goldheart
יפה? היה לי תענוג לכתוב את הסיפור הקטן הזה

נסיך החלומות שלי, פרק 6

goldheart 27/08/2014 557 צפיות תגובה אחת
יפה? היה לי תענוג לכתוב את הסיפור הקטן הזה

אלה וחברותיה הקימו להקה. והסינגל הראשון שלהם הוא פופולרי ביוטיוב! הסתכלתי לגלעד בעיניים, לא ידעתי מה לעשות. אבל החלטתי ללכת לאלה. אם היא תראה אותי רטובה, אומר לה שיובל זרקה אותי למים, לא נראה לי שהיא רוצה לדעת מה באמת קרה. בכל זאת, היא בכיתה ד'. כשהגעתי הביתה הוא היה מפוצץ בכתבים, אבל אלה וחברותיה הצליחה להרגיע אותם בעזרת היופי של הפאות הצבעוניות שחבשו והאיפור הכבד והממשלתי של אימא. מסיבת העיתונאים של להקת "קנדי קן" (סוכריה) התקיימה על הדשא של הבית, בשקט וברוגע. התפלאתי איך הן הצליחו לעשות את כל זה. להפוך ללהקה מצליחה ולהרגיע קהל של כתבים. הייתי יכולה להסתכל שעות על המראה המופלא הזה, אבל הייתי נחוצה למקלחת טובה…

אחרי שהתקלחתי רצתי מהר אל עבר הבית של גלעד. הוא היה בביתו. נכנסתי לחדר שלו. רציתי לומר לו שאני אוהבת אותו, אבל השמעת הסינגל של קנדי קן "גיים אובר" (המשחק נגמר) באגם הפריעה. אז לחשתי לו באוזן. "אני אוהבת אותך." הוא שתק.

חיכיתי לתשובה. חיוך ביישן עלה על פניו. "גם אני." זה היה הרגע הכי מלחיץ והכי טוב בחיים שלי! הוא החזיק בידי, חזק חזק. "טוב," הוא אמר, "אולי נלך לחגוג באגם, נראה לי שזה לא סתם פלייבק." יצאנו לאגם, אלה והחברות שלה שרו את הסינגל החדש שלהן, וישבנו בשורה הראשונה. ראיתי את יובל, היא ישבה לידנו, ולידה שי. כנראה שגם לה הצליח. אני מודה לאלוהים שיש לי אחות כזאת וחברים כאלה.

עכשיו אני כותבת לכם את זה, אחרי שעה של חגיגות פורים באגם עם גלעד, יובל, שי ואלה.

אני חושבת שמצאתי את נסיך החלומות שלי.

***


תגובות (1)

נחמד מאוד , אהבתי!

28/08/2014 11:35
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך