הכי טובה שלך, אני צודקת? איך יתכן שלא ראית שום שינוי בהתנהגות שלה?"
"התרחקנו בתקופה האחרונה. כלומר, תמיד הרגשתי שהיא יותר מחברה טובה בשבילי… רציתי לספר לה מה אני מרגיש אבל היא התחילה לצאת עם הבחור הזה ו… העדפתי להתרחק, לקוות שמה שאני מרגיש כלפיה יעבור בסופו של דבר." החדר שבו התנהלה החקירה היה מחניק, חדר קטן בבית הספר שהיה מיועד, ככול הנראה, לדברים מהסוג הזה בדיוק. ליאם דיבר מהר, לא מביט אל תוך עיניה של השוטרת, הוא קיווה שהיא תבין שעשה זאת, לא מפני שהסתיר מימנה משהו שיעזור בחקירה, אלה מפני עצם העובדה שדיבר על רגשותיו הכאיבה לו.
"אני מבינה…" מהרהרת השוטרת. עיניה הכחולות מביטות בו, סוקרות את תנועותיו. היא לא נראית מבוגרת במיוחד אבל לפי התנהגותה הרגועה והתשובה שיש לה לכל דבר מבין ליאם שהיא כנראה בכל זאת בעלת ניסיון.
"אם כך, לא שמעת מימנה זמן רב לפני המקרה, אתה לא מצטער על זה?"
היא באמת שואלת שאלה כזאת, חושב ליאם. הוא נושם נשימה עמוקה ומחליט לענות בכל זאת. "מובן שאני מצטער. אהבתי אותה, במשך שנים היא הייתה החברה הכי טובה שלי, עכשיו היא…" הוא הרים את מבטו אל השוטרת וידע שהיא מאמינה לו.
אומנם החברה הכי טובה שלו מוגדרת כנעדרת אבל לפחות הוא לא ילך לכלא, מעולה, עכשיו הוא יוכל לצאת לחפש אותה.

***

ביום חמישי אחר הצהריים קלטו מצלמות האבטחה של בניין משרדים בחורה בעלת שיער שחור בתספורת קארה ובטן הריונית קטנה יוצאת ממכונית טויוטה קורולה כחולה דגם 2001. הבחורה אחזה בידה ארגז יחיד המכיל בתוכו ציוד אישי, ככול הנראה, ובעקבותיה צעד חתול מעורב בצבע שחור שיצאה מהמכונית.
הבחורה נראתה נכנסת לאחד הבניינים שבמזרח העיר הסמוכה, אך כשנשאלו השכנים אם ראו אותה כולם ענו את אותה התשובה, שהם אינם מכירים אותה אבל היא נראית כמו בחורה שמביאה איתה צרות.
סוף דיווח, אריאל ריס.


תגובות (2)

נשמע מגניב, אשמח לקרוא את ההמשך

21/10/2016 19:50

אני לא רוצה להישמע מתנשאת, אבל יותר נכון לכתוב ממנה מאשר מימנה :)
"לא מפני שהסתיר מימנה משהו שיעזור בחקירה"..
אהבתי ממש את סגנון הכתיבה, יש לך אוצר מילים ממש יפה ונרחב.
תמשיכי בקרוב!!!!
דרך אגב, אשמח אם תקראי את הסיפור האחרון שהעלתי (יהיה בסדר) ותגיבי לי מה דעתך :))

21/10/2016 23:31
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך