נעים מאוד, גורל- פרק 4

MONEY LOVE 11/10/2014 696 צפיות 2 תגובות

.אחרי נשימה ארוכה…. וכוס מים קרים, ביקשתי משרון העו"ד לקרוא את המכתב בפרטיות בחדרו.
וכך היה …. "בר אחותי הקטנה, את יודעת שאני לא טוב במכתבים אז לעזרתי קראתי לשרון איש סודי כמו שאת יודעת, אני בטוח שאחרי שקראת את הצוואה את לא יודעת מאיפה להתחיל, ואיך בכלל להגיב. קודם כל, אני אוהב אותך, מאוד, אם לא הכי.
ידעתי שיום אחד אני לא יהיה פה, כי אלו החיים כמו רולטה רוסית, לא פעם ולא פעמיים ניצלתי בנס,כמה ניסים הוא כבר יכל לעשות איתי?
ויכול להיות שהיום שתקראי את המכתב הזה הוא היום שאני כבר לא יהיה פה.
נתתי לך הכל, לא סתם, זוכרת? תמיד אמרו בר זה יוחאי בבת, והמשפט הזה תמיד צלצל לי בראש, תמיד ידעתי שלך אני אוריש את הכל, תמיד ידעתי שאת היחידה שתוכלי לנהל את זה כמו שצריך, לימדתי אותך הרבה דברים בחיים, פעם אתה למטה ופעם אתה למעלה, כדי להישאר שם צריך לשמור על המקום שלך ובשביל זה… אני לא זורק אותך למים האלה לבד, כל מי שליווה אותי מסביבי יודע שהוא יעמוד לצידך באש ובמים, אנשים יקנאו, אנשים ילחמו, אנשים ירצו מה שיש לך אבל אני יודע שאת תהיי במקום הכי בטוח בעולם, כי את בחורה חזקה, את כמוני, ואת יכולה להכיל כל מה שאני הכלתי עד היום.
נכון, יש עסקים שלא מתאימים לבחורה, אבל אני רואה אותך כבן אדם וליוויתי אותך כל החיים ועכשיו אני צריך שתמשיכי אותי.
כל האחים שלי יהיו איתך ואת יודעת מי אלה, אל תתבלבלי, מה שתצטרכי, מה שתבקשי, כל הגביות מהאנשים, כל העובדים של הקיוסקים נשארים באותם ידיים של אותם אנשים, את תנהלי את כל העסקים כמו שרק את יודעת, מלבד מה שהשארתי לך, שזה יכניס לך המון כסף לכיס, תדעי להיות זהירה ותשתמשי ברואה חשבון שלנו וכמובן באמא ואבא.
אל תתפתי ואל תתני לאף גבר להוריד את הערך שלך כי את בחורה, בעולם הזה יש גם נשים. לא פחות חזקות מאחרים.
וחוץ מזה.. שיש צבא שלם מאחורייך, אימפריית יוחאי ממשיכה בלעדיי אבל איתך!!!
אני סומך עלייך, תנהלי את המלחמה שלי כמו שצריך!!! אל תפחדי!!! כסף זה כוח, יופי פותח דלתות והעוצמה שלך תכניס אותך פנימה!!!
אני אוהב אותך ואת כולם, ודבר אחד חשוב לי להסביר לך אחרון.
לריאן, היא בעייתית, אני רוצה שתהיי שותפה מלאה לחיים שלה, אל תעזבי אותה לרגע, אם צריך תקבלי בשבילה גם החלטות, כמובן שיש את אופל, אבל יש לה אהבה גדולה אלייך ואתן ביחד מסתדרות, סומך עלייך, את יודעת למה אני מתכוון. תדאגי שלא יחסר לה כלום ממה שהיא קיבלה.
בקיצור, תהני מהכל, תהני מהחיים… בע"ה אני מאחל לך זיווג הגון משורש נשמתך.
אני בטוח שתמצאי את הגבר שבגברים.
אוהב…. תמסרי לכולם את אהבתי.

הדמעות ירדו כמו ברז, כמובן שהכל נהיה בהיר יותר והבנתי את כוונותיו של אחי.
זה לא מובן מאליו לתפוס את הפיקוד על כל הארגון הזה, לא מובן מאליו להיות בחורה עשירה ברמות כאלה, אבל נרגעתי ונשמתי את כל האוויר שהיה בסביבה.
ואמרתי לעצמי: "צאי לדרך, הרי בסתר ליבך תמיד רצית את זה, תמיד רצית לנהל את העולם הזה, תראי לכולם מה את יודעת"

עו"ד שרון נכנס לחדר ואמר לי: "נכון אחרי המכתב נשפך פה קצת אור?" חייך אליי
בר: "כן… אני עדיין לא מעכלת ואין לי מושג מאיפה להתחיל"
שרון: "אני מבין אותך, לדעתי קודם כל תחשבי על הכל תלכי הביתה תנוחי תהיי עם עצמך, לגבי ההורים שלך התפקיד שלי לדבר איתם בע"ה היום בערב אני יקפוץ ונשב על כל הפרטים שנוגעים גם אליהם כמובן"
בר: "כן עדיף ככה… שיהיה עוד מישהו שיסביר את המצב ההזוי הזה, אני חושבת שהם יפחדו שאני יכנס לזה ויהיה לי בעיות"
שרון: "טבעי, אמא ואבא, אבל יוחאי בחר בך, כי הוא יודע שאת תעמדי בזה, הוא יכל לתת לחבר הכי טוב שלו, לשותף שלו אבל לא הוא בחר בדם שלו, והוא גם צדק, את פייטרית אני מאמין בך"
בר: "תודה נשמה… אני זזה נהיה בקשר"

יצאתי מהמשרד, עליתי לאוטו והגוף שלי התמלא בזרמים כאלה, הרגשתי שמשהו חדש מתחיל עכשיו, עם כל הכאב והצער, הרגשתי שיש לי בשביל מה לחיות!!!
אחי היקר, הוריש לי עולםםם ומלואו!!!
אני חיה מהיום בשבילו, חיה בשביל להמשיך אותו!!!
הדבר הראשון שעשיתי זה להתקשר לבוס שלי ולהגיד לו: "אני מצטערת אני עוזבת"
והייתי שלמה לגמרי.
נסעתי לכיוון הבית של החברה המהממת שלי, נועה.
ישבנו על כוס קפה, היא סיפרה לי על האקס שלה שעושה לה צרות, וכמה היא סובלת ממנו.
ואז פצחה במשפט: "בר, מה איתך? מה עם אהבה שתמלא לך את הלב, מאז מושיקו, לא רצית כלום"
בר: "נכון, סבלתי מהקשר הזה והפרידה הזאת הייתה כואבת, אני לא שם כבר ממזמן ואת יודעת את זה, אני פשוט עוד לא בנויה לאהבה, לא בנויה למערכת ומסגרת עכשיו"
נועה: "טוב מאמי אם כל המחזרים שיש לך זו לא בעיה בשבילך, רק תגידי כן ורק תבחרי"
בר: "חחחח מצחיקה את, זה לא העניין את מכירה אותי, אני רק עכשיו עוד איכשהו מתחילה לזרוק חיוך פה ושם לעולם אחרי שיוחאי כבר לא כאן"
נועה: "אני יודעת חיים שלי, את חזקה נעבור הכל ביחד אבל בבקשה אל תשכחי את עצמך יוחאי רוצה לראות אותך מאושרת"
בתוך תוכי הייתי מתה לספר לנועה איפה הייתי, ומה קרה לי, ואיך מהיום החיים שלי הולכים להשתנות, אבל חשבתי שזה לא פייר שיש משפחה שצריכה לדעת לפניה מה קורה.
ואני בעצמי, עוד בבועה….


תגובות (2)

וואו, איזה סוף יפה.
זה סוף כזה שדורש לעוד.
אז תמשיכי דחוף.
יש לך כתיבה מאוד יפה והעלילה זורמת ולא נתקעת במקום, הרגשתי שאני זורמת עם הסיפור ושהוא לא קורה לאט מדי או מהר מדי ~ הוא בקצב במושלם, לפחות לדעתי. אני אומרת את זה בגלל שבדרך כלל סיפורים בהמשכים או קורים לאט מדי [יותר מדי פירוטים של רגשות, תיאורים וכ"ו] או שקורים מהר מדי [שום תיאורים או רגשות, קצר ולעניין] אך פה, הכל קורה בצורה כמעט כמושלמת [לא מאמינה במושלם] אז כל הכבוד.

12/10/2014 00:41

    תודה רבה מאמי, שמחה שאהבת :-) ברור שאני ימשיך, שמחה שהגבת לי זה נותן הרגשה טובה להמשך…
    משתדלת לעשות בצורה הכי מושלמת ;-) לילה טוב

    12/10/2014 01:25
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך